kl
door kleintjens Sep 27, 2005 om 18:44
Voeding & gezondheid

Whje gezondheidsprogramma

Hallo.

Wie heeft er ervaring met het whje gezondheidsprogramma.

Ik wacht op uw reactie en bedankt.

571 3 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Sep 28, 2005 om 08:36
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Beste Kleintjes,

Het is misschien een open deur, maar heeft u hier al gekeken?

Brynnar

ge
door gewichtcons - Oct 16, 2005 om 13:26
5 Antwoorden / 1 Vragen

Als voedingsdeskundige ben ik er geen voorstander van.Het lichaam gaat in korte tijd ontgiften (zoals ze dat noemen). Hiervoor krijg je extra voedingssupplementen. In 42 dagen krijg je inzicht in de stofwisseling. Als je wilt starten krijg je het weet hoe je eet pakket,een centimeter ketosticks, stappenteller. en niet te vergeten er moeten (biologische) voedingssupplementen worden aangeschaft. M.a.w. in mijn ogen is dit "de zoveelste methode". Men zegt dat het snel gaat, zonder joj-effect etc. Wat is is mis met gezonde voeding. Als je af wilt vallen zal er een balns moeten zijn tussen inname van het aantal kcal en het gebruik ervan. Dat dit, als er sprake is van vors overgewicht niet makkelijk is, is begrijpelijk. Wat er in jaren aangekomen is kan en hoeft niet in een paar maanden  "als zneeuw voor de zon" te verdwijnen. En dat is nu juist waar het fout gaat: men wil snel resultaat. Ik hoop dat je iets aan het antwoord hebt.

ri
door ri - Oct 28, 2005 om 11:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als je het startpakket wilt bestellen ( 55 euro), komt er nog eens ca.

200 euro bij voor de supplementen.

Op mijn vraag of ik het pakket zonder de supplementen kan bestellen is het antwoord nee.

Ook als ik uitleg dat ik de supplementen via mijn werk kan bestellen krijg ik een negatief antwoord.

Ik vind het heel veel geld voor iets waarvan je de resultaten op jouw lichaam niet kent.

Het is de zoveelste aanbieding die je portemonee leger maakt