AH Brand bier
In de Folder wk 24 "stunt"AH met "laagste actieprijs garantie", ergens anders in een folder goedkoper, dan krijg je 't aankoopbedrag terug + een appeltaartje cadeau. Brand pils staat in de folder van AH voor 4,99 euro. In de folder wk 24 van de EMTE heb je 3 kratten Brand pils voor 12,22 euro, dus is de Emte goedkoper. Ik met het foldertje van de Emte naar AH, want ik wil wel 1 gratis kratje bier en een lekkere appeltaartje. HELAAS, DIE VOGEL GING NIET OP. Over de prijs van het kratje bier hadden ze een stickertje geplakt. i.p.v. 4,99 euro kost een kratje 3,99 euro. (3x3,99 = 11,97). AH LET INDERDAAD OP DE KLEINTJES maar deze actie had AH veel geld gekost. Alle klanten met een EMTE folder voor Brand pils kostte AH ca. 9 euro bruto( 4,99 voor het bier en ca. 3,99 voor het appeltaartje ). Mag dit wel ? Heb ik eigenlijk alsnog recht op een gratis appeltaartje en het geld retour van 1 kratje Brand pils >
Nee, de prijs is inmiddels aangepast. Korte tijd heeft AH inderdaad gratis kratten bier met appeltaart weg moeten geven, maar heeft toen de prijs van Brand bier aangepast.
Een kruidenier mag op elk moment zijn prijzen aanpassen.
Vladja
Is het nu bij elke AH 3,99 dan? Of moet er dan een EMTE winkel zijn in het dorp/de stad. MCD heeft Brand ook voor 3,99.
<SCRIPT language=javascript>
Tja, zodra de eesrte klant hiermee komt zullen ze dus snel de prijzen aanpassen. U was dus gewoon wat te laat
Belangrijker dan het recht hebben op een appeltaartje vind ik het wijdverbreide gebruik van psychologische prijzen als €4,99 en €3,99 etc. Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd om deze vorm van consumentenmisleiding (die slechts gericht is op omzetverhoging) aan de schandpaal te nagelen? Je treft het overal aan: in supermarkten, in de autobranche, huizenhandel, restaurants etc. Ik noem het misleiding omdat het hierbij nooit om de juiste prijs gaat. Psychologische prijzen zijn altijd leugenachtig. Men zou zich er eigenlijk diep voor moeten schamen. Vele consumenten trappen er nog steeds in. Daarom worden dergelijke prijzen ook gehandhaafd. Ik zou deze vorm van pricing graag eens zien getoets aan de Nieuwe afdeling Boek 6 titel 3 BW: Oneerlijke Handelspraktijken
Ik wilde eerst antwoorden met pech gehad, maar nu ik nog eens de actievoorwaarden heb gelezen, meen ik dat u wel degelijk recht heeft op dat taartje!
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode
portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij
alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
(De actieprijs herkent u aan portemonnee-logo's; die logo's staan in de folder; ergo, de actieprijzen staan ook in de folder)
Ofwel, de prijs in de winkel is niet de actieprijs! Wanneer u in een andere folder een lager prijs ziet staan, dan heeft u recht op teruggave van het aankoopbedrag én een appeltaartje!
Of de prijs in de winkel hoger of lager is dan de actieprijs in de folder doet niet ter zake. Dan had er in de actievoorwaarden iets moeten staan van "U vindt de actieprijzen op het schap in de winkel"
Nu gaan de mensen van de AH natuurlijk zeggen dat de prijs op het schap wel leidend is en zie dan maar eens een advocaat te vinden die voor een appeltaartje wil procederen...
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode
portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij
alle A-merk producten in de AH Bonus folder. - Vindt u toch één van deze actieproducten in de
folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én
de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het
aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met
deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen
die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt. - De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig
identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak). - De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze
actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het
appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per
artikel en per klant.
@ matusso: Zoek eerst maar eens een advocaat die bereid is te gaan procederen tegen AH op grond van het feit dat in de folder 4,99 staat en dat het in de winkel staat voor 3,99. Succes!!
ik had bij Jan Linders 3 flessen robijn gekocht en met deze kassabon naar AH gegaan.Hier 3 dezelfde flessen robijn gekocht en afgerekend. Verschil was 0,40€ cent duurder Het kassabonnetje van Janlinders laten zien en kreeg toen het aankoop bedrag van de 3 flessen terug met een waardebon voor een appeltaartje.
als het een aanbieding is uit de folder met prijsgarantie wat ze ook op de tv roepen zijn ze het in die actieweek verplicht
Ik krijg zo'n raar gevoel van binnen. Zijn we in Nederland zo ver gezonken dat er om een appeltaartje gemaild moet worden?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer