Ro
door Robin van de Sanden Jun 19, 2022 om 11:36
Vrije tijd & tuin

Kinderfeestje laten organiseren door Kidsmoment.

Onze dochter is vijf geworden en wij wilden haar kinderfeestje laten organiseren door Kidsmoment uit Amsterdam. Leuke website, wij huurden twee Unicorn-prinsessen voor anderhalf uur die de kinderen zouden komen vermaken.
Via de app besproken en de afspraak bevestigd. De korte reacties: 'Hayy Yes leuk' met een verliefde smiley er achter vond ik al wat vreemd en onprofessioneel, maar het adres werd ook gevraagd dus ik weet het maar aan enthousiasme. Er kwamen in aanloop naar het kinderfeestje zaterdag 18 juni echter heel geen vragen meer over het aantal kinderen of de naam van de jarige of wat dan ook, dus ik begon mij zorgen te maken. Op vrijdagavond nog even met een smoesje een app gestuurd: 'Hoe gaat het verder met betalen?». Bericht gelezen, maar geen reactie.

Afijn, zaterdagmiddag 13.00 uur zaten er tien meisjes van vijf jaar oud, verkleed in unicorn-stijl aan een grote tafel vol spanning te wachten op de twee unicorn-prinsessen die een feestje met hun zouden komen vieren. Na twintig minuten maar eens gebeld, de telefoon ging over, maar werd niet opgenomen. Nog eens gebeld en vanaf toen alleen maar de voicemail (U kunt niets inspreken, de inbox zit vol). App gestuurd die werd gelezen, maar geen reactie. Tot op heden nog altijd niets mogen vernemen.
Ik kan er werkelijk waar met mijn verstand niet bij dat iemand dit kan doen.. wat een walgelijk mens moet je dan zijn. Bah. De teleurstelling bij mijn dochter en haar vriendinnetjes zal ik hen in ieder geval nooit vergeven. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met dit bedrijf? Ik vind dat hier iets aan gedaan moet worden, want zo kun je echt niet met mensen omgaan.

5295 5 Rapporteer

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 19, 2022 om 11:52
16867 Antwoorden / 202 Vragen

Deze klacht o.a. neerleggen bij www.klachtenkompas.nl en eventueel ook in gebreke stellen al is het dan wel nodig dat u aantoonbare schade heeft geleden. Dan is het denk ik toch ook zinnig om dit voor te leggen bij Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl   voor nader advies en kunt u ook voorbeeldbrieven vinden om te benutten.

Aanvullend: Ik zie een 'flitsende' website van een kennelijk overenhousiaste dame. Het kan nuttig zijn om na te gaan of zij is aangesloten bij een beroepsvereningg met klachtenmogelijkheid maar ik denk dat dat niet zo is. Ik zie inmiddels dat zij adverteert met de methode van Eline Snel en kan het zinnig zijn om ook die te benaderen met uw vervelende ervaring:
https://www.elinesnel.com/contact/

Ro
door Robin van de Sanden Jun 19, 2022 om 13:50
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor het meedenken! Ik zal hier inderdaad iets mee gaan doen.

Ro
door Robin van de Sanden Jun 21, 2022 om 20:19
Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben op de website op zoek geweest naar de door u vermeldde methode van Eline Snel, maar kan dit nergens vinden. Waar staat dit precies? Dan zal ik haar zeker mailen.

Topantwoord

ne
door neodutchio - Jun 19, 2022 om 13:24
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Er is een heel makkelijke manier om dit te stoppen. Eerst de recensies lezen en dan heel snel ergens anders gaan zoeken. Het barst van de negatieve recensies, waarom zou je daar dan iets gaan boeken?
En mochten die recensies er niet geweest zijn, ik mis een verplichte KVK nummer en het werkelijke adres. Op het genoemde adres staat volgens de KVK niets ingeschreven. Er is wel een grote tuin bij, maar of daar de pony's staan en een grote schuur met alle opslag betwijfel ik.

sira
door sira Jun 19, 2022 om 21:33
2348 Antwoorden / 24 Vragen

Die pony's zullen wel in de gang staan ;-))

Ro
door Robin van de Sanden Jun 21, 2022 om 20:09
Antwoorden / 1 Vragen

Normaal gesproken lees ik, wanneer ik iets ga kopen bij bol bijvoorbeeld, altijd uitgebreid de recensies. In dit geval was er niet gek veel keus en heb ik mij laten verblinden door de vrolijke prinsessenfoto's en de sfeer waar ik zelf in verkeerde: vol enthousiasme een leuk feestje regelen voor mijn dochter. De recensies las ik pas achteraf... Nu kan ik zeggen: heel dom... maar ja...

ne
door neodutchio Jun 21, 2022 om 20:51
5157 Antwoorden / 12 Vragen

En met u zo veel anderen. Iedereen gaat een keer nat op iets en dat noemt men leergeld.

tenormin
door tenormin - Jun 19, 2022 om 14:15
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@Robin van den Sanden

En ik begrijp werkelijk niet waarom u het zo'n leuke website vind. Er staat volledig niets op wat u enige garantie biedt. Niets. Om over de recensies, zoals @neodutchie al schrijft, maar te zwijgen. Zonde van uw dochters kinderfeestje.

Ro
door Robin van de Sanden Jun 21, 2022 om 20:11
Antwoorden / 1 Vragen

Zeker zonde!! En de website is rommelig, maar door alle leuke 'actiefoto's' van prinsessen op feestjes, heb ik mij laten verblinden... je ziet bij de foto's je eigen dochter ook al zo genieten met haar vriendinnen. Wie verwacht er nou dat er mensen zijn die zo handelen als dit bedrijf? Met kinderfeestjes???? Maar ja.. weer wat geleerd helaas...

mo
door mof - Jun 21, 2022 om 16:07
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Wel een goed leermoment voor uw dochter.

Ro
door Robin van de Sanden Jun 21, 2022 om 20:12
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb haar ook al eens een cursus 'omgaan met teleurstellingen' laten doen, maar iedere keer als we daarheen gingen, bleek hij niet door te gaan.. ;-)

pe
door pebk - Jun 21, 2022 om 17:00
581 Antwoorden / 0 Vragen

De google reviews zijn niet al te lovend, waaronder zoals u schrijft "ze komen niet opdagen". Heel vervelend. Het adres lijkt niet echt op een toplocatie voor een professioneel bedrijf.

Volgend jaar weer gewoon "Prinses papa"?

Ro
door Robin van de Sanden Jun 21, 2022 om 20:13
Antwoorden / 1 Vragen

Had ik de recensies van te voren gelezen, dan was ik nooit met deze mensen in zee gegaan... Maar helaas. Ik ga nu afvallen zodat ik volgend jaar zonder problemen in mijn MegaMindy-pak pas. Komt helemaal goed! ;-)