Ba
door BarbaraG-V Mar 17, 2020 om 11:19
Vrije tijd & tuin
Facebook account is geblokkeerd omdat kind mijn leeftijd op 0 heeft gezet

HELP.
1 Van mijn kinderen heeft de leeftijd van mijn profiel op 0 gezet met als gevolg dat ik geblokkeerd ben.
Nu heb ik al nadat ik probeer inteloggen mijn foto van rijbewijs en ook id kaart doorgestuurd maar er gebeurt niks dus nog een profiel gemaakt.
Wany anders kom je ook niet bij dr helpdesk of klantenservice.
Nu zegt de klantenservice dat ze druk zijn maar dat schijnt de standaardtekst bij hun te zijn, dus helpen doet dat niet.
De helpdesk kom je niet veel verder de ik ben geblokkeerd lijn gevolgt rn dan kom je bij uitgeschakeldprofiel, en dannkrijg je de tekst profiel us niet uitgeschakeld.
Vraag meerdere keren aan hulpcommunitie gesteld maar daar zie je mijn vraag geeneens terug.
Nu vond ik op facebook dit mailadres.
fbhelpsinstant@gmail.com
Kreeg bericht terug van ze voor 30$usd kunnen ze het deblokeren.
Maar dat lijkt mij nou ook niet de bedoeling, en voelt niet als iets betrouwbaars, Dus wie o wie weet wat ik kan doen???
Vriendelijk groeten Barbara.

10072 15 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 17, 2020 om 11:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dit is fraude, er is geen Facebook helpdesk die je voor 30 dollar helpt.

Ba
door BarbaraG-V Mar 17, 2020 om 12:28
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dat dacht ik dus ook al. Maar faceboom service is echt slecht.

ne
door neodutchio - Mar 17, 2020 om 12:00
5165 Antwoorden / 12 Vragen

U denkt dat facebook werkt met een gratis mailadres van gmail? Dit lijkt niet eens op fraude, dit is fraude.

Het nadeel is dat contact met Facebook erg lastig schijnt te zijn. Waarom houdt u niet gewoon uw nieuwe account?

Ba
door BarbaraG-V Mar 17, 2020 om 12:37
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nee daarom ben ik daar ook niet verder op in gegaan.
En nee mijn kinderen hebben geen inloggegevens van mij maar nadat ik was xoeken hoe kom ik van een reclamebericht af bij leeftijd registratie kwam en ik uit de keuken mij thee ging pakken 1 van de kinderen mijn telefoon en op de knoppen gaan drukken.

En ik wil mijn oude account terug want die heb ik al sinds 2010 en daar staat zo ongeveer sindsdien alle belangrijke gebeurtenissen op zoals eerste stapjes eertste tandjes enz. Dus ik wil die terug.

ne
door neodutchio Mar 17, 2020 om 13:53
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Facebook is een online account onder de noemer social media. Als u daar prive gegevens gaat opslaan en niet op eigen spullen, dan is dat niet slim te noemen.

Het is niet de fout van facebook dat u daar gegevens hebt bewaard en nergens anders. Daar is facebook niet voor bedoeld.

Magnum007
door Magnum007 - Mar 17, 2020 om 12:04
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Barbara,

Ik raad je aan om een nieuw account te openen.

Deel je inloggegevens niet met je kind.

Ba
door BarbaraG-V Mar 17, 2020 om 12:54
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wil geen nieuw account.

Ik deel ook niet mijn inloggegevens mijn telefoon stond aan op facebook waar ik reclame aan het blokeren was en toen bij leeftijd kwam en toen ik even wat ging pakken hebben ze op de knoppen gedrukt, waardoor ik nu 0 ben

Ba
door BarbaraG-V - Mar 17, 2020 om 12:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

Oke nu krijg ik deel je inlog gegevens niet met je kinderen.

1 dat doe ik niet.

2 Ze hebben mijn telefoon gepakt waar ik mee bezich was om reclames teblokken die mij niet aanstonden daar door kwam ik bij leeftijd 13 tot........
En daar is een leefttijdinstelling.
Ging even naar de keuken kop thee pakken en toen hebben ze op de knoppen gedrukt zodat ik nu 0 ben.

3Nee ik wil geen nieuw account ik wil mijn account dat ik al sinds 2010 heb enbdus heel veel op staat dat voor mij belangrijk is.

diumenge
door diumenge - Mar 17, 2020 om 12:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je al geprobeerd wat hier staat? https://www.facebook.com/help/103873106370583/

Voorlopig maar even je tweede account gebruiken en geduld hebben tot je eerste account weer herstellen.

Ba
door BarbaraG-V Mar 17, 2020 om 19:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

Daar ben ik ook al de hele tijd mee bezig geweesr maar dar zijn doodlopende paden. Ook de hulocommunitie van facebook loopt vast als ik de vraag indien slaat de pagina vast, heel raar.

diumenge
door diumenge Mar 17, 2020 om 20:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien heb je hier dan nog iets aan? https://www.facebook.com/help/105487009541643?helpref=topq

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 17, 2020 om 14:43
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Om de een of andere reden lijkt mijn reactie niet over te komen. Ik gaf te kennen dat het m.i. zaak is om na te gaan wat één van uw kinderen dan heeft 'uitgespookt omdat het niet zo gemakkelijk lijkt om een profiel te verwijderen en daar 'lastige'stappen voor nodig zijn. Zie o.a. https://www.facebookafmelden.nl/index.php?page=facebook-account-verwijderen ook m.i zit er niets anders op dan het aanmaken van een nieuw account (dat dan niet toegankelijk is voor uw kinderen.

