wa
door wafwaf Nov 2, 2004 om 17:11
Vrije tijd & tuin

MP3 speler Xiron

Mijn zoontje heeft een mp3 speler bij Blokker vandaag van het merk Xiron. Hoe krijg ik in vredesnaam muziek op dat ding.

1243 6 Rapporteer

cats
door cats - Nov 2, 2004 om 17:41
153 Antwoorden / 16 Vragen

Heeft u al bij Blokker zelf geïnformeerd?

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 2, 2004 om 17:50
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo wafwaf,
leuk van u zoontje, neem even de handleiding van de speler voor de speler zelf merken verschillen, hoe de speler zelf werkt is mij niet bekend.

heeft u windows xp dan kunt u eerst proberen of de mp3 speler wordt herkent als u de mp3 speler op de pc aansluit zonder software te instaleren, zoniet eerst even de sofware instaleren.

als dat gebeurt is ziet u als het goed is als u dubbelklikt op deze computer (mp3 speler moet dan op de pc aangesloten zijn) dat u er een verwisselbare schijf bij heeft gekregen

Als u nu muziek op de mp3 speler wilt zetten dan kopieert u de muziek naar deze verwisselbare schijf.

succes en groeten tuinfreak

jo
door johndylan - Nov 2, 2004 om 23:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

U moet als u nummers over wilt zetten met de rechtermuisknop op het liedje klikken, dan klikken op "kopiëren naar" , en vervolgens kiezen voor "Drive F:" (of, als u meerdere schijven in de pc heeft, die met de hoogste letter omdat de mp3 speler als laatste is toegevoegd).Als het goed is wordt de muziek nu gekopiërd naar de mp3 speler.Wij hebben hem vandaag gekocht, en het was eerlijk gezegd inderdaad flink puzzelen voordat we dit uitgevonden hadden omdat het nergens in de handleiding staat.Succes!Groetjes, John.

sa
door sanderz - Nov 6, 2004 om 11:25
4 Antwoorden / 0 Vragen

1) Installeren van software op de computer. Indien Windows 98 wordt gebruikt dient een USB driver volgens instructies (meegeleverd op een miniformaat CD-ROM) op de computer geinstalleerd worden. Indien Windows XP gebruikt wordt is deze installatie NIET nodig.

2) Als de MP3 speler middels de USB poort op de computer wordt aangesloten (direct de MP3 pen in de USB poort steken, of via bijgeleverde verlengkabeltje) dient de computer de MP3 speler te herkennen als extra station/diskdrive. Ga hiervoor naar 'My Computer' of 'Mijn computer' op het buroblad van windows. De MP3 speler zal in het lijstje met diskdrives herkend kunnen worden als 'Removable disk' of 'Verwijderbare schijf' veelal met letter F: of G:

3) MP3 bestanden kunnen naar de MP3 speler gekopieerd worden door in 'My Computer'/ 'Mijn Computer' bestanden van een van de computer diskdrives (bijvoorbeeld de harde schijf onder C:) naar de 'Removable disk'/'Verwijderbare schijf' te verslepen.

me
door meisje15 - Jan 29, 2005 om 15:57
4 Antwoorden / 1 Vragen

als het goed is heb je er een usb kabel bij geleverd gekregen en een cd rom zo niet dan moet je terug naar de winkel. de usb kabel stop je in de usb poort en de cdrom in de driver. dan heb je een dowloasprogamma zoals kazaa. zoniet dan moet je die downloaden via www.kazaa.com en dan kan je muziek dowloaden wacht je totat hij klaar is met downloaden en dan druk je op de rechter muis knop opslaan als ben je bij my shared folders en dan kies je het nummer dat je gedownload heb klik je rechts kopieren naar f en dan staat het nummer er als het goed is op

st
door stankimindy - Sep 26, 2008 om 12:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb zo ook 4 liedjes naar de mps speler gekopieerd en dan geeft die aan vervang schijf vol hoe kan dit