ma
door martin60 Oct 31, 2014 om 09:30
Vrije tijd & tuin

SANND stuurt ongevraagd blad ik heb geen abonnement

Ik ontvang sinds twee maanden een blad van SANDD waar ik geen abonnement op heb afgesloten .
Al driemaal een mail gestured dat mijn naam niet juist is en ik geen abon heb afgesloten maar geen reactie nu factuur ontvangen en bij bellen is de klantenservice vandaag niet bezet. Wederom mail gestuurd zijn dit bekende praktijken en wat doe ik hier tegen. grt, Martin

3156 17 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 31, 2014 om 10:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat voor blad is dat dan? Sandd bezort toch alleen maar?

edrick3
door edrick3 - Oct 31, 2014 om 10:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo martin60,

Van wie heb je die factuur ontvangen? Welk bedrijf?
Dáár moet je contact mee opnemen, niet met de bezorger van dat blad.

mahadma
door mahadma - Oct 31, 2014 om 10:30
11707 Antwoorden / 51 Vragen

In het blad staat vaak een abonnee adres van de uitgever. Bel ze op, geef niet alle info qua naam van jezelf, en verzoek de bezorging te staken. Of stuur ze terug met persoon onbekend.

ma
door martin60 - Oct 31, 2014 om 11:50
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb even verder gekeken en het gaat hierbij om A-bode en het blad hart voor dieren.
Ik heb geen idee waarom ik dit ontvang/
email gestuurd naar info@aboklantenservice maar geen enkele reactie en de telefoon is niet bemand alleen een bandje van di t/m do
Ik zal het dus retour afzender versturen denk ik.

grt, Martin

tenormin
door tenormin - Oct 31, 2014 om 13:16
16927 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=martin60 schreef op vrijdag 31 okt 2014, 11:50]Ik heb even verder gekeken en het gaat hierbij om A-bode en het blad hart voor dieren.
Ik heb geen idee waarom ik dit ontvang/
email gestuurd naar info@aboklantenservice maar geen enkele reactie en de telefoon is niet bemand alleen een bandje van di t/m do
Ik zal het dus retour afzender versturen denk ik.

grt, Martin

@martin, als ik uw gebruikte email adres lees, of u schrijft het hier fout (en komt het niet aan: ik lees op hun site dat het: info@a-bode.eu moet zijn. klik. Een puntje o.i.d. wat mist en dan komt het niet aan, toch?

tenormin
door tenormin - Oct 31, 2014 om 13:19
16927 Antwoorden / 108 Vragen

Even toevoeging: is ook, zoals u kunt lezen een Nederlandse dame waar u de mail aan kunt richten, ten overvloede, hoor.

zoekster
door zoekster - Oct 31, 2014 om 13:32
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Zie nergens een KvK of werkelijk adres. Alleen maar een postbusnummer. Maar ik heb wat rond gegoogeld en zij proberen zo mensen tot betaling aan te zetten.

Eens zaten ze in Maastricht onder de naam Full Media Service, een soort van oplichters.

Wat er nu gaat gebeuren is het volgende, omdat u niet betaalt krijgt u een incassobureau op uw dak, die zal dreigen met deurwaarders e.d.
Men hoopt dat u zo toch tot betalen overgaat. U hoeft niet bang te zijn, ze kunnen zonder vonnis van een rechter niets tegen u beginnen. Een incasso is een blaffende hond die niet kan bijten.
U heeft helaas met een malafide bedrijf te maken.

U kunt er klik HIER alles over lezen.

Overigens mag u een ongevraagde toezending die u er toe wil bewegen om tot koop over te gaan gewoon houden. Gratis en voor niets. Dus u hoeft helemaal niets terug te sturen.

hi
door hipppo - Oct 31, 2014 om 15:23
303 Antwoorden / 2 Vragen

Voorzie de post van 'retour afzender' en stop die vervolgens in de brievenbus.

