sa
door sandra scheltes Nov 27, 2010 om 19:20
Vrije tijd & tuin

KPN

Sinds 2 maanden ben ik overgestapt op interactieve tv van KPN. Na ontvangst van hun reclamefolder dat dit nu ook hier beschikbaar is.Een en al ellende. De eerste weken viel het steeds uit en kreeg ik op mijn scherm een foutmelding van zender niet beschikbaar. Na mijn storingsmelding is er een monteur geweest en die heeft de boel laten resetten. Hij maakte wel de opmerking dat mijn woning wellicht te ver (3400 meter) van de zender was. Dat verbaasde me zeer, hoe kan KPN dan dit product verkopen hier? Het leek even goed. Nu valt echter het beeld steeds stil en krijg ik raar geluid. Ik heb al diverse malen de KPN gebeld (dure minuten), maar word na het sluizen door hun voicemail menu na ca. 10 minuten verbroken omdat het druk is met de mededeling dat ik het later maar eens weer moet proberen. Ik kom hiermee geen stap verder. Het kost me dure telefoon minuten en ik kan aan niemand mijn werkelijke probleem kwijt. Een avondje tv is geen lol meer aan. Kent U dit probleem van anderen?
Ik verneem graag van U.
Groet
Sandra Scheltes

601 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

acer7520g
door acer7520g - Nov 29, 2010 om 17:25
72 Antwoorden / 6 Vragen
0

Sandra,

Ik zou in jou plaats naar een KPN winkel gaan en proberen het uit te leggen en of daar hun telefoon te gebruiken om de KPN te bellen.

Anderzijds denk ik dat je van het contract af zou kunnen omdat je (kennelijk) te ver weg woont van een zendmast. Als de ontvangst slecht is of bijna onmogelijk, hadden ze het contract niet met je af moeten sluiten.

Stuur ze eventueel een brief met antwoordtermijn van 10 dagen met de eis: of goed beeld / geluid of ontbinding contract. Schrijf ook in je brief de opmerking van de monteur, mogelijk heb je een naam of nummer van deze monteur.

Succes,

Gerard.

delltouro
door delltouro - Dec 8, 2010 om 06:42
11 Antwoorden / 1 Vragen
0

Opzeggen die handel, dit is een beetje hetzelfde idee als dat er in een advertentie staat "tot 20mb internet snelheid", dit is puur afhankelijk van allerlei externe factoren oa de afstand naar de zender.

Je neemt een bepaald product af met een bepaalde verwachting, KPN heeft deze verwachting waar te maken omdat ze bijvoorbeeld in reclames hun producten aanprijzen, je mag van een groot gerenomeerd bedrijf verwachten dat ze een goede kwaliteit product leveren.

Lekker opzeggen, en pols eens bij bijvoorbeeld de buren of vrienden in de buurt welke aanbieder zij hebben en wat hun bevindingen daarvan zijn alvorens een nieuwe anbieder te kiezen.

Groet

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer