Ra
door Raalte1983 Jun 9, 2016 om 11:57
Winkels & webshops

Bank daisy van leen bakker

Bank werd 27 mei geleverd (25 mei besteld).
Toen kwam ik er achter dat vanaf 30 mei de bank in de aanbieding was.
Heb gebeld en gemaild met de klanten service maar deden heel kortaf en konden niks voor mij doen.
Er werd mij gezegd dat er een coulance regeling geld als ik een artikel  de week voor de ingangsdatum van de aanbieding heb gekocht.nou volgens mij heb ik er dan toch recht op?

1879 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 9, 2016 om 12:08
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Wat is er tegen u dan gezegd over coulance. 't Is eigenlijk wel zo dat een prijs een prijs is, er zijn altijd dingen die de volgende dag in de aanbieding zijn. Kleding, schoenen, meubelen, noem maar op. Ben dan benieuwd wat die coulance inhoud. Als ze zich aan hun woord houden zou dat al heel aardig zijn.

Ra
door Raalte1983 - Jun 9, 2016 om 12:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dit kreeg ik van de klantenservice:

Het kan helaas voorkomen dat u een artikel in één van onze winkels aanschaft, dat later met korting in onze folders wordt aangeboden. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is.

Hoewel wij een coulanceregeling hebben waarbij klanten het verschil in prijs terug kunnen krijgen, stellen wij daarbij wel als voorwaarde dat het artikel in de week voor het ingaan van de folder is aangeschaft.

Het spijt ons u te moeten berichten dat u buiten de coulanceregeling valt.

(Ik heb dus 25 mei de bank besteld en 30 mei ging de aanbieding in)

Ra
door Raalte1983 - Jun 9, 2016 om 12:24
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nou denk bel er nog een keer heen en het is gelukt. Heb de korting gekregen.
Zo zie je maar nooit opgeven

ja
door jackyh Jun 9, 2016 om 12:27
953 Antwoorden / 4 Vragen

Zegt u dat tegen uzelf?

sjjoppy
door sjjoppy Jun 9, 2016 om 12:35
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@Raalte1983,
mool dat het toch nog gelukt is, dank voor het melden.

tenormin
door tenormin Jun 9, 2016 om 13:22
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@raalte1983, dat is inderdaad heel fijn voor U. Veel zitplezier en ook met teruggave van wat geld. Goede service van Leen Bakker.

edrick3
door edrick3 - Jun 9, 2016 om 12:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

'Recht' heb je natuurlijk nergens op.
Je koopt een bank voor de vastgestelde prijs.
Dat de prijs verlaagd wordt geeft je geen 'recht' op korting.
Ga je bijbetalen als de prijs verhoogd wordt?
Nu is Leenbakker inderdaad erg coulant in dit soort gevallen.
Zeer klantvriendelijk dus.
En je hebt dus tóch de coulancekorting gekregen.
Mooi toch!? ;-)

me
door mein33 - Jun 9, 2016 om 14:44
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@raalte1983,

Fijn dat het alsnog geregeld is en dat allemaal binnen 12 minuten
En nu maar snel naar de winkel en het geld even "handje contantje" gaan innen. ;-))