Mi
door Mikee Nov 19, 2020 om 22:57
Vrije tijd & tuin

Vertraging bij Fedex

Hallo allen,

ik ben benieuwd naar jullie ervaring met Fedex, ik wacht op een envelope uit Curacao.
maandag verstuurd en zou woensdag afgeleverd worden maar helaas niet ontvangen
vandaag gelijk de klantenservice gebeld waar ze wel vriendelijk waren maar mij niet echt konden aangeven waarom er niet geleverd is en waar de zending nu is... ze gaan dit nog wel na maar ik voel aan dat dit wel is heel lang kan gaan duren!
Ik ben wel benieuwd of iemand een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt en wat is jullie ervaring met Fedex?

3364 10 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 19, 2020 om 23:32
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Als u Google zou gebruiken met uw vraag: dat gaat niet zo snel als u schrijft. Ik lees minimaal 3-7 dagen. Ik ken Fedex alleen maar in de USA; hier nooit gebruik van gemaakt of door iemand aan mij verzonden.

ne
door neodutchio - Nov 20, 2020 om 08:34
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Het is u misschien ontgaan, maar er waait iets van een virusje rond wereldwijd. Er vliegen minder vliegtuigen, er is minder personeel beschikbaar en zoals het al maanden geleden bekend is gemaakt lopen de levertijden bij de diverse transporteurs behoorlijk op.
Als u denkt dat iemand maandag op zijn waterscooter is gestapt om naar Nederland te crossen, dan hebt u het mis. De zending gaat via verschillende schijven en dat kan simpelweg een paar dagen langer duren.

Nog geen reden tot paniek dus.

getty
door getty - Nov 20, 2020 om 08:45
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Waar voelt u dat aan?

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 20, 2020 om 09:12
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Voor contact met FedEx:
https://www.fedex.com/nl-nl/customer-support.html
Even scrollen.

Mi
door Mikee - Nov 20, 2020 om 10:28
2 Antwoorden / 6 Vragen

Mijn verbaasd jullie reactie een beetje, uieraard begrijp ik dat er een virus rondwaaid en dat daardoor vertraging oploopt. Daarom heeft het ook ruim een week op de Carribean gelegen voordat het uberhaubt verzonden zou worden.

Daarbij komt nog is... waarom staat er dan in de tracking app dat het woensdag geleverd zou worden?? Lijkt mij met de technologie anno 2020 dat dit redelijk goed bijgehouden wordt.
als ze geen levertijd/datum weten moet dat ook niet zichtbaar zijn in de app is mijn mening
met Fedex heb ik uiteraard al contact gezocht, het gaat mij erom wat jullie ervaring hierin is.

trouwens is mijn pakket met Priority verstuurd dus dan duurt het doorgaans ook korter.

ne
door neodutchio Nov 20, 2020 om 12:05
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Wat had er dan moeten staan, levering onbekend? Dan had u ook een topic geopend met de vraag hoe u meer informatie krijgt.
Bij elke zending wordt gewoon een planning gemaakt. Maar vooraf is niet in te schatten hoe groot de vertraging zou zijn.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 20, 2020 om 10:37
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Zelf geen ervaring maar  hier  vind u een en ander.

va
door vanlotjegetikt - Nov 20, 2020 om 10:42
809 Antwoorden / Vragen

Maandag verstuurd woensdag aangekomen. Dat gaat zelfs bij binnenlandse post niet op. Ervaringen met fedex ja .Gaat altijd goed.Aagetekend en waarde verzekerd. Documenten zijn groter dan het pakket.

rj
door rjw - Nov 20, 2020 om 10:50
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Een bedrijf dat al bijna 50 jaar bestaat en een omzet draait van 70 miljard zal het over het algemeen best wel aardig doen lijkt me. Dus heb vertrouwen dat het gewoon allemaal goed komt.

joost12
door joost12 - Nov 20, 2020 om 14:14
52 Antwoorden / 0 Vragen

Als het goed is heb je een track & trace nummer gekregen en zou je het kunnen volgen, zo deed ik dat altijd als er een pakje van Nederland naar Curacao ging via Fedex, als je deze niet hebt dan heeft de zender en formulier gekregen bij invleveren van de envelope waar een nummer op staat, met dit nummer kan Fedex zien waar jou envelope is

mo
door mof - Nov 20, 2020 om 17:58
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Twee dagen vanuit curacao is erg snel ....