1paul
door 1paul - Oct 31, 2014 om 15:43
3308 Antwoorden / 0 Vragen

alles wat u "zomaar" in de bus krijgt mag u houden, zolang zij geen handtekening =van u hebben heeft u geen abbo, zij verdienen er juist aan dat u belt met de nummers die zij adverteren, die kosten zomaar rond de 1 euro per minuut, niet bellen, niet betalen, niet reageren en klaar dermee, komen ze met een deurwaarder dan lekker deze man bij u thuis laten komen, kopje koffie aanbieden en hem vragen naar uw handtekening onder het abbonnement, hebben ze niet en dus druipen ze af, dit soort bedrijven (oplichters) drijven juist op de betalingsangst die er is onder de mensen!!!

gerbera
door gerbera - Oct 31, 2014 om 16:47
7455 Antwoorden / 14 Vragen

komen ze met een deurwaarder dan lekker deze man bij u thuis laten komen, kopje koffie aanbieden en hem vragen naar uw handtekening onder het abbonnement
Die koffie zou ik maar achterwege laten en direct aan de deur om een contract vragen. Blijft de deurwaarder lastig aan de deur vertel hem dan maar dat hij zich mede schuldig maakt aan oplichting en fraude praktijken. Moet je zien hoe snel deze weg is. Maar ga er maar van uit dat deze niet komt.

il
door iljaha - Oct 31, 2014 om 19:10
182 Antwoorden / 3 Vragen

Gewoon negeren. Een deurwaarder komt echt niet aan de deur als die geen bewijzen heeft. Een incassobedrijf kan wél vervelend worden, maar voet bij stuk houden: "laat maar zien waarom ik zou moeten betalen". Ze kunnen u niets maken, tenzij u toch..........

wimmi20
door wimmi20 - Oct 31, 2014 om 21:14
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Zoekster,
u zoekt niet goed.
Klop in bij koekel a-bode, en ziedaar : KVK en telefoonnummer, 8 seconden zoeken.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++============

=zoekster schreef op vrijdag 31 okt 2014, 13:32: Zie nergens een KvK of werkelijk adres. Alleen maar een postbusnummer.

gerbera
door gerbera - Oct 31, 2014 om 22:54
7455 Antwoorden / 14 Vragen

Vreemd, als ik zoek naar het blad "Hart voor Dieren" kom ik op heel andere adressen. klik hier.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 1, 2014 om 10:31
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=martin60 schreef op vrijdag 31 okt 2014, 09:30]dat mijn naam niet juist is
Ik hoop van harte dat je niet jouw correcte naam opgegeven hebt?

me
door mein33 - Nov 1, 2014 om 14:44
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 31 okt 2014, 21:14]Zoekster,
u zoekt niet goed.
Klop in bij koekel a-bode, en ziedaar : KVK en telefoonnummer, 8 seconden zoeken.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++============

@wimmi20,

Ik heb gezocht naar "koekel a-bode" maar heb niets kunnen vinden ;))

tenormin
door tenormin - Nov 1, 2014 om 15:34
16927 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=mein33 schreef op zaterdag 1 nov 2014, 14:44][quote=wimmi20 schreef op vrijdag 31 okt 2014, 21:14]Zoekster,
u zoekt niet goed.
Klop in bij koekel a-bode, en ziedaar : KVK en telefoonnummer, 8 seconden zoeken.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++============

@wimmi20,

Ik heb gezocht naar "koekel a-bode" maar heb niets kunnen vinden ;))

koekel . Incl. KvK nr. ?

zoekster
door zoekster - Nov 1, 2014 om 17:17
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Dat klopt ik had gewoon niet goed gezocht, sorry!

Ze staan bij de KvK als Abonnementenservice Maastricht BV ingeschreven. En inderdaad die waar op het Radar forum al luidkeels over wordt geklaagd.

Zie mijn vorige link.