ah
door ahvouchermess Dec 27, 2022 om 15:31
Winkels & webshops

AH CityPlaza weigert zaaknummer te geven of andere vorm van uitsluitsel over terugbetaling voucher november 2022

Ik heb iets gekocht via de ah met een voucher. een maand geleden Product is geretourneerd maar geld is niet gestort. Iedere keer als ik naar de klantenservice in NIeuwegein ga word ik verwezen naar hun samenwerkingspartner. Deze zegt dat de ah moet betalen en dat ze dat al drie weken geleden hadden moeten doen. De klantenservice online verwijst ook naar de samenwerkingspartner.

Ik ben vanmorgen weer naar de winkel geweest in Nieuwgein met bewijsstukken en wilde de manager Bas spreken. Medewerkster klantensrvice wilde hem niet oproepen. Ze haalde de meneer van de groentenafdeling erbij. Deze zei toe de zaak op te pakken. Ik kreeg geen uitsluitsel over datum of soort oplossing. Geld ter plekke terug geven zou niet mogelijk zijn volgens deze medewerker.

Ik heb vanmiddag gebeld met de winkel in City PLaza en kreeg toevallig de manager Bas ook al zonder achternaam aan de lijn. Deze wilde niet eens luisteren naar de kalcht als eindverantwoordelijk op deze vestigng maar verwees naar de meneer van de groente. Deze kon mij een halve dag later nog altijd geen zaaaknummer geven en ook niet aangeven hoe, of en wanneer het probleem nu opgelost zou worden. Dat wekt bij mij de indruk dat er niets met deze klacht wordt gedaan door AH.

Ik heb iets gekocht bij de ah wat niet goed is. Ik heb een aankoopbewijs en bewijs van retourneren maar de ah doet ogenschijnlijk na weken wachten op de reguliere klantenservice niets voor je als klant. Tot zover mijn ervaring met een voucher aankoop via de Albert Heijn.

VRAGEN:
1. Is er in Nederland een klachteninstantie die gaat over problemen met vouchers bij winkels?
2. En wat is eigenlijk het email adres van de ah klantenservice? Niet te vinden op hun site. Naar miijn mening illustratief voor de wijze waarop dit bedrijf met klachten omgaat.
3. Zijn er  meer mensen die dit soort ervaringen hebben met voucher aankopen via de ah?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

2316 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 27, 2022 om 15:59
16867 Antwoorden / 202 Vragen

U bent kennelijk niet de enige met slechte AH voucer ervaring en zie daarom deze vraag van ook vanmiddag en de gegeven antwoorden.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/hoe-krijg-ikmijn-geld-terugvan-de-ah-blackfriday-metersport-nl-hometrainer?id=606053

Ps. M.i. is de leverancier/handelspartner van AH  verantwoordelijk en is die primair aansprakelijk te stellen. En benut ook evt. www.klachtenkompas.nl en een brief naar AH in Zaandam.

Thecla58
door Thecla58 - Dec 27, 2022 om 16:01
857 Antwoorden / 3 Vragen

Als je pagina van de klanterservice van de AH opent staat er rechtsonderin een icoontje waar je een chat aan kunt vragen.

Of zie hier de mogelijkheden om wijzer te worden.

Maar kan me vergissen... je koopt iets - via de ah - bij een derde partij en dat betaal je met een voucher aan die derde partij. Dan heb je een overeenkomst met die derde partij en niet met AH. Je zult dus bij die derde partij moeten reclameren. Mijns inziens.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Dec 27, 2022 om 22:37
1770 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Ahvouchermess,

Om welk product gaat het?

koekeloer
door koekeloer - Dec 28, 2022 om 11:06
562 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb begin mei 2 Fletcher vouchers bij AH gekocht. Een half jaar geprobeerd deze in te wisselen voor 2 overnachtingen, maar dat is onmogelijk. Vaak is er geen plek, of soms 1 nacht, of vaak moet je extra betalen.
Ik las dat deze vouchers misleiding waren en heb toen geprobeerd de klantenservice  te spreken om teruggave te vragen. Er bestaat bij AH geen enkele link op hun website om hierover iets te vragen (alleen vragen over de ah bezorgservice). Via chat schoot het ook niet op, uiteindelijk kreeg ik een tel nummer, maar dat was de fletcher reserveringslijn, die ook niets kon betekenen. Les geleerd, koop nooit vouchers bij AH

ka
door kaartendraak - Dec 28, 2022 om 11:25
182 Antwoorden / 2 Vragen

Hoofdkantoor van de AH al eens geprobeerd om die vestiging zover te krijgen dat ze hun werk goed doen?