hs
door hsrico Jan 3, 2013 om 08:57
Vrije tijd & tuin

Ervaring met Mastermic op speurders

Hallo,
Mijn vraag is wie er ook zaken heeft gedaan met de verkoper, Mastermic[edit-red.] uit Raalte.
Deze persoon biedt producten aan maar kan of wilt deze niet leveren. In mijn geval was het een DJ controller van American Audio VMS4 die hij aanbod TEAB!! Heb het "gekocht " maar nooit ontvangen.
Persoon doet alleen zaken via de mail, op de vraag over het product blijft het heel summier en op de vraag over persoonlijk contact/tel.nr geen reactie.
Wie kent deze persoon of wie heeft er ook een ervaring mee, ook om evt collectief aangifte te doen.

887 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 3, 2013 om 09:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En toch koopt u dan iets?

zoekster
door zoekster - Jan 3, 2013 om 10:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Kijk even op het forum van OpgeletOpinternet.nl klik hier of hij daar bekend is.

zwemmer
door zwemmer - Jan 3, 2013 om 13:18
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het is niet zo handig om bij een vreemde zonder verdere bekendheid over/in zijn zaakvoering zomaar iets te kopen. Dat is bijna vragen om problemen. Bedenk, lang niet iedereen die iets aanbiedt heeft het goede met je voor. Mensen die door naïviteit of goedgelovigheid worden geleid druppelen vaak teleurgesteld naar deze site af om als nog te proberen hun recht te halen. Nu ben je boos omdat je het zelf fout hebt gedaan en wil je collectief aangifte doen???

Zwemmer

da
door dailyrose - Feb 2, 2013 om 18:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

Aangifte doen is in dit geval volstrekt normaal en zal ik ook zeker doen.

Zelf ga ik ook aangifte doen tegen deze persoon. 2 weken terug heb ik namelijk via marktplaats een telefoon van hem gekocht. Geld overgemaakt, vervolgens een week niks van gehoord, elke dag gemaild. Eindelijk kreeg ik een reactie met het excuus dat meneer in het ziekenhuis lag, wat gelogen is aangezien hij dat weekend nog in het café stond (dit gehoord via via). Hij heeft mij toen beloofd de telefoon alsnog op te sturen, wat niet is gebeurd. Nu pas zie ik berichten over hem en het feit dat hij dus mensen oplicht. En ja, dat is dom en ik had eerst 100 pagina's op google moeten lezen over hem.. Dit veranderd niet het feit dat hij een oplichter is. Daarnaast snap ik niet waarom hij nog op marktplaats advertenties kan zetten..

bp
door bpm91 - Sep 23, 2013 om 14:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Heb hetzelfde probleem, gekocht maar niet onvangen. Zelf ook dom geweest en gekocht zonder te checken maargoed. Heb een recent aankoopbewijs van hem ontvangen van de dixons uit Raalte. Daar zullen waarschijnlijk meer gegevens bekend zijn. Ook ga ik marktplaats benaderen zodat hij niet meer kan adverteren.

Mvg