tr
door trudieklammer Jul 30, 2012 om 14:14
Voeding & gezondheid

Zwitsal aambeienzalf

Hallo allemaal,

Wie weet of de aambeienzalf van Zwitsal nog in de handel is, en waar die dan te koop te .

Ik had hier in het verleden hele goede resultaten mee en kan het nu nergens meer vinden.

groetjes Trudie

6481 9 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jul 30, 2012 om 14:26
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Helaas geen Zwitsal aambeien zalf, maar wel alternatieven:
klik op Hier

Persoonlijk heb ik ooit goed resultaat gehad met Theranal ( zowel in zalf als zetpil verkrijgbaar).

aurora1
door aurora1 - Jul 30, 2012 om 14:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag trudie,
Als je Zwitsanal aambeienzalf bedoelt, die bestaat bij mijn weten al jaren niet meer maar werd Theranal, zelfde verpakking, zelfde samenstelling. Even op die naam op internet zoeken.

vr.gr.

ta
door tammiek - Jul 30, 2012 om 14:29
98 Antwoorden / 12 Vragen

ik heb even op internet gekeken maar kan deze zalf online niet vinden.

misschien is het een idee om een mailtje te sturen naar zwitsal. daar kunnen ze je vast antwoordt geven. het kan zijn dat deze zalf niet meer verkocht wordt maar dat zwitsal nog wel wat op de plank heeft liggen en je deze tegen vergoeding op wil sturen.

tr
door trudieklammer - Jul 30, 2012 om 14:29
3 Antwoorden / 2 Vragen

bedankt tdehond, de verpakking, behalve de naam dan , ziet er wel hetzelfde uit.
Ga het proberen.

ba
door bachanaal - Jul 30, 2012 om 15:22
248 Antwoorden / 7 Vragen

een alternatief is zalf van Steigerwald, maar wat al die zalfjes doen is alleen maar de klachten verminderen. het probleem blijft. radicaler en effectiever is elastiekjes anaal naar binnen schieten( bij de huisarts)en/ of een operatie. ( spreek uit ervaring, ben al tientallen jaren klachtenvrij)

tdehond
door tdehond - Jul 30, 2012 om 15:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=trudieklammer schreef op maandag 30 jul 2012, 14:29]bedankt tdehond, de verpakking, behalve de naam dan , ziet er wel hetzelfde uit.
Ga het proberen.
Graag gedaan.
De blijsluiter:
klik op Hier

tdehond
door tdehond - Jul 30, 2012 om 15:23
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Oops

Leuke verschrijving: blijsluiter moet zijn bijsluiter. :)

tr
door trudieklammer - Jul 31, 2012 om 12:11
3 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt allemaal,

IK heb mijn antwoord gevonden.

Groetjes Trudie