AH CityPlaza weigert zaaknummer te geven of andere vorm van uitsluitsel over terugbetaling voucher november 2022
Ik heb iets gekocht via de ah met een voucher. een maand geleden Product is geretourneerd maar geld is niet gestort. Iedere keer als ik naar de klantenservice in NIeuwegein ga word ik verwezen naar hun samenwerkingspartner. Deze zegt dat de ah moet betalen en dat ze dat al drie weken geleden hadden moeten doen. De klantenservice online verwijst ook naar de samenwerkingspartner.
Ik ben vanmorgen weer naar de winkel geweest in Nieuwgein met bewijsstukken en wilde de manager Bas spreken. Medewerkster klantensrvice wilde hem niet oproepen. Ze haalde de meneer van de groentenafdeling erbij. Deze zei toe de zaak op te pakken. Ik kreeg geen uitsluitsel over datum of soort oplossing. Geld ter plekke terug geven zou niet mogelijk zijn volgens deze medewerker.
Ik heb vanmiddag gebeld met de winkel in City PLaza en kreeg toevallig de manager Bas ook al zonder achternaam aan de lijn. Deze wilde niet eens luisteren naar de kalcht als eindverantwoordelijk op deze vestigng maar verwees naar de meneer van de groente. Deze kon mij een halve dag later nog altijd geen zaaaknummer geven en ook niet aangeven hoe, of en wanneer het probleem nu opgelost zou worden. Dat wekt bij mij de indruk dat er niets met deze klacht wordt gedaan door AH.
Ik heb iets gekocht bij de ah wat niet goed is. Ik heb een aankoopbewijs en bewijs van retourneren maar de ah doet ogenschijnlijk na weken wachten op de reguliere klantenservice niets voor je als klant. Tot zover mijn ervaring met een voucher aankoop via de Albert Heijn.
VRAGEN:
1. Is er in Nederland een klachteninstantie die gaat over problemen met vouchers bij winkels?
2. En wat is eigenlijk het email adres van de ah klantenservice? Niet te vinden op hun site. Naar miijn mening illustratief voor de wijze waarop dit bedrijf met klachten omgaat.
3. Zijn er meer mensen die dit soort ervaringen hebben met voucher aankopen via de ah?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
U bent kennelijk niet de enige met slechte AH voucer ervaring en zie daarom deze vraag van ook vanmiddag en de gegeven antwoorden.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/hoe-krijg-ikmijn-geld-terugvan-de-ah-blackfriday-metersport-nl-hometrainer?id=606053
Ps. M.i. is de leverancier/handelspartner van AH verantwoordelijk en is die primair aansprakelijk te stellen. En benut ook evt. www.klachtenkompas.nl en een brief naar AH in Zaandam.
Als je pagina van de klanterservice van de AH opent staat er rechtsonderin een icoontje waar je een chat aan kunt vragen.
Of zie hier de mogelijkheden om wijzer te worden.
Maar kan me vergissen... je koopt iets - via de ah - bij een derde partij en dat betaal je met een voucher aan die derde partij. Dan heb je een overeenkomst met die derde partij en niet met AH. Je zult dus bij die derde partij moeten reclameren. Mijns inziens.
Ik heb begin mei 2 Fletcher vouchers bij AH gekocht. Een half jaar geprobeerd deze in te wisselen voor 2 overnachtingen, maar dat is onmogelijk. Vaak is er geen plek, of soms 1 nacht, of vaak moet je extra betalen.
Ik las dat deze vouchers misleiding waren en heb toen geprobeerd de klantenservice te spreken om teruggave te vragen. Er bestaat bij AH geen enkele link op hun website om hierover iets te vragen (alleen vragen over de ah bezorgservice). Via chat schoot het ook niet op, uiteindelijk kreeg ik een tel nummer, maar dat was de fletcher reserveringslijn, die ook niets kon betekenen. Les geleerd, koop nooit vouchers bij AH
Hoofdkantoor van de AH al eens geprobeerd om die vestiging zover te krijgen dat ze hun werk goed doen?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer