mj
door mjc bouttar Dec 28, 2015 om 20:54
Voeding & gezondheid

Zorgaanbieders vergelijken

wat is voor mij de beste zorgaanbieder

4737 18 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 28, 2015 om 21:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoe kan iemand anders dat nu voor u zeggen. Grote dwaasheid zo'n vraag.

Kijk op vergelijkingssites.

ltmvz
door ltmvz - Dec 28, 2015 om 21:20
949 Antwoorden / 18 Vragen

Als u alleen een basispakket wil, raad ik aan: Menzis Basis Voordelig, en dan afsluiten via PMA (€33 terug in november 2016).

akkerdistel
door akkerdistel Dec 29, 2015 om 13:10
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is de helft minder dan dat je dit jaar 'kreeg'. Het is wel qua prijs/'kwaliteit' de goedkoopste optie (al blijft dat altijd heel persoonlijk).
Echter moet je niet bij Menzis zoals ik gemerkt heb enige service verwachten, zelfs een simpele telefonische vraag is al teveel moeite, echter is dat denk ik een algehele tendens, betalen mag je nog net voor de rest moet je niet 'zeuren' ook niet die ene keer per jaar.. (overigens vindt Menzis dit blijkbaar zelf prima, enige reactie op mijn opmerking hierover negeren ze)

ltmvz
door ltmvz Dec 30, 2015 om 19:14
949 Antwoorden / 18 Vragen

Twee jaar geleden zat ik bij Anderzorg (=ook Menzis) en toen vond ik de klantenservice juist redelijk goed. Beter dan VGZ in elk geval.

tijger1
door tijger1 - Dec 28, 2015 om 21:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ltmvz

Hoe kunt u dat nu adviseren? Menzis Basis voordelig is een budgetpolis, dus niet alle ziekenhuizen gecontracteerd. U weet niet waar de Ts van zorg gebruik moet en wil maken.

Dan kan hij veel beter Anderzorg nemen. Een gewone naturaverzekering, alle ziekenhuizen gecontracteerd en net zo duur of goedkoop als Menzis budget,

ltmvz
door ltmvz Dec 29, 2015 om 13:25
949 Antwoorden / 18 Vragen

@tijger1: Wat blaast u toch altijd hoog van de toren, sorry dat ik het zo zeg, maar Menzis Basis Voordelig is dus een naturapolis.

marita567
door marita567 - Dec 28, 2015 om 21:54
1576 Antwoorden / 17 Vragen
akkerdistel
door akkerdistel Dec 29, 2015 om 13:13
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Top van de consumentenbond dat ze jouw herkomst en zoekopracht in de url verwerken.

marita567
door marita567 Dec 29, 2015 om 13:17
1576 Antwoorden / 17 Vragen

wat bedoelt u hiermee ,  hetgeen wat achter zorgverzekering staat ?

sjjoppy
door sjjoppy Dec 29, 2015 om 14:45
7198 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, @Marita567, nu "klik hier" op verzoek niet meer wordt gebruikt is de hele url met zoekopdracht en al zichtbaar geworden. Wie dat niet wil blijft gewoon een linknaan gebruiken. ;-)

marita567
door marita567 Dec 29, 2015 om 14:50
1576 Antwoorden / 17 Vragen

oh bedankt voor uw uitleg  , ik kan het toch zo laten staan of niet ?

sjjoppy
door sjjoppy Dec 29, 2015 om 17:37
7198 Antwoorden / 3 Vragen

Ja hoor dat kan zo blijven staan, of de link lang of kort is er hoeft maar 1x geklikt te worden. Ik schrik soms ook van een urllengte maar hoop dat een vraagsteller ermee vooruit kan.

marita567
door marita567 Dec 29, 2015 om 18:05
1576 Antwoorden / 17 Vragen

sjoppie bedankt weer voor uw antwoord .

sjjoppy
door sjjoppy Dec 29, 2015 om 23:23
7198 Antwoorden / 3 Vragen

Graag gedaan Marita567.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 30, 2015 om 11:50
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Marita567 om deze link te vinden heb jij/heeft u toch gezocht met Google op de term 'zorgverzekering'?

marita567
door marita567 Dec 30, 2015 om 13:20
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@akkerdistel ,
ja dit is juist .

edison
door edison - Dec 29, 2015 om 10:13
64 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe kan iemand hier nou een advies op geven, kan dit niet begrijpen.

diumenge
door diumenge - Dec 29, 2015 om 10:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat ligt er aan wat je hebt. Voor kiespijn moet je naar de tandarts, maar voor bijvoorbeeld problemen met je knie naar de fysiotherapeut...

Cookies
door Cookies - Dec 29, 2015 om 10:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@edison: ben het volkomen met je eens. De vraag is zo nietszeggend, dat er geen zinnig antwoord op is te geven.

Bovendien zien we vragensteller op 99,9% zeker toch niet meer terug. Van de 20-30 vragenstellers is er maar 1 vragensteller die in staat is zijn/haar vraag terug te vinden. Alle antwoorden die, aan wie dan ook, worden gegeven, zijn dus totaal zinloos! Ruim 3 weken verder, en geen enkele verbetering te bespeuren.

diumenge
door diumenge Dec 29, 2015 om 10:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wachten op budget voor het nieuwe jaar misschien ;-)

Cookies
door Cookies Dec 29, 2015 om 11:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jij hebt nog hoop, begrijp ik? Ik niet!

marita567
door marita567 Dec 29, 2015 om 12:01
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@carola.83 ,

V.a dat de nieuwe site in de lucht is 3 dec toen heb ik mijn eerste vraag gesteld over deze site  en ( nu volledig aan de grond is .) zie ik ook geen verbetering het word bij mij alleen maar erger , ik heb nooit een antwoord gekregen .
Wat mij het meeste stoort ,  wanneer een forumlid een vraag stelt over deze site word het topic meteen gesloten, en dan komt wederom een oproep van de redacteur problemen kunt uw melden bij de redactie echter dit is zinloos word niks mee gedaan .
Voor beginners is dit helemaal niet te doen je weet niet waar je moet zijn of terecht komt .

edison
door edison Dec 29, 2015 om 12:02
64 Antwoorden / 0 Vragen

En zo is het maar net, beetje hooghartig om niks van alle reacties en klachten aan te trekken.

marita567
door marita567 Dec 29, 2015 om 12:13
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@edison ,
+10 punten , ik krijg een flits over mijn scherm dan pas weet ik dat er iemand een reactie heeft gegeven .

Cookies
door Cookies Dec 29, 2015 om 12:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@marita567: dat ieder topic over V&A op slot gegooid wordt, irriteert mij ook mateloos. Ik wil eigenlijk graag van andere vaste gebruikers wel eens horen of zij al positieve verbeteringen hebben ervaren (tenslotte kan ik ergens over heen kijken), maar ik weet dat het meteen weer op slot gegooid gaat worden. Terwijl dit de enige manier van communiceren is met mede-forummers, omdat er ook geen PB mogelijkheid is op deze site. Wat ik zie, is dat ze constant aan het klooien zijn met de site, en iedere poging tot verandering eindigt in een dramatische verslechtering.

marita567
door marita567 Dec 29, 2015 om 13:13
1576 Antwoorden / 17 Vragen

dit ziet u dan goed , wanneer ik iets niet begrijp kan ik alleen maar een vraag stellen in een reactie ( bv. linken naar aanleiding van uw vraag ) .
dit lukt me nu goed , de vorige site was overzichtelijk maar nu vraag ik me af op welke site ik terecht ben gekomen , ik ben leergierig maar het word me niet gemakkelijk gemaakt , ik scroll nog links en rechts uit om iets te vinden , verbetering is er helemaal niet .
u kijkt nergens over heen , het enige voordeel is het linken gaat nu makkelijker .
De redactie had meer uitleg kunnen geven maar dit is stille hoop in het oneindige .

diumenge
door diumenge Dec 29, 2015 om 13:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Twee dingen zijn slecht. De nieuwe opzet is waardeloos, je klikt je een tierelier. De nieuwe opzet is vervolgens ook nog eens slecht geprogrammeerd, wat het allemaal nog erger maakt. Het feit dat je al die HTML-codes ziet op de voorpagina doet mij vermoeden dat deze site ook nog potentieel gevaarlijk kan zijn.

tenormin
door tenormin Dec 29, 2015 om 13:19
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, heb nog geen positieve verbeteringen gevonden. En nieuwe berichten in mijn avatar, dat zijn minimaal 3 dezelfde berichten. En iets terugvinden? Wij hebben er al moeite mee, geen wonder dat er nu helemaal geen feed back meer komt van een vraagsteller/ster. Dat we er onderling niet over mogen communiceren is ook niet zo "pront". Als de site goed gebouwd was zat er n.l. niemand te 'zaniken om'. Al deze vragen zouden toch een eye-opener moeten zijn dat de site niet werkt zoals het behoort. Al waar we uiteindelijk om vroegen was i.p.v. een review button een "bewerk" button. Die is er; plus linken is (voor mij) makkelijker geworden. Als dit alles echt was om "de jongeren te trekken", jongeren interesseren zich nog niet voor dit soort fora. Nou ja, zal zo ook wel weer foetsie zijn. En al hebben we de beschikking over Bold, onderstreept en schuin, ik heb 't gebruikt maar op antwoorden is het niet te zien. Alleen als je een nieuw veld opent.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 29, 2015 om 13:22
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Carola83 zie hier vrijwel geen enkele verbetering. Voorbeeld https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/recent zie de volgorde, blijft vreemd. Wel zijn de linkjes vanuit de e-mail(s) aangepast (en linken zelfs naar https) dat is serieus de enige positieve wijziging die ik zie..
Kassa staat niet alleen bij de NS ( https://forum.ns.nl/off-topic-forum-32/hebben-nieuwe-website-18886/ ) hebben ze ook een poging gedaan om hun site aan te passen, ook al een ramp.

marita567
door marita567 Dec 29, 2015 om 13:30
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@akkerdistel ,
de nieuwe site van ns heb ik gezien ook deze is waardeloos ook daar is alles onoverzichtelijk geworden .

Cookies
door Cookies Dec 29, 2015 om 13:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Wel zijn de linkjes vanuit de e-mail(s) aangepast....... OK, dat kan ik dus niet weten, want ik heb nooit notificaties aan staan. Die rare datum volgorde komt omdat er dan iemand een reactie heeft gegeven. Normaal gesproken zou je daar dan als datum de laatst gegeven reactie moeten zien staan i.p.v. startdatum van het topic.

Cookies
door Cookies Dec 29, 2015 om 13:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dit krijg je te zien als je een reactie wilt bewerken, super!!: ......<span style="color: #373113; font-family: quatrosans_book, 'Helvetica Neue', Helvetica, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 18.75px; line-height: 25px;">Wel zijn de linkjes vanuit de e-mail(s) aangepast....... OK, dat kan ik dus niet weten, want ik heb nooit notificaties aan staan. Die rare datum volgorde komt omdat er dan iemand een reactie heeft gegeven. Normaal gesproken zou je daar dan als datum de laatst gegeven reactie moeten zien staan i.p.v. startdatum van het topic.</span>

marita567
door marita567 Dec 29, 2015 om 13:55
1576 Antwoorden / 17 Vragen

ook al heb ik de notificaties aan staan ook dit werkt niet , en zo zijn er nog meer dingen . dat wat u nu beschrijft om een reactie te bewerken krijg ik èèn keer wel te zien en de andere keer niet .

tijger1
door tijger1 Dec 29, 2015 om 14:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Verbeteringen? Bitter weinig. U kan nu simpel linken en er is een edit knop. Mooi. Maar dat is helaas alles.

Met die reacties in reactie blijf je klikken. Je moet ook nog klikken op : toon alle antwoorden, waardeloos.

En wat doet dat achterlijk rijtje oude vragen, genoemd Populaire Vragen onder aan het blok?

Ik krijg soms een notificatie van een reactie, vaker niet.

Dan je avatar rechtsbovenin met een nummertje. Zo piepklein dat je voortdurend op "wordt lid van de Vara" klikt. Heel hinderlijk.

Dus samengevat, goed waardeloos.

reflecs
door reflecs Dec 29, 2015 om 14:54
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Oh, dat vind ik ook zo irritant; dat je soms wel en soms niet een notificatie krijgt. Om er zeker van te zijn moet je dan toch weer die vraag opsporen.

marita567
door marita567 Dec 29, 2015 om 14:58
1576 Antwoorden / 17 Vragen

tijger1 , betreft avatar dat dit zo piepklein is heeft volgens mij te maken dat u met een tablet werkt , op mijn laptop zit een tamelijke ruimte tussen avatar en wordt lid van de vara , en is niet piepklein .

Cookies
door Cookies Dec 29, 2015 om 15:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: als ik op m'n tablet werk, klik ik ook regelmatig op 'wordt lid'. Vermoedelijk zeer bewust gedaan, hoe moeten ze anders nog aan nieuwe leden komen? Inderdaad het plaatsen van linken is eenvoudiger geworden, er is een edit knop en oude topics gaan op slot, MAAR dat was 25 dagen geleden OOK al het geval. Nu 25 dagen later, is de site nog steeds NIET verder verbeterd! Zoals tenormin ook schrijft: er staan nu opmaakbuttons, maar ook die WERKEN NIET. Kan helaas geen fatsoenlijke opsomming maken, dus helaas achter elkaar door: 1. Nog steeds is een gebruikersnaam met een e-mailadres mogelijk, dat zou ALLANG geblokkeerd moeten zijn. 2. Populaire vragen uit 2000 vC nog steeds niet verdwenen. 3. Via 'zoek een vraag' / ALLE VRAGEN, zie je NIET alle vragen! Bovendien klopt daar ook het aantal gegeven reacties niet. 4. Opmaakbuttons werken NIET goed of HELEMAAL NIET. 5. Die afschuwelijke kleuren zijn er nog steeds. 6. Bij copy/paste van andere site krijg je de opmaak van die andere site (doe je copy/paste van V&A in een geel gebied, krijg je ook die gele kleur). 7. Toon alle antwoorden en toon reacties NOG STEEDS aanwezig. 8. Last but not least: VRAGENSTELLERS KUNNEN DE WEG NIET VINDEN!

aurora1
door aurora1 Dec 29, 2015 om 16:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ook maar even een duit in het zakje doen. Nee, ik zie ook geen verbeteringen. Het enige is dat ik inmiddels mijn eigen antwoorden terug kan zien en ook nog op datum. Notificaties zet ik niet aan. Verder is door enkele tips van vaste reageerders het iets gemakkelijker geworden zoals een vraag dan maar openen in een nieuw tabblad. D.w.z. nog eens extra klikken maar dan hoef je tenminste niet meer vooraan met de vragen te beginnen als je weer terug gaat naar de site.
Ik word ook knetter van het alsmaar moeten klikken, scrollen, een "huppelende" website, en vooral ook alsof er alsmaar een aantal rorgramma's op de achtergrond meedraait als je op deze site komt.
Een link plaatsen is wat minder lastig geworden maar ik kan in de regel daar dan geen gewone tekst meer achter plaatsen omdat die dan opgaat in de aanklikbare link.

Cookies
door Cookies Dec 29, 2015 om 16:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......maar ik kan in de regel daar dan geen gewone tekst meer achter plaatsen omdat die dan opgaat in de aanklikbare link...... Inderdaad! Dat 'huppelen' heb ik geen last van als ik werk op p.c., wel bij gebruik van mijn tablet. Dan is het: even wachten nog...... even wachten nog......

tijger1
door tijger1 Dec 29, 2015 om 17:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Even bij mij uitgeprobeerd.

Werkt dus wel, maar je moet naar een volgende zin, om weer normaal te kunnen schrijven.

Ik dacht dat dat huppelen, zoals genoemd, aan mijn I-pad lag, is ook heel hinderlijk.

Het allerergst vind ik nog wel dat het antwoordvak boven de reacties staat.

tijger1
door tijger1 Dec 29, 2015 om 17:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zie nu dat dat dus helemaal niet blijvend is. Als je aan het tikken bent, bold, schuin en onderstreept, verdwijnt dat als je de reactie plaatst. Schiet niet op dus.

Cookies
door Cookies Dec 29, 2015 om 19:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Maar het staat wel professioneel die opmaakbuttons. Dat ze niet werken, ach........what's new.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 30, 2015 om 11:48
1790 Antwoorden / 3 Vragen

"Dit krijg je te zien als je een reactie wilt bewerken, super!!: ......<span style="color: #373113; etc." Dat is hier ook het geval, vrij normale html (control + u dan zie je het ook) echter niet de bedoeling dat jij dat als bezoeker ziet (lees; iets met prutsers aan het 'werk').
Wat dan weer wel meevalt is dat het niet mogelijk is om scripts uit te voeren (althans mij lukt het niet), bovenstaande doet wel vermoeden dat dat zou moeten kunnen, dat is 'levens'gevaarlijk voor de bezoekers als dat iemand wel lukt.

edison
door edison - Dec 29, 2015 om 12:04
64 Antwoorden / 0 Vragen

En niks aantrekken van reacties en klachten op de site, dan heeft de redactie volgens mij een plaat voor de kop.

akkerdistel
door akkerdistel Dec 29, 2015 om 13:28
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is inherent aan PvdA stemmers/liefhebbers :-D

me
door mein33 - Dec 29, 2015 om 12:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

mjc. bouttar,

Aangenaam om op deze wijze kennis met u te maken.
Helaas is alleen de naam die u op dit forum gebruikt bij mij bekend.
Naar ik hoop begrijpt u dat met dit sumiere gegeven uw vraag onbeantwoord moet blijven.
Zelfs al zou u hier uw hele doopceel neerschrijven, dan nog is een advies op uw persoon gericht bijna onmogelijk.
Zoveel mensen, zoveel wensen en dat geldt ook voor uw vraag.
U zult echt zelf het e.e.a. op uw persoonlijke omstandigheid geënt moeten uitzoeken of blijven zitten waar u zit.

Succes met het oplossen van uw puzzel, u heeft nog 21/2 dag.

diumenge
door diumenge - Dec 29, 2015 om 13:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

MJC BOUTTAR stelt een vraag over zorgaanbieders, niet over zorgverzekeraars. Maar hij/zij zal de laatste inderdaad wel bedoelen, dat hij/zij nog 2 1/2 dag heeft klopt niet. MJC BOUTTAR heeft nog 2 1/2 dag om de huidige verzekeraar op te zeggen, een nieuwe kiezen mag nog heel januari 2016, dat geeft dus 31 dagen extra om deze ingewikkelde vraag te beantwoorden...

me
door mein33 Dec 29, 2015 om 14:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@diumenge,

U heeft helemaal gelijk, ik was niet volledig in mijn bijdrage. ;-))

ltmvz
door ltmvz - Dec 29, 2015 om 13:22
949 Antwoorden / 18 Vragen

@tijger1:

Wat blaast u toch altijd hoog van de toren, sorry dat ik het zo zeg, maar Menzis Basis Voordelig is dus een naturapolis.

hansje klein
door hansje klein - Dec 29, 2015 om 13:26
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Mijn tegenvraag: Welke auto zal ik kopen?

Beide vragen zijn alleen door 'matchen' met de eigen wensen te benaderen. Verzekeraars verkopen in het geval van zorgverzekeringen alleen hun eigen producten, vergelijkingssites verdienen alleen aan 'een overstap' en nemen vaak niet eens alle polissen mee, professionele onafhankelijke adviseurs rekenen tenslotte uurtje factuurtje. De laatsgenoemde kan een goed onafhankelijk advies tegen betaling afgeven, vraag vooraf naar de prijs!

