Aankoop bij Albert Heijn verkeerd geprijsd
Voor de zoveelste keer zijn de prijzen bij Albert Heijn in de plaats OUDDORP verkeerd geprijsd.
Volgens een documantaire van 4 juli van de consumentenbond, die hierover rapporteerde, heeft het hoofdkantoor van AH toen aangegeven dat verkeerd geprijsde artikelen, net zoals de Jumbo, gratis mogen worden meegegeven,
Helaas wordt dit niet bij AH in Ouddorp gedaan.
Ik heb een berichtje naar de betreffende winkel in Ouddorp gestuurd hierover en ook naar het HOOFDKANTOOR van AH.
Ik krijg hier echter geen reactie op ..!!!!
De prijs op de kassa is leidend. Overigens u schrijft het woord verkeerT fout dit moet verkeerD zijn, maar dit terzijde.
Ik zie geen verkeert maar wel documantaire i.p.v. documentaire.
Is veranderd door vraagsteller.
De prijs op de kassa is niet leidend, dat is de prijs op het prijskaartje in de stelling.
dPatience is a virtue... of te wel geduld is een schone zaak. Heb je er aangedacht dat, sinds die uitzending, de mailbox van de AH wel eens erg vol kan zitten?
Ik vraag me af of je speciaal let op de kaartjes op de schappen om het product gratis te kunnen krijgen.
Opzich kan men ook overdrijven ja, maar uit het onderzoek is ook naar boven gekomen dat sommigen filialen (niet altijd AH) bewust de verkeerde prijs lieten hangen. Dit omdat het beter zou verkopen. Dit was aangetoond met mystery shoppers door de consumentenbond. Velen supers hebben dit inmiddels sterk verbeterd, behalve de AH, die wel degelijk beloven dat je dan het product gratis meekrijgt. Zie ook mijn reactie met link verder onderin.
Ik vind dat de prijzen gewoon moeten kloppen. Bovendien komt TS er toch bij de kassa achter of de prijs echt niet klopt? Lijkt me lastig deze "bewust" uit te kiezen van te voren.
Als de prijzen verkeerd zijn geprijsd kan ik mij voorstellen dat je een product niet zo maar gratis mee krijgt.
Als het product onjuist is geprijsd is het een ander verhaal.
Leg eens uit wat het verschil tussen "verkeerd" en "onjuist" is.
Bedankt voor de reacties ... de taalfout gecorigeerd ..... De electronische prijs bij het product schap hoort gelijk te zijn met de electronische prijs van de handscanner en de Kassa .... daar zitten regelmatig verschillen in ...
Is het niet dat er per ongeluk producten verkeerd liggen? Ik had zaterdag ook dat de verschillende type meloenen verkeerd lagen. Degene die ik wilde hebben lag in het vak van een goedkopere variant. Dus maar gedaan of ik gek was en de goedkopere variant op de weegschaal gekozen.
Ja, soms liggen producten in het verkeerde vak, of door een slaperige vakkenvuller of vanwege klanten die niet goed opletten als ze iets terug zetten. Heb het ook een paar keer gehad.
Kan mij er absoluut niet druk over maken.
TS heeft hierin wel gelijk. Ik lees de consumentengids van de consumentenbond, waarin dit uitgebreid aan bod kwam. Er is al 2x dit jaar onderzoek hiernaar gedaan (en verleden jaren ook). Hierin geeft AH inderdaad aan dat de klant het product dan gratis meekrijgt. Zie ook deze link: https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2023/fouten-op-kassabon-bij-jumbo-en-plus-nagenoeg-verdwenen-albert-heijn-komt-beloftes-niet-na
Misschien helpt een openbare klacht op klachtenkompas.nl hier goed? Al weet ik niet of AH hier actief is.
Meh, de consumentenbond kan het ook verkeerd hebben begrepen. Zolang dit nergens officieel door AH zelf wordt gezegd ga ik er vanuit dat het gewoon niet het geval is.
Dat was een officieel statement van de AH directie. Staat niet zo duidelijk in dit artikel, maar het artikel in de gids zelf gaat hier dieper op in. AH directie beloofde beterschap en het product gratis weg te geven.
"De directies van Albert Heijn en Jumbo beloofden vervolgens dat klanten erop kunnen vertrouwen dat hun kassabon klopt. Als dat niet het geval is, krijgen ze het product met een verkeerde prijs gratis. Ook zouden ze prijsborden weghalen en mysterieshoppers inhuren om fouten op te sporen."
Dat is geen statement van Albert Heijn, dat is namens Albert Heijn. Ik heb er nog nooit van gehoord en het ook nog nooit meegemaakt. Dit soort dingen zijn vooral voor de bühne, zoals de vierde in de rij bij de Jumbo, in de praktijk moet je hemel en aarde bewegen.
Ik heb gisteren kaas gekocht die tot maandag in de bonus was. Bij de kassa kreeg ik toch bonuskorting. Kan ik die kaas nu ook gratis krijgen?
Als het artikel verkeerd geprijst is dan is dat de prijs die u betaald. Dit is een fout van de medewerker in de winkel.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.
Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan. Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen". De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.
Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.
Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer