Abonamentelor.com stuurd mij steeds een herinnering van een rekening terwijl ik niets besteld heb wat kan ik daar aan doen.
Deze afzender valt me nu al een tijdje lastig met een rekening van een soort of abonnement waar ik helemaal niets vanaf weet en dus ook niet besteld heb.
Ze hebben hem nu ook met extra kosten verhoogd.
Ik heb meerdere keren geprobeerd contact te krijgen via hun mail maar dat word steeds terug gestuurd omdat ze niet kunnen ontvangen.
Wat moet ik nu doen
In beginsel helemaal niets. Dit zal waarschijnlijk een poging zijn om bij argeloze mensen geld uit de zak te kloppen. Wie eist bewijst en dat kan men niet.
Laat u niet bang maken. Het enige dat u niet moet negeren is indien men onverhoopt de moed heeft om een echte deurwaarder in te schakelen die u een exploit levert met oproep voor een zitting. Negeer die dan niet en ga naar de zitting of reageer naar 'Rechtspraak' dat u nooit daar iets heeft bestel en men daar ook geen bewijs voor levert. U kunt eventueel ook nog advies vragen bi www.consuwijzer.nl Zie ook nog deze: http://advocaathendriksen.nl/onterechte-incasso/ en als u even zoekt naar soortgelijke vragen met bijv. zoeknaam onterechte factuur (of incasso) ziet u nog meer info.
Topantwoord
Hallo RamonVanEijk ,
Verwijder de bijlage , u bent op een openbaar forum iedereen kan uw e-mailadres lezen . Klik op het potloodje verwijder de bijlage.
Wat moet ik nu doen ?
Volledig negeren en vooral niet betalen .
Lees ook hier , klik op de rode regel .
https://www.eccnederland.nl/nl/nieuws/geen-bestelling-wel-pakketje-betaal-niet
Stom bedankt gelijk verwijderd????
Ga zo ff lezen de link????
Goed dat u de bijlage heeft verwijderd , anders krijgt u nog meer abonnementen aangesmeerd . In de link staat duidelijk vermeld dat u niks hoeft te doen, vooral niet betalen . Blokkeer de afzender in uw e-mail programma .
Nog meer info:
https://www.fraudehelpdesk.nl/fraude/beoordeel-verdachte-e-mail/
Had je er zonet niet een foto bij?
Het lijkt wel wat op dit bericht:
Waarschijnlijk bent u de eerste die benaderd is want de website is nog geen 2 maanden in de lucht.
https://www.scamadviser.com/nl/check-website/abonamentelor.com
@SJOPPIE: Dat is een goede! Ik ben zo vrij om de verwijzing in mijn lijstje op te nemen.
Dankuwel @heremietkreeft.
@ramonvaneijk ,
Plaats een melding bij meldnu.nl om andere te waarschuwen .
https://meldnu.nl/meldingen/
Zoiets had ik enige tijd geleden ook, maar ik kwam er achter dat dit scam was, sowieso omdat mijn adres niet klopte. Ik heb dit gemeld bij de fraudedesk.
Dit kan jij ook en melding bij politie maken. Vervolgens geef je bij hun aan dat je dit bij de fraudedesk heb gemeld en bij de politie.
9 van de 10 keer stoppen ze dan.
Abonamentelor.com ????? dat geloof je toch zelf niet!!! IS EEN OPLICHTER!!!! Gewoon niets doen.
Scammers,oplichters kortom boeven.
Niets doen en/of mail afzender blokkeren in uw mailprogramma.
Ze sturen wellicht duizenden van die berichten uit en hopen dan maar dat er enkele tussenzitten die betalen.
Uiteraard nergens (meer) op reageren!!
Hier wat aanvullende informatie over Russische 'dame', die aan zekerheid grenzende waarschijnlijk vanuit huis en alleen 'werkt':
Eigenaresse: Larisa Murieva, geboren in juni 1993.
Adres: Kemp House, 160 City Road, London, United Kingdom, EC1V 2NX (klik ook * hier *)
Zoals deze persoon (en aanhang?) ageert, zie ik het als een criminele bende, die alléén er op uit is om financiële slachtoffers te maken.
Er zijn nog een paar meer klachten over de werkwijze van deze bende:
https://meldnu.nl/meldingen/2720-fraude-my-discount-buddy/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer