ja
door janfranx Feb 15, 2005 om 17:06
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met Breastgro

Mijn vrouw heeft een advertentie gezien van het middel Breastgro van Liberty healthcare. Heeft iemand ervaring met dit middel of is dit weer zakkenklopperij.http://www.breastgro.nl/index.php?cms[categoryID]=621 is de link van het middel.

9075 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 15, 2005 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag janfranx,

Ik heb zelden zo'n verzameling quasi wettenschappelijke onzin op één site gezien. Mijn mening: kwakzalverij waar de honden geen brood van lusten. Zakkenklopperij dus!!! Groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2005 om 17:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is de gebruikelijke onzin en ook hier worden talloze tevreden dames (familie/vrienden/kennissen ??) ten tonele gevoerd om te vertellen wat een geweldig product dit is. Flauwekul natuurlijk en alleen maar bedoeld om u het geld uit de zak te kloppen. Niet doen dus en als u met alle geweld van uw geld af wil geef u met alle plezier mijn bankrekening op :-) Groeten - E.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2005 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn schoonzus heeft dit gebruikt, en zij is van een B-cup naar een kleine C-cup gegaan, dus het werkt wel degelijk.

In de familie zijn wij niet zo moeilijk, dus dit was gewoon bespreekbaar, en met trots werd het behaalde resultaat gemeld.

Als ik het goed heb, heeft ze een kuur van een half jaar gedaan.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2005 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik gebruik het middel nu 3 maanden en ik zie al een groot verschil. Ik ben al een halve cup gegroeid. Het enige wat ik niet zo fijn vind aan dit product dat het grote vieze pillen zijn en dat je ze 5 keer op een dag moet slikken!

Succes verder

ve
door verwijderd - May 4, 2005 om 21:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb daar sinds 1,5 maand ervaring mee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe geen schokkende veranderingen heb kunnen constateren, maar dat is maar goed ook. Van 1,5 verpakking kunnen je borsten onmogelijk het beloofde eindresultaat behalen van maximaal 2 cupmaten groter. En het ligt ook helemaal aan hetgeen wat je van je zelf al hebt he! Als je weinig klier/vet weefsel hebt, dan is de kans ook kleiner op het maximale eind resultaat. Maar om het even over mijn ervaring te hebben tot nu toe dan, die is wel positief hoor. Ik voel wel dat er een soort spanning te voelen is, vooral 's nachts. Ik slaap nu ook met een sport bh aan, omdat ik er anders wel wat last van heb. Nu heb ik dan wel mastopathie dus heb ik automatisch gevoeligere borsten dan een iemand met "gezonde" borsten. Maar het verschil van voor het gebruik en wat ik nu ervaar dat is gewoon duidelijk merkbaar. En het kan tussen mijn oren zitten, maar mijn borsten lijken wel een heel ietsiepietsie voller te zijn geworden. Het is wel erg belangrijk om de tabletten ook juist in te nemen, dus goed verspreid over de dag met veel water of thee etc. En ik ben daar wel erg slordig in, misschien had ik als ik dat beter gedaan had wel meer resultaat behaald wat ik tot nu toe kan behalen. En je moet minstens 2 maanden dus minimaal 2 verpakkingen achter de rug hebben wil je er echt iets van kunnen merken, dus minimaal versteviging. Ik ga gewoon nog even door en zal vanaf vandaag beter mijn tabletten innemen. Dat moet ook wel voor die prijs. Maar als het straks echt een goed resultaat heeft behaald, dan is het mooi goedkoop! Oja, als je die kuur na ongeveer 8 maanden af hebt, dan moet je wel je leven lang om de 2 jaar zo'n beetje een onderhoudskuur nemen. Anders kan het weer "afstoten" om het zo maar eens te zeggen. Je kunt die info allemaal opvragen via de site www.breastgro.nl doormiddel van een folder aan te vragen of een vraag te mailen. Succes...als je 2 verpakkingen probeert weet je het al snel genoeg of je door moet gaan of dat het bij jou niet zal helpen.

ve
door verwijderd - May 4, 2005 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb daar sinds 1,5 maand ervaring mee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe geen schokkende veranderingen heb kunnen constateren, maar dat is maar goed ook. Van 1,5 verpakking kunnen je borsten onmogelijk het beloofde eindresultaat behalen van maximaal 2 cupmaten groter. En het ligt ook helemaal aan hetgeen wat je van je zelf al hebt he! Als je weinig klier/vet weefsel hebt, dan is de kans ook kleiner op het maximale eind resultaat. Maar om het even over mijn ervaring te hebben tot nu toe dan, die is wel positief hoor. Ik voel wel dat er een soort spanning te voelen is, vooral 's nachts. Ik slaap nu ook met een sport bh aan, omdat ik er anders wel wat last van heb. Nu heb ik dan wel mastopathie dus heb ik automatisch gevoeligere borsten dan een iemand met "gezonde" borsten. Maar het verschil van voor het gebruik en wat ik nu ervaar dat is gewoon duidelijk merkbaar. En het kan tussen mijn oren zitten, maar mijn borsten lijken wel een heel ietsiepietsie voller te zijn geworden. Het is wel erg belangrijk om de tabletten ook juist in te nemen, dus goed verspreid over de dag met veel water of thee etc. En ik ben daar wel erg slordig in, misschien had ik als ik dat beter gedaan had wel meer resultaat behaald wat ik tot nu toe kan behalen. En je moet minstens 2 maanden dus minimaal 2 verpakkingen achter de rug hebben wil je er echt iets van kunnen merken, dus minimaal versteviging. Ik ga gewoon nog even door en zal vanaf vandaag beter mijn tabletten innemen. Dat moet ook wel voor die prijs. Maar als het straks echt een goed resultaat heeft behaald, dan is het mooi goedkoop! Oja, als je die kuur na ongeveer 8 maanden af hebt, dan moet je wel je leven lang om de 2 jaar zo'n beetje een onderhoudskuur nemen. Anders kan het weer "afstoten" om het zo maar eens te zeggen. Je kunt die info allemaal opvragen via de site www.breastgro.nl doormiddel van een folder aan te vragen of een vraag te mailen. Succes...als je 2 verpakkingen probeert weet je het al snel genoeg of je door moet gaan of dat het bij jou niet zal helpen.

ve
door verwijderd - May 4, 2005 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

O mag ik jou wat vragen? Hoe neem jij deze tabletten in? ik bedoel, neem je ook echt zo ontzettend veel water tot je en neem je ze ook netjes verspreid over de dag in? Ik ben nogal slordig geweest en heb zelfs soms een paar tabletten minder ingenomen en de dag erna 1 extra etc.

ve
door verwijderd - May 21, 2005 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik nu zo'n 3 maanden Breastgro en ik ben geen familie/kennis of vriendin...........!!!! Het heeft bij mij wel degelijk effect! Mijn borsten zijn nu al steviger geworden dan dat ze waren!! Dit is echt duidelijk te voelen. Ook zijn ze wat gevoeliger. Er gebeurd dus wel degelijk wat!!

ve
door verwijderd - Jun 3, 2005 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Dames,

Ik heb ook het produkt gebruikt, en het werkte inderdaad! Maar wat ik niet lees, is dat je middel ook uit gaat zetten, je wordt er dus echt wel dikker van. Is ook eigenlijk best wel logisch, het is hop enz wat je slikt. Het feit dat je altijd maar weer moet slikken is wat minder en de prijs is ook echt wel aan de hoge kant. Ik ben maar gaan trainen om mijn middel weer goed te krijgen, dat is de enige mogelijkheid.Ben benieuwd of er nog meer dames wat dikker zijn geworden, en dan niet alleen de borsten....

Vriendelijke groeten,

Nicole

ve
door verwijderd - Jun 5, 2005 om 19:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Duitsebolide, Na een jaar Breastgro te slikken is mijn lichaam niet dik of dikker geworden, maar ben wel twee maten gegroeid. Ik denk dat dit per persoon verschilt.