Ed
door Edi87 Oct 16, 2019 om 11:43
Vrije tijd & tuin

Topticketshop

Beste Kassa,

Ik heb een klacht over Topticketshop. Zij bieden kaartjes voor evenementen voor een veel hogere prijs aan dan gewoon rechtstreeks bij de theaters. Mensen betalen zo nietsvermoedend veel te veel!! Wij hebben kaartjes voor Maaike Ouboter gekocht voor 39,- per stuk, waar vervolgens ook nog 12,50 aan servicekosten bij kwam. Vervolgens kwamen we erachter dat een kaartje op de eigen site maar 21,- euro was. Dit is pure oplichterij!! Is hier vanuit Kassa iets aan te doen??

Groet,

Edith & Marije

12180 13 Rapporteer

tdmduc
door tdmduc - Oct 16, 2019 om 11:55
704 Antwoorden / 2 Vragen

Het zijn WEDERVERKOPERS dus niet officiëel.

Klagen is vaak zinloos.

Lees hier maar eens....

https://nl.trustpilot.com/review/www.topticketshop.nl

ju
door juliomariner - Oct 16, 2019 om 11:56
1327 Antwoorden / 2 Vragen

Dit probleem is al tientallen keer hier en op andere sites aangekaard. Tevens zijn  er al diverse consumenten programma's op radio en tv over gemaakt maar blijkbaar helpt het niets want men drukt gewoon op de eerste link die in google naar boven komt en gaat dus niet op de sites van de organisator kijken.
Ja sorry hoor maar er er zijn inmiddels zo veel waarschuwingen geplaatst, dus eigen schuld in dit geval.

marita5
door marita5 - Oct 16, 2019 om 11:57
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Edi87 ,

Mensen betalen zo nietsvermoedend veel te veel!!
Dit is pure oplichterij!

Dit is dagelijkse kost , is geen oplichterij , door bij deze bedrijven tickets te kopen houd u deze handel in stand
Topticketshop is geen primair voorverkoop site ,

Lees hier waar u veilig tickets kunt kopen en waar u niet moet kopen , klik op de rode regels .

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarkoopikveilig/

http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/

Nog èèn tip , verder kijken dan uw neus lang is , het staat duidelijk in de voorwaarden :

Er is sprake van wederverkoop. De gehanteerde prijs is doorgaans hoger dan de nominale prijs op het ticket en daarin zijn alle kosten inbegrepen met uitzondering van de verzend- en servicekosten.

https://www.topticketshop.nl/voorwaarden/

tijger1
door tijger1 - Oct 16, 2019 om 12:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hier is door Kassa en ook andere consumentenprogramma's al genoeg aan gedaan.

Maar de mensen zijn hardleers, dus moeten ze op de blaren zitten.

Eigen schuld, dikke bult.

ne
door neodutchio - Oct 16, 2019 om 12:07
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Onze supermarkt verkoopt de bananen ook voor meer geld door als dat ze die ingekocht hebben. Van dat prijsverschil leeft de eigenaar namelijk.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 16, 2019 om 12:29
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Naast de al gegeven reacties dient u er ook nog rekening mee te houden dat als u met tickets, niet gekocht bij officiële adressen en niet op uw naam staan, bij hehetgeen meldt waarvoor u ze heeft gekocht de toegang geweigerd kan worden! Ook daarvoor is al herhaaldelijk gewaarschuwd.

Klagen is zinloos. U betaalt zelf de prijs waarvoor men ze aanbiedt en u gaat daar dus helaas zelf mee accoord.
Er is maar een wijze waarop dit stopt: als niemand er meer tickets koopt!

aurora1
door aurora1 - Oct 16, 2019 om 14:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Daar is al vaker door tv programma’s aandacht aan besteed, al minstens sinds eind jaren 90. Dat heeft o.a. geresulteerd in de hierboven genoemde website en de diverse maatregelen die genomen zijn.
Dus..... heeft u al die jaren zitten slapen met al uw overbodige uitroeptekens en de betekenis van het woord “oplichterij” niet kennende?
Maar u heeft geluk: als u kaartjes voor de bijv. de Stones of Springsteen gekocht had of andere echte, dure artiesten, was u veel meer overbodig geld kwijt geweest. Jammer is het wel dat u met uw onnadenkende actie meehelpt om die doorverkoopadressen in stand te houdt, die zijn er mede oorzaak van dat kaartjes snel bij officiële verkopers uitverkocht zijn door massale inkoop.

gerbera
door gerbera - Oct 16, 2019 om 15:12
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is pure oplichterij!! Is hier vanuit Kassa iets aan te doen??

Waarom zou "kassa" hier iets aan moeten doen en weer oplossen? Er wordt genoeg gewaarschuwd, ook in consumentenprogramma's, niet met doorverkopers in zee te gaan. Nog vreemder is dat men pas achteraf naar de originele site gaat om dan te merken dat er teveel betaald is.
Heeft totaal niets met oplichterij te maken, u krijgt datgene wat u besteld heeft, dat dan dus duurder is heeft u aan uzelf te danken. Dus wie moet er nu feitelijk wat aan doen, juist bezint voor men er aan begint.

edrick3
door edrick3 - Oct 16, 2019 om 16:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Vervolgens kwamen we erachter dat een kaartje op de eigen site maar 21,- euro was.

Tja, waarom niet meteen naar die eigen site gegaan?
Heeft niets met oplichterij te maken.
Je had die hogere prijs er blijkbaar voor over.

marita5
door marita5 - Oct 16, 2019 om 16:13
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@edi87 ,

Goed advies wat u geeft op Trustpilot ,  behalve dat het geen oplichters zijn , u bent er mee akkoord gegaan .

https://nl.trustpilot.com/review/www.topticketshop.nl

panter22
door panter22 - Oct 16, 2019 om 16:54
6599 Antwoorden / Vragen

Topticketshop staat bovenaan als je zoekt, Dus niet verder gekeken en tickets  gekocht.Klaar.
Waarom moet Kassa daar iets aan doen? Je kunt toch zelf zoeken naar de goedkoopste tickets.

Ka
door Kassagebruiker - Oct 16, 2019 om 17:05
683 Antwoorden / 5 Vragen

Dat dit soort bedrijven nog bestaat is een wonder. Op alle radio en tv zenders, direct vindbaar op internet, OVERAL wordt gewaarschuwd.
Dit zijn doorverkoop sites.
Door NIET LEZENDE mensen is dit kennelijk niet uit te roeien, tenzij de kaarten op naam alleen maar geldig worden.

tdmduc
door tdmduc - Oct 16, 2019 om 17:20
704 Antwoorden / 2 Vragen

Zoals gebruikelijk géén reactie meer van TS....

Of Edi87 is het verdriet aan het wegdrinken?

marita5
door marita5 Oct 16, 2019 om 17:52
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Ts heeft gereageerd op Trustpilot met goed advies , die ze zelf niet heeft opgevolgd .