missbizz
door missbizz Jul 20, 2005 om 11:44
Vrije tijd & tuin

Knuffels voor goed doel?

Hallo,

Binnenkort ga ik verhuizen en ik heb op de zolder heel veel nette knuffels (ingepakt) liggen. Ik vind het zonde om ze weg te gooien. Weet iemand een goed doel waar ik ze naar toe kan brengen?

Groetjes

18295 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 11:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hai MissBizz,

Zelf denk ik dat dit een hele goede is.

CliniClowns

Succes en dank je wel, Groetjes WillemG

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 11:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neem de Nederlandse versie maar, sorry

CliniClowns nl

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi hoi

ik heb ooit ook een zak knuffels gehad en ik wist ook niet wat ik er mee moest ik heb ze uit eindelijk gewoon in een kledingcontainer gedaan van het leger des heils.

en daar komen ze ook wel op een goede plek terecht!!

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Sep 25, 2005 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geef ze maar aan cliniclowns, maar zit er toevallig ook een alf pop tussen ?

ve
door verwijderd - Sep 25, 2005 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal

mensen jullie ideeen zijn allemaal geweldig,ik heb vorig jaar bij hart voor nederland gezien dat hier in nederland  vrijwilligers

voor de kansarme gezinnen kados maken dus dan krijgen de kinderen met sinterklaas of met kerst toch een  kleinigheidje

maar ik weet niet wie dit organiseerdt?

maar zoals ik heb gezien waren er een hele hoop blijde kindertjes

en zoiets doet je toch wel wat

groetjes marloes

zelf heb ik toen ik ben gaan samenwonen mijn knuffels geschonken

aan de blauwe kamer {gehandicapten instelling]

ve
door verwijderd - Sep 25, 2005 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

HALLO ALLEMAAL

IK HEB NET GEKEKEN MAAR OP DE SITE GOEDE DOELEN .NL

STAAN BEST VEEL IDEEEN WARE CHILD ,UNICEF.ARTSEN ZONDER GRENZEN.

GA DAAR EENS KIJKEN WELLICHT KOM JE DAAR IETS TEGEN

GROETJES MARLOES

ve
door verwijderd - Oct 12, 2005 om 02:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

E-mail info@motherhood.nl
Hallo deze organisatie is bezig voor de kinderen in Azie slachtoffers van de Tsunami, zij verzenden pakketten waar o.a. Knuffels  in worden verpakt, u kunt via het E-Mail adres informatie opvragen succes Fred.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2005 om 00:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

IK WERK BIJ EEN KRINGLOPPCENTRUM IN NUNSPEET. dE KNUFFELS DIE WIJ KRIJGEN SCHENKEN WIJ GRATIS (ALS ZE REIN ZIJN OF WIJ MAKEN ZE SCHOON|) GEGEVEN AAN DE KLEINE KINDEREN WAARVAN DE OUDERS BIJ ONS IN DE WINKEL SNUFFELEN. zE LEREN TEVENS OP DAT MOMENT TE SPELEN MET HETGEEN ZE "GEKEREN"hebben en vinden het wat leuk omdat er aandacht aan hun geschonken wordt, m.n. de alochtonen onder onze bezoekers. Bovendien worden ze hergebrukt en gaan ze niet de afvalberg op, die al groot genoeg is. Als U ze wegdoet bij het grof vuil heeft niemand, ook de kinderen er niets aan.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2006 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, bij mij in het dorp is er een stichting die arme gezinnen in oost europa helpt. Zo heeft mijn familie ook al knuffelbeesten gebracht die dan weer uitgedeeld worden aan de kinderen daar. Ga eens na of er bij jou in de buurt ook zo'n organisatie zit,

Hopelijk heb je hier iets aan.

Groetjes

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Actie kids, ook wel actie schoenendoos zou hier wel blij mee zijn denk ik.