Re
door Renske1108 Oct 30, 2019 om 14:39
Geldzaken & recht
SuscriptionCasa

Mijn moeder van 70 heeft in sept '19 een mail ontvangen van SuscriptionCasa met een bevestiging van deelname voor 16.95 per maand. Dit hebben we afgedaan als spam en verwijderd van haar mailbox. Nu krijgt ze een betaalherinnering met een knop naar PayPal... ze lijken serieus. De website ziet er zeer onprofessioneel uit zonder algemene voorwaarden. Het contact adres is in de UK. Nu mijn vraag: kunnen we dit blijven negeren en houd het dan vanzelf op of heeft ze ergens op een link geklikt en duurt t maanden om er vanaf te komen? Kent iemand deze club? Ik heb ze gegoogeld en kom op allerlei spaanse websites van huizen :) mijn gut-feeling zegt gewoon wegklikken maat heb geen zin in langdurige processen die veel tijd en energie kosten...
vr.groeten
renske vissers

1109 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 30, 2019 om 14:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik weet niet op welke website dit betrekking heeft. Hebt u de naam wel goed vermeld?

En wat zegt uw moeder hierover? Heeft zij ergens haar gegevens achtergelaten en geklikt?

gerbera
door gerbera - Oct 30, 2019 om 14:59
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft uw moeder niet toevallig op Facebook iets aangeklikt. Het schijnt ook iets met (buitenlandse) tijdschriften te maken hebben. Wat staat er precies in de mail van Sept. en heeft zij verder ooit iets ontvangen van die club. Maar verder is het een ondefiniëerbare volgens mij Spaanse club. Lees hier

marita5
door marita5 - Nov 8, 2019 om 13:29
11532 Antwoorden / 15 Vragen
aurora1
door aurora1 - Nov 8, 2019 om 19:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Jonge moeder, 70 jaar. Is dat vermelden relevant?
En wat heeft ze gedaan, wat aangeklikt, waar haar gegevens doorgegeven?
Waarom klikt u haar mails weg als spam? Heeft uw moeder die mail niet gelezen?