ja
door jackxxx Jul 23, 2010 om 12:29
Vrije tijd & tuin

Hoeveel pakketjes raken "zoek '?

Op 12 en 15 juli bestelde ik in totaal via internet 3 items. Van de drie pakketjes kwam er maar één aan.
Ik heb TNT hierover gebeld. Het antwoord van TNT kwam er eigenlijk op neer dat ik het zelf maar moest uitzoeken.
Ik ben heel erg benieuwd of er niet veel meer klachten zijn over het niet of nooit aankomen van pakketjes die via TNT moeten worden bezorgd. Dat ik twee van de drie niet krijg kan toch niet op toeval berusten?
Mvr,
J.Bolhuis

417 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2010 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als ontvanger kun je niet klagen over een pakket.
De verzender is klant van TNT en moet de klacht indienen.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2010 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Erik, je hebt van mijn echte vraagstelling weinig begrepen. Het gaat mij erom hoeveel mensen ervaring(en) hebben met het niet aankomen van pakketjes. Met andere woorden, hoeveel "fouten" worden er bij TNT gemaakt. Ik heb het idee dat er nogal wat pakketjes of andere verstuurde zaken verdwijnen. Ik heb het niet over verzender of ontvanger!

ve
door verwijderd - Jul 23, 2010 om 13:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

jackxxx

Lees ook dit item:

TNT

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2010 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zag dat het al eerder aan de kaak was gesteld. Mijn excuses.
Een onderzoek via de VARA zou een goede zaak zijn.

ve
door verwijderd - Jul 23, 2010 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

jackxxx
Wat wil je dan met die vraag? Stel er reageren 20 mensen, bij een aantal van, zeg maar 20 miljoen verzonden pakketjes p.j.
Ga je dan bij TNT klagen dat 1 op de miljoen niet aankomt? (zullen er wel meer zijn)
Erik heeft gelijk alleen de verzender kan een klacht indienen, aangezien hij, naast opdrachtgever voor het transport ook wettelijk aansprakelijk is voor de goede ontvangst.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer