es
door esmapel Jun 1, 2014 om 16:10
Vrije tijd & tuin

ECI

Ik heb een keuzebon per ongeluk twee keer betaald. Op mijn vele mails en telefoontjes krijg ik geen antwoord. Wat kan ik nu nog doen om mijn 25 euro teveel betaalde terug te krijgen.

509 3 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 1, 2014 om 17:32
16880 Antwoorden / 108 Vragen

Zet een klacht op het klachtenkompas. Ben alleen bang dat het niet veel uitmaakt, maar niet geprobeerd is altijd mis: KLIK. En, als je dat gebruikt, ook je klacht op facebook zetten, misschien?

fo
door foodgood10 - Jun 6, 2014 om 21:04
10 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=esmapel schreef op zondag 1 jun 2014, 16:10]Ik heb een keuzebon per ongeluk twee keer betaald. Op mijn vele mails en telefoontjes krijg ik geen antwoord. Wat kan ik nu nog doen om mijn 25 euro teveel betaalde terug te krijgen.

Esmapel, kun je het bedrag niet laten storneren door je bank? Als ik het niet eens ben met een betaling laat ik het geld terugstorten; kan binnen 1 maand, meen ik.

zoekster
door zoekster - Jun 6, 2014 om 21:11
10966 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=foodgood10 schreef op vrijdag 6 jun 2014, 21:04][quote=esmapel schreef op zondag 1 jun 2014, 16:10]Ik heb een keuzebon per ongeluk twee keer betaald. Op mijn vele mails en telefoontjes krijg ik geen antwoord. Wat kan ik nu nog doen om mijn 25 euro teveel betaalde terug te krijgen.

Esmapel, kun je het bedrag niet laten storneren door je bank? Als ik het niet eens ben met een betaling laat ik het geld terugstorten; kan binnen 1 maand, meen ik.
Nee, dat kan alleen met een automatische incasso.