ge
door gerard- Mar 18, 2012 om 22:51
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervanirng op het gebied vam haartransplantatie?

Mijn zoon wil graag een haartransplantatie. Er zijn veel klinieken die dat kunnen doen, maar hoe kom ik er achter of die klinieken goed zijn. Er is een grote kliniek, Transhair, die goed lijkt te zijn. Wie heeft met hen ervaring? Wie kan mij een kliniek aanraden?

5657 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 18, 2012 om 23:37
16829 Antwoorden / 108 Vragen

gerard, je naamgenoot Joling is bij Hair Science Institute in Amsterdam geweest; meerdere BN 'rs hebben deze toko gebruikt. Er staan er trouwens nog meer als je rond Googled.

tenormin
door tenormin - Mar 19, 2012 om 09:40
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Bovenstaand is trouwens niet als grapje bedoeld hoor, maar bij hem kon je een zeer goed resultaat zien. Dat is alles. Bij Transhair kun je wel gespreid betalen, wat ook een belangrijk punt zou kunnen zijn.

jnvo
door jnvo - Sep 28, 2013 om 12:17
4 Antwoorden / 0 Vragen

Lees je vooral goed in over de behandeling, op sites als deze (genoeg via google te vinden). Wanneer je een beetje weet welk type behandelingen er zijn, wat de risico's zijn en de ervaringen van anderen leest, weet je ook wat je aan een specialist moet vragen. Op die manier kun je voor je zelf beter op maken of je een goed gevoel bij diegene of bij de kliniek hebt. Het maakt niet uit of je voor een grote of kleine kliniek gaat, van belang is of de ervaringen van anderen hier goed zijn, ze resultaten kunnen laten zien en of jij je goed voelt bij de kliniek. Ook kun je kijken naar keurmerken, bijv. het ZKN keurmerk.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2013 om 12:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jnvo

De zoon van Ts heeft inmiddels al een krullenbol.

gompy2
door gompy2 - Sep 28, 2013 om 14:06
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 sep 2013, 12:24]@jnvo

De zoon van Ts heeft inmiddels al een krullenbol.
Yep, met Pokon, had anderhalf jaar tijd om te groeien, ideaal middel..

tenormin
door tenormin - Sep 28, 2013 om 14:48
16829 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. @gompy2, "die poesjes"; dat is nu eens leuk, als ik dit mag schrijven? Beter dan...

dearagain
door dearagain - Sep 28, 2013 om 19:53
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*vraag altijd vooraf bij de klinieken referenties op

gompy2
door gompy2 - Oct 1, 2013 om 12:08
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 28 sep 2013, 14:48]O.T. @gompy2, "die poesjes"; dat is nu eens leuk, als ik dit mag schrijven? Beter dan...
Hoi Tenormin,
Jij mag alles schrijven, toch?
Heb dat poesje maar weg gehaald, de buren begonnen te klagen dat ie steeds bij hun in de tuin zat te sch****n. ;-)

Jij mag trouwens ook wel oppassen met het reizen naar België en Frankrijk, daar zijn nikab's en boerka's streng verboden hoor.. ;-)