mu
door musicxpert Jul 16, 2012 om 21:24
Vrije tijd & tuin

Charlot og Charlotte

Ik ben op zoek naar de Deense serie Charlot og Charlotte uit 1996, met Nederlandse ondertiteling, destijds uitgezonden door de VPRO. Ik heb de VPRO al meerdere malen verzocht om een herhaling, maar helaas is die vraag aan dovemansoren gericht. De serie is wel op DVD te koop, maar niet in voor mij leesbare ondertitelingen in Nederlands, Duits of Engels. Wie heeft een digitale opname van de 4 VPRO uitzendingen of Nederlandse ondertitels?

4557 21 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jul 16, 2012 om 22:19
16880 Antwoorden / 108 Vragen

musicxpert, neem aan dat je oog aan het Googlen bent geslagen. Krijg op vraag: VPRO serie Charlot og Charlotte 1996 een page, waarop vermeld:
Sorry, deze website is geblokkeerd op bevel van Rechtbank 's-Gravenhage en een recente datum 2012 + een heel verhaal. Wat er dus aan 't handje is: ik kan je helaas niet verder helpen. Jammer.

stacey
door stacey - Jul 16, 2012 om 22:23
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 16 jul 2012, 22:19]Wat er dus aan 't handje is: ik kan je helaas niet verder helpen. Jammer.

Waarom reageer je dan ???!!!

Die geblokkeerde website is wel bereikbaar overigens, net even gekeken maar vraag me af of je hem daar vandaan krijgt, niet veel liefhebbers blijkbaar........
Je kunt me mailen als je interesse hebt, adres staat op mijn profiel.

diumenge
door diumenge - Jul 16, 2012 om 22:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ligt aan je provider, The Pirate Bay is geblokkeerd bij o.a. Ziggo.

ed
door edwinek - Jan 27, 2013 om 12:20
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hem opgenomen en later de VHS opname gedigitaliseerd. Gisteren nog gekeken :-)

dearagain
door dearagain - Jan 27, 2013 om 13:20
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*musicxpert: neem dus kontakt op met edwinek

mu
door musicxpert - Jan 27, 2013 om 14:42
16 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=edwinek schreef op zondag 27 jan 2013, 12:20]Ik heb hem opgenomen en later de VHS opname gedigitaliseerd. Gisteren nog gekeken :-)

Dat klinkt goed. Je mag me mailen, dan kunnen we even overleggen. mijn e-mailadres is h.meijlof@gmail.com

mu
door musicxpert - Feb 3, 2013 om 20:12
16 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=edwinek schreef op zondag 27 jan 2013, 12:20]Ik heb hem opgenomen en later de VHS opname gedigitaliseerd. Gisteren nog gekeken :-)

Edwin, ik heb ze nu ook gekeken. Het is nog steeds een supermooie serie. Nogmaals bedankt.

sa
door sannebaerents - Mar 15, 2013 om 10:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

wow, hier ben ik al jaren naar op zoek. Zou je hem ook kunnen sturen naar mijn mailadres????? sannebaerents@gmail.com

va
door vanlubeck - Feb 11, 2014 om 11:53
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ooooooh, daar ben ik ook al jaren naar op zoek. Deze vraag is al van een hele tijd geleden, maar ik hóóóóp dat er nog antwoord op komt. Ben je er nog, Edwin?

ed
door edwinek - Feb 11, 2014 om 21:17
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ik ben er nog, hoor. Stuur even een mailtje naar cogc@edwinek.com, dan kan ik je misschien nog helpen.

Groet,
Edwin

va
door vanlubeck - Feb 14, 2014 om 03:51
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Edwin,
Ik heb je meteen een mailtje gestuurd naar cogc@edwinek.com
Alvast bedankt ;)

pi
door pieterwolters - Feb 14, 2014 om 07:59
3610 Antwoorden / 0 Vragen

cogc@edwinek.com is toch wel een tijdelijk email adres? (of in ieder geval bedoeld om spam af te vangen).

ed
door edwinek - Feb 14, 2014 om 08:34
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, dat email adres kan ik zo weer weghalen.

va
door vanlubeck - Feb 14, 2014 om 10:00
3 Antwoorden / 0 Vragen

Maar heb je m'n mailtje gevonden?

do
door doeshond - Jun 1, 2015 om 19:25
4 Antwoorden / 0 Vragen

Jeetje deze zoek ik ook al heel lang. Kan iemand hier nog iets voor me betekenen? Thanks!

mu
door musicxpert - Sep 12, 2015 om 17:35
16 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=doeshond schreef op maandag 1 jun 2015, 19:25]Jeetje deze zoek ik ook al heel lang. Kan iemand hier nog iets voor me betekenen? Thanks!

Hallo, heb je al contact opgenomen met Edwinek voor de serie?

do
door doeshond - Sep 12, 2015 om 21:08
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=musicxpert schreef op zaterdag 12 sep 2015, 17:35][quote=doeshond schreef op maandag 1 jun 2015, 19:25]Jeetje deze zoek ik ook al heel lang. Kan iemand hier nog iets voor me betekenen? Thanks!

Hallo, heb je al contact opgenomen met Edwinek voor de serie?

Gemaild naar het adres dat in de reacties stond, maar helaas, geen reactie. Dus ik zit nog zonder :(

tenormin
door tenormin - Sep 12, 2015 om 21:26
16880 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=doeshond schreef op zaterdag 12 sep 2015, 21:08]
Gemaild naar het adres dat in de reacties stond, maar helaas, geen reactie. Dus ik zit nog zonder :(

Stond wel in één van de antwoorden dat het een tijdelijk aangemaakt email adres was. De enige hoop is dat dit item bij degene die het email adres gaf zijn "vinkje" nog aan heeft staan en het alsnog leest. Help je mee hopen.

do
door doeshond - Sep 12, 2015 om 21:59
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 12 sep 2015, 21:26][quote=doeshond schreef op zaterdag 12 sep 2015, 21:08]
Gemaild naar het adres dat in de reacties stond, maar helaas, geen reactie. Dus ik zit nog zonder :(

Stond wel in één van de antwoorden dat het een tijdelijk aangemaakt email adres was. De enige hoop is dat dit item bij degene die het email adres gaf zijn "vinkje" nog aan heeft staan en het alsnog leest. Help je mee hopen.

Of hopen dat Musicxpert me er aan kan helpen, aangezien hij een kopie heeft O:)

diumenge
door diumenge - Sep 12, 2015 om 23:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Weet niet hoe je Deens is, maar volgens mij kan je de serie hier (klik) zien?

do
door doeshond - Sep 13, 2015 om 11:30
4 Antwoorden / 0 Vragen

Thanks, ik had hem al in het Deens, maar toch best moeilijke taal ;) Dus toch op zoek naar ondertitels, al is het in het Engels of Duits.