le
door leontien51 Jul 2, 2014 om 16:53
Vrije tijd & tuin

Wat kan ik doen tegen editie Enigma??

Hallo, Ik heb een vraagje, ik heb momenteel nog steeds problemen met puzzelmagazine Editie Enigma. Hetzelfde verhaal als iedereen... Ik heb te laat opgezegd...
Er wordt nu gedreigd met een incasso bureau! Het bedrag is al opgelopen naar 91,68 en nu komen er weer 40 euro bij voor een incassobureau. Wat moet ik doen? Heb hun brieven allemaal "retour afzender" gedaan, bewoner verhuisd..Ik ben eerst in discussie gegaan, nou, dát hielp niet. "De wet van Dam" aangehaald, hielp ook niet. Ook aangeboden de eerste 2 nummers te betalen, maar helaas. Ze blijven ook de magazines sturen..Wat moet ik doen?

531 4 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jul 2, 2014 om 17:24
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Het is maar de vraag of u onder deze overeenkomst uit kunt. Dat zou alleen kunnen als u de eerste keer een proefexemplaar heeft ontvangen of een proefperiode bent aangegaan. Daarna mag er niet zonder toestemming stilzwijgend worden verlengd.

le
door leontien51 - Jul 2, 2014 om 17:29
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 2 jul 2014, 17:20]Het is maar de vraag of u onder deze overeenkomst uit kunt. Dat zou alleen kunnen als u de eerste keer een proefexemplaar heeft ontvangen of een proefperiode bent aangegaan. Daarna mag er niet zonder toestemming stilzwijgend worden verlengd.

edrick3
door edrick3 - Jul 2, 2014 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo leontien51,

Welkom op de site (maar dat terzijde).
Als je wilt reageren kun je dat doen in het grijze veld hieronder onder 'Reageren'.
Na het intypen van je ;'boordschap' op 'Reageer' klikken.

Als je Ná een quote wilt reageren, zorg dan dat je cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en typ je reactie. Klik op Reageer.

Vwb je probleem: je schrijft: ..... Ik heb te laat opgezegd....
Had je al een abonnement en wilde je dit niet meer verlengen, of .....??

Met vr.gr.

le
door leontien51 - Jul 2, 2014 om 21:19
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Edrick3

Enigma heeft me telefonisch een proefexemplaar aangeboden.
Binnen een bepaalde tijd moest ik dan reageren of ik er een half-jaar abonnement van wilde maken, of t wilde beëindigen. Ik was 5 dagen te laat met opzeggen en toen had ik een half jaar aan m'n broek! Vandaar:((