ja
door janbrusket Nov 6, 2006 om 14:08
Voeding & gezondheid

Schuldhulpverlening en gehandicapt zijn

Doordat ik door ex werkgevers ben ontslagen hoofdzakelijk van wege mijn handicap, spierziekte, ben ik in juli 2005 door het GKB te Vlaardingen eenzijdig en zonder enige vorm van overleg uit de zogenaamde "Schuldhulpverlening" gehaald. Ik had geen hulpoverlening daar, maar moest doen wat men zei. Nu ben ik hard bezig de eindjes wederom aan elkaar te knopen, hetgeen moeilijk gaat als de schuldeisers door het GKB op onjuiste wijze inzake mijn dossier werd geïnformeerd. Regelmatig moet ik voldoen aan eisen die echt werkelijk voor mij onhaalbaar zijn. De schulden zijn door ex familie op mijn naam gezet.

Het GKB weigert iedere vorm van medewerking het dossier af te wikkelen of een doortstart te maken.

Is er iemand, of kan iemand mij helpen met een insteek, hoe ik een en ander weer op de goede weg kan krijgen?

Ik heb toch ook recht op een normaal leven?

299 1 Rapporteer

libra15
door libra15 - Nov 6, 2006 om 20:18
116 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer het eens via een Rechtswinkel, er is vast wel een bij u in de buurt.

Veel succes