kw
door kweetutnie Aug 15, 2005 om 16:27
Voeding & gezondheid

WIE SLAAPT OP CONTAC MATRAS ?????

Onlangs ontvingen wij een folder van een 10 jarige jubileum actie van het bedrijf "CONTAC "uit Monster.

Ze hebben een showroom in Monster , maar willen ook aan huis komen om tekst en uitleg te geven over hun matrassen.

Voor mensen met lichamelijke klachten : de oplossing om er van af te komen. Het wordt door vele fysiotherapeuten geadviseerd !!!! Mooie verhalen op hun folder , vanzelf .

Maar..................

Wie kent dit bedrijf , heeft ervaring met de matrassen.........etc .....etc...

Ik wil graag lekker slapen , is contac voor mij de oplosing ???????

277 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 15, 2005 om 17:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

HaLLO Mevr/mijnheer,U kunt via Google( inloggen met CONTAC,) er zijn tevreden klanten  en er zijn op de site nog een aantal positieve reacties.Maar of die klanten ook bestaan??Ga nu eerst eens met de folder naar een eerste klas beddenzaak in uw woonplaats, en neem de contac folder mee. En lees verder op de site van dit bedrijf.
Na ruim 10 jaar uitstekend te hebben geslapen op matrassen die wij van een enthousiaste verkoper, na een thuisdemonstratie, hadden gekocht, werd het tijd voor een nieuw bed en dus (vanwege de maat) nieuwe matrassen..Ik maakte een afspraak met Contac nadat ik een folder had gelezen en wat schertst mijn verbazing toen ik de showroom binnen kwam? Die zelfde enthousiaste verkoper! Ik zeg: ' ik heb ruim 10 jaar geleden bij jou matrassen gekocht' , en verrek; hij herinnerde zich dit ook. Nu is het duidelijk: als wij niet tevreden waren over de eerste koop dan zou een tweede echt niet volgen.
Ik hoef niet te zeggen dat de verkoop snel geschied was en dat wij uitermate tevreden verder knorren!

Fam van Geest   Succes Fred
Naaldwijk

ve
door verwijderd - Aug 15, 2005 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo nog even, Als ik nu de tekst doorlees , van de verkoper kan ik alleen maar even glimlachen!! fred

ve
door verwijderd - Aug 15, 2005 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Dompvloed;

gezien het lezen van reacties uit het gastenboek ( o.a. ook deze die u geplaatst heeft ) ga je je inderdaad afvragen of deze mensen wel echt bestaan , of het een leuke anecdote is van contac...

vanwege mijn twijfel over de betrouwbaarheid heb ik mijn vraag gesteld ..........

Dank voor uw reactie

ve
door verwijderd - Aug 15, 2005 om 17:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kweetnie, woon je in de buurt van Monster ?

ve
door verwijderd - Oct 31, 2005 om 13:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet of wij op tijd zijn om u te waarschuwen. Maar bij deze: Ga a.u.b. niet in zee met dit bedrijf. Wij hebben dit wel gedaan destijds maar spijt als haren op ons hoofd. Het ziet er allemaal heel betrouwbaar uit, ik heb destijds hun folder bij de apotheek meegenomen en een matras kopen waarbij je kan proefslapen klinkt altijd goed. Het eerste matras wat wij kochten ( je moet namelijk vooraf de betaling doen) was niet naar onze wens, wij hebben toen de melding gemaakt en kregen een ander (zachtere) matras hiervoor terug. Toen ook dit matras ons niet beviel hebben we weer melding gemaakt en het matras is uiteindelijk bij ons opgehaald. Ons geld zouden we binnen 3 weken op onze rekening retour gestort krijgen. Maar tot op heden, nu ongeveer 4 maanden verder, hebben wij via onze rechtsbijstand vernomen dat de beste man financieel niet goed zit, wel wil betalen maar dat het niet zo goed uitkomt...blablabla...wij wachten dus nog steeds op ons geld en er zal zeker een rechtszaak van komen als hij niet tot betaling overgaat.                                                                          Nogmaals: u bent dus zeker gewaarschuwd!! Ga vooral niet met hen in zee!

Ik hoop dat ik u nog op tijd heb kunnen waarschuwen.

met vriendelijke groetjes,

Diana Vermeulen

ve
door verwijderd - Oct 31, 2005 om 21:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Diana;

Dank voor je reactie. Neen je bent voor ons niet te laat . Mijn intuïtie zei me dat ik niet tot het kopen van een matras bij dat bedrijf moest overgaan. Het leek zo mooi allemaal , mij leek het veel te mooi , dus ik twijfelde enorm....En terecht nu , blijkt.....

Ik hoop dat het voor jullie allemaal goed en naar tevredenheid af mag lopen. En eerlijk gezegd ben ik alleen weer maar versterkt in de gedachte dat je je spullen het beste gewoon maar kan halen bij het bekende betrouwbare zaakie op de hoek.  Hoop ook voor jullie op een goeie afloop en welverdiende nachtrusten !!!

vriendelijke groet .....kweetutnie