Het ziet er verder als een gok uit, temeer omdat niemand in de glazen bol voor 2016 kan kijken. Begin eens met meerdere vergelijkingssites om tenminste een 'gevoel' te kunnen ontwikkelen. Openblijvende vragen kunt u tenslotte bij verzekeraars stellen of bij 'handlangers', zoals Independer of de Consumentenbond (forum). De NPCF in Utrecht heeft voor speciale vragen veel kennis in huis als 'bundelaar' van patiëntenverenigingen.

Heb je (g)een voorkeur? Vraag dan hier nog even verder........op dit forum met veel vrijwilligers, die ook allemaal een optimale zorgverzekering hebben moeten uitzoeken.

tijger1
door tijger1 - Dec 29, 2015 om 14:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ltmvz

Inderdaad is dat een  naturapolis, maar wel budget. Kan dus heel ongunstig voor de Ts uitpakken. Als hij al niet weet waar een polis te zoeken, zal hij ook niet kunnen controleren of bijvoorbeeld zijn ziekenhuis van voorkeur gecontracteerd is.

En voor hetzelfde geld heb je dus een gewone naturapolis met wel alle ziekenhuizen gecontracteerd.

ltmvz
door ltmvz Dec 30, 2015 om 19:27
949 Antwoorden / 18 Vragen

@tijger1: Nu doet u het wéér: zowel Menzis Basis Voordelig als Anderzorg hebben 292/292 ziekenhuizen gecontracteerd. (Bron: Poliswijzer).

hansje klein
door hansje klein - Dec 30, 2015 om 12:33
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Nog een bron voor info´s gevonden:

http://www.radartv.nl/columns/archief/detail/article/last-minute-call-voor-overstappers-in-zorgverzekeringsland/?utm_medium=email&utm_campaign=nieuwsbrief

ltmvz
door ltmvz - Dec 30, 2015 om 19:27
949 Antwoorden / 18 Vragen

@tijger1:

Nu doet u het wéér: zowel Menzis Basis Voordelig als Anderzorg hebben 292/292 ziekenhuizen gecontracteerd. (Bron: Poliswijzer).

tijger1
door tijger1 - Dec 30, 2015 om 23:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

tijger1
DOOR LTMVZ - 30 DEC 2015 OM 19:27
0 ANTWOORDEN / 0 VRAGEN

@tijger1:

Nu doet u het wéér: zowel Menzis Basis Voordelig als Anderzorg hebben 292/292 ziekenhuizen gecontracteerd. (Bron: poliswijzer

Dan moet u bij Menzis zelf maar even de omschrijving bij bijvoorbeeld huisartsenzorg lezen. Daar wordt gesproken bij Menzis basis voordelig over de gecontracteerde.

Bij Anderzorg over alle.

ltmvz
door ltmvz Jan 1, 2016 om 21:43
949 Antwoorden / 18 Vragen

@tijger1:

Eerst ging het over de naturapolis, toen over de ziekenhuizen en nu zijn we bij de huisartsen. U kunt blijkbaar alleen het geluk vinden door uw gelijk te halen. Ik haak af.

ltmvz
door ltmvz - Jan 1, 2016 om 21:41
949 Antwoorden / 18 Vragen

@tijger1:

Eerst ging het over de naturapolis, toen over de ziekenhuizen en nu zijn we bij de huisartsen. U kunt blijkbaar alleen het geluk vinden door uw gelijk te halen. Ik haak af.

tijger1
door tijger1 - Jan 1, 2016 om 22:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@lmtvz

Het gaat erom dat u iemand adviseert een budget verzekering te nemen, die blijkbaar van toeten nog blazen weet. En dat is dus dom, want die kan dan van een hele koude kermis thuiskomen.

Er is niets mis met een budgetpolis, als je weet wat je doet. En dat doet de Ts dus niet.