Ik zie inmiddels na enig zoeken diverse info over deblokkeren en als u weet wat één van uw kinderen heeft gedaan kunt u ook deblokkeren, zie: https://nl.wikihow.com/Op-Facebook-iemand-deblokkeren (na lezen van reactie van @DIUMENGE bewerkt)

diumenge
door diumenge Mar 17, 2020 om 15:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Account is niet verwijderd, maar geblokkeerd. Dat is vast wel op te lossen, maar TS dient een beetje geduld te hebben.

Donuts
door Donuts Mar 17, 2020 om 15:59
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Heremietkreeft, Barbara wil ook niet iemand deblokkeren. En een nieuw account heeft zij allang aangemaakt, maar zij wil haar oude account graag terug.

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 17, 2020 om 16:08
16885 Antwoorden / 202 Vragen

@GRASPOLLEN, het gaat om het deblokkeren van het eigen account en Ts is zelf dus ook iemand. Het gehele verhaal lijkt mij echtter ook een minder 'kosher' gebeuren gelet op o.a. de $ 30,00 dat werd gevraagd.

Ba
door BarbaraG-V Mar 17, 2020 om 20:07
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Hermietkreeft.
Het over mijn eigen account. Niet iemmand die ik zou willen blokeren.
Ik was bezig om een reclame te blokeren die maar terug bleef komen met iets te bloote vrouwen waar ik zeker geen intresse in heb.
En dat uitzoekende kwam ik op een stukje waar ook leeftijdinstellingen staat, dat ik wat ging pakken hebben de kinderen er aangezeten en mijn leefttijd op 0 gezet en daarom ben ik geblokkeerd.
En alles al gedaan en geprobeert.
Daarom vraag ik om hulp

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 17, 2020 om 20:14
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Tja!?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 17, 2020 om 16:09
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij zeer zinvol om dit ook te melden bij https://www.fraudehelpdesk.nl/

sw
door swat1500 Apr 2, 2020 om 00:25
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Hoewel op voorhand dubieus bestaat echter ook de mogelijkheid dat de persoon achter dat gmail adres echt zal proberen je te helpen met het probleem met FB. Net zoals die kantoortjes die je "helpen" met de aanvraag van je toeslagen bij de belastingdienst a 32,50 euro per aanvraag terwijl dit zelf ook gratis kan doen bij de belastingdienst. Schimmig maar geen oplichting of fraude maar misbruik maken van de gemakzucht.

justmeagain
door justmeagain - Mar 18, 2020 om 00:00
623 Antwoorden / 8 Vragen

Zo leuk om te lezen dat mensen hun Facebook account belangrijk vinden en eigenlijk niet kunnen missen.
Ook de klacht over de klantenservice vind ik kort door de bocht. Ze hebben meer als 1.000.000.000 gebruikers. En u denkt dat u de enige bent net een probleem en snel geholpen moet worden. Facebook op een Gmail adres is pure oplichting helpdesk@facebook.com oid zou kunnen maar moet na @ in ieder geval facebook.com zijn.

@heremietkreeft  Fraude helpdesk voor wat?Welke fraude?

rj
door rjw - Mar 18, 2020 om 09:01
3280 Antwoorden / 5 Vragen

I.p.v. te klagen over Facebook kan je beter een beveiliging op je telefoon zetten. Iedere telefoon heeft de mogelijkheid van een PIN, en vrijwel alle nieuwere telefoon hebben ook een vingerafdrukscanner.

Topantwoord

Redacteur
door Redacteur - Mar 18, 2020 om 09:09
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Beste forumleden,

Verwijten maken naar de topicstarter draagt niet bij aan een antwoord. Graag inhoudelijk reageren of laat je reactie achterwege.

Met vriendelijke groet,
Danny
Redactie Kassa

marc1976
door marc1976 Mar 18, 2020 om 10:45
1 Antwoorden / Vragen

Beste Danny,

Ik ben blij dat je ingrijpt in het maken van verwijten naar elkaar aangezien ik mij daar al tijden aan erger.

Zo en dat wou ik ff kwijt!

Groeten,
Marc

Ba
door BarbaraG-V Apr 7, 2020 om 08:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad als of ik een misdaad heb begaan. Vraag alleen of iemand weet hoe ik dit zou kunnen oplossen.
Ben nu bijna een maand verder en ik kan er nog steeds niet in.
En ik heb toch duidelijk uitgelegt hoe het is gebeurt.

Vriendelijke groeten Barbara.

gerard van kooten
door gerard van kooten - Mar 18, 2020 om 11:01
9 Antwoorden / Vragen

Ik vrees helaas niet veel voorlopig. Mijn ervaring is dat Facebook niet echt gemakkelijk te bereiken is helaas.

mo
door mof - Mar 18, 2020 om 11:24
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Dit is een scam. Facebook vraagt geen 30$ om uw account te deblokkeren.
u bent ws gehackt en uw account is gegijzeld.

mo
door mof - Mar 18, 2020 om 11:26
3619 Antwoorden / 3 Vragen

En uw rijbewijs en id, hopelijk zonder vitale inf zoals bsn opgestuurd, anders bent u t haasje criminelen en identiteitshandelaren ...

Thecla58
door Thecla58 - Mar 18, 2020 om 13:18
862 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien heb je hier iets aan?

https://www.facebook.com/help/185747581553788?page=1048

Je kunt daar klikken om een formulier in te vullen. Dat zou ik doen en daarna even geduld hebben.

Ba
door BarbaraG-V Apr 7, 2020 om 08:17
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ga ik proberen. Ben even een tijdje niet komen kijken.
Werd alleen maar uitgemaakt voor flapdrol