Zilvervisjes in de roerbakmie en een onbereikbare klantenservice van Honig
Hoe vind ik een mailadres van de klantenservice van Honig?
Ik vulde mijn voorraadbox met Honig Roerbakmie, en zag tot mijn afgrijzen dat de inhoud van het pak niet alleen uit mie bestond, maar ook uit een groot aantal wriemelende zilvervisjes. Op het pak stond de volgende vermelding: 03-2024 94742 C04 29.
Omdat het me niet lukte om digitaal contact te krijgen met de klantenservice van Honig, diende ik een klacht in bij Klacht.nl.
Van deze organisatie kreeg ik zojuist de mededeling dat Honig klachten, via Klacht.nl niet in behandeling neemt.
Hoe stel ik Honig verantwoordelijk voor dit onsmakelijke feit?
Honig klantenservice? Adresgegevens Honig en Honig. Benedenweg 310 1834 BE Sint Pancras. Telefoon Honig en Honig. 072-5642669. E-mail Honig en Honig. info@honigenhonig.nl ...
Deze (Honig & Honig) doet alleen in assurantiën en geen mie. Dé Honig zit tegenwoordig in Koog a/d Zaan (voorheen Nijmegen), maar is eigendom van Heinz.
sorry, te snel:)
Geeft niet.
Het zal misschien wel familie zijn, wie weet.
U moet helemaal niet bij Honig zijn, maar bij de verkoper en dat is de winkel waar u de mie heeft gekocht. Dàt is uw aanspreekpunt.
Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat u de mie rechtstreeks bij Honig heeft gekocht.
Als die beestjes IN de verpakking zitten, lijkt me de wederverkoper niet aansprakelijk te stellen.
In dit geval lijkt Honig me toch wel de juiste persoon om aan te spreken.
Volgens de regels van de wet is uw opmerking m.b.t. Honig onjuist.
De verkoper (winkelier) is aansprakelijk en zij moeten het verder met Honig uitzoeken.
Als ze het rechtstreeks bij Honig heeft gekocht, moet ze bij Honig zijn, maar Honig verkoopt niet rechtstreeks aan consumenten, dus blijft er niets anders over dan de winkelier.
Buiten dat feit, we weten niet wanneer de vraagstelster het pak heeft gekocht. Heeft dat pak te lang bij haar in de kast gestaan of heeft het te lang in de winkel gestaan. Bij Honig in ieder geval niet.
Als het bij haar te lang heeft gestaan, is de kans groot dat er meer voedingsmiddelen besmet zijn.
U moet niet bij Honig klagen, maar bij de verkoper. U hebt niet rechtstreeks gekocht bij Honig en u weet ook niet of dit artikel wel bij Honig Nederland vandaan komt.
Aangezien Honig een merk is dat alleen in Nederland (en misschien Belgie) verkocht wordt is het zeer waarschijnlijk dat het dus bij Honig Nederland vandaan komt. In principe kloppen bvovenstaande antwoorden en moety je bij de supermarkt waar product gekocht is klagen echter bij voedingsmiddelen wil klagen bij de fabrikant nog wel eens een gratis pakket met producten opleveren.
Uiteindelijk Heinz. Honig is eigendom van Heinz.
Dat Honig enkel in Nederland verkocht word wil niet zeggen dat Honig Nederland dit maakt. Elke willekeurige fabriek kan elke verpakking in de machine zetten. Er staat een naam op de doos, maar meer dan een merknaam is dat niet.
Ook hoeven de zilvervisjes niet bij de fabrikant in de doos zijn gekomen, in de supermarkt kan het ook. En zelfs ook bij de klant thuis.
Bij Kraft Heinz worden de producten van o.a. Honig gemaakt.
Hoe lang geleden heeft u dit pak gekocht.???
Datum is nl 2024
Jij bent wakker ;-))
Het was mij nog niet opgevallen.
U moet gewoon bij de winkel zijn waar u dit product heeft gekocht. De fabriekant heeft immers geen overzicht waar producten worden bewaard. Overigens een heel korte houdbaarheidsdatum op dat pak. Ik had even verder gekeken: pakken gaan meestal 2 jaar langer mee.
Dit kan ook gewoon thuis gebeuren, als hij in een niet zo hygiensche omgeving staat. Want gezien de datum zou ik denken dat deze niet recentelijk is aangeschaft.
Dus...wanneer heb je dit pak gekocht?
Aangezien pasta (indien goed droog bewaard) vele jaren lang houdbaar is, en de houdbaarheidsdatum op het pak dus ook minsten twee jaar is, is dit pak niet recent gekocht. En dan kunnen die zilvervisjes er dus ook bij jou thuis ingekomen zijn.
Mocht dat niet zo zijn dan is de winkelier de eerste aangesprokene.
Hoe stel ik Honig verantwoordelijk voor dit onsmakelijke feit?
Gewoon doen wat er op de verpakking staat, bellen of schrijven naar het vermelde adres. Maar kijk eerst even de ruimte en eventuele kartonnen of papieren ( waar deze beestjes dol op zijn) verpakkingen na waar het pak stond, misschien komt u er daar meer tegen.
Precies, heel de voorraadkast nakijken want zeer waarschijnlijkzitten ze bijna overal in. Alle papieren en kartonnen verpakkingen goed nakijken. Vergeet vooral het meel niet daar willen ze ook nog wel eens in zitten.
En waarschijnlijk komen die zilvervisjes uit een geheel andere verpakking of uit naden en kieren.
De TS reageert niet, dus die is misschien al flink aan het soppen.
Als ik de foto goed bekijk zie ik links boven op de bodem een gaatje waardoor ze binnen zijn gekomen. Komen dus zeer waarschijnlijk uit uw kastruimte die ietwat vochtig is waardoor de verpakking week is geworden. Dus ook eventuele andere verpakkingen na kijken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Auto verzekeren bij FBTO.
Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug.
Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren.
Lees meerAflossing lening bij Vesting Finance van NN
Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
...
Lees meer
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.
Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan. Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen". De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer