Bank niet in goed kleur geleverd wat voor rechten heb ik
heb 2 dagen geleden mijn nieuwe bank gekregen die ik besteld had blijkt verkeerde kleur te zijn en er zijn nog wat dingen sluit niet goed aan en de hoogte klopt niet. Nu doen ze heel erg moeilijk om het terug tenemen moet ik de kosten betalen van 99 euro en krijg maar 70 % van de kosten van de bank terug dus ik heb een verlies van 300 op een nieuwe bank
je recht is het volgende, je hebt recht, wettelijk dus, op de goede bank in de goede kleur in een goede staat, dat is namelijk wat je koopt,
wil men niet ruilen, niet de goede bank leveren dan heb je recht op de volledige aankoopsom retour
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-niet-tevreden/anders-dan-verwacht
heyt moet dus gratis, zonder kosten voor u opgelost worden!!
Als u wilt ontbinden, dan krijgt u inderdaad die kosten. U zal eerst de verkoper de kans moeten geven om de bestelling goed te leveren. U moet ze een redelijk termijn geven waarin de juiste bank in de juiste kleur geleverd moet zijn. De kosten voor het ophalen van de foute bank zijn dan voor hun. Doen ze dat niet of zijn ze te laat, dan kunt u alsnog ontbinden en hoeft u nergens voor te betalen.
onzin NEO, dit alles moet geheel zonder kosten voor de klant opgelost worden, doen ze dit niet kun je ze in gebreke stellen.
Het oplossen van het probleem moet inderdaad kosteloos gebeuren. Echter lijkt het er nu meer op dat TS wilt herroepen. En dat wil zeggen transportkosten betalen.
Hallo Netjuhh ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/bestelde-stoel-is-heel-anders-dan-op-website-stond-wat-nu/
Zie deze voorbeeldbrief ,
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/voorbeeldbrieven/item/verkeerd-product-geleverd/
Welke ballentent is dat? Zij leveren een verkeerde kleur, dus zij moeten kostenloos de oude bank ophalen en de goede leveren. Als je een rechtsbijstandverzekering hebt, zou ik die inschakelen.
Zou mij niks verbazen als dit Seats&Sofas is .
Daar zat ik ook aan te denken.
Nee geen Seats en sofa's
Mogen we dan weten waar je de bank wel hebt gekocht? En welke bank het is, dan kunnen we eens gerichter kijken en welllicht helpen.
Kleur blijkt verkeerd te zijn. Hebben zij de kleur geleverd welke u heeft besteld maar de kleur is niet wat u er van verwacht of hebben ze een andere kleur geleverd dan u had besteld ?
dat maakt nogal wat verschil en gezien hun reactie krijg ik de indruk dat u liever een andere kleur wil dan u had besteld.
Oftewel: welke kleur staat op het bestelformulier en wat is er uiteindelijk geleverd?
Ik had een zwarte bank besteld en kreeg een grijze bank, heb er bewijs van op de bestel lijst staat zwart stof.
Maar kreeg als antwoordt heel spijtig voor u maar daar kunnen we niks aan doen.
Toen we verder gingen kijken bleek dat de rugleunig los zat als je er tegen aan leund buigt het door het zit vlak hoogte hoorde volgens de beschrijving 43 cm te zijn deze is dus maar 35 cm dus je zit eigelijk bijna op de grond. op de fotos van de site leek het dikke kussens te zijn nu zit je dus op een harde plank geen dikke kussens tebekenen.ik heb netjes gebelt en gevraagt om een oplossing. maar ze laten niks meer van zich horen en als ik bel schepen ze me af.
Welke website is dit ? Zijn ze nergens bij aangesloten ?
Misschien naar de zaak zelf heen gaan?? Ze kunnen en mogen volgens mij niet zomaar een andere kleur en of bank bezorgen, had u het niet meteen gezien bij levering ??
als ik je hele verhaal zo lees lijkt het bijna wel op een dropshipperverhaal, zij hebben verkeerd geleverd en jij wilt gewoon de juiste bank, degeen die je besteld hebt.
maan ze schriftelijk dat ze alsnog de goede bank leveren, en wel een die aan de omschrijving, die u vast gedownload heeft, voldoet, stel ze in deze brief ook in gebreke en geef aan dat als men niet met een juiste oplossing komt, de goede bank in de juiste kleur leveren, u de koop ontbind en u uw geld terug wilt.
geef ze een termijn van 14 dagen om alsnog te leveren, en de niet juiste bank mee terug te nemen, en meld ze dat als ze zich niet aan deze termijn houden u een deurwaarder inschakelt als zij in deze termijn OF niet de juiste bank geleverd hebben OF niet uw geld teruggestort hebben en dat zij dan voor deze kosten op mogen draaien!!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Valante produkt retourneren
Wat kun je doen als je een produkt retour hebt gestuurd aan Valante en ze weigeren je het geld terug te betalen. Ik heb bewijs van retourzending. Ze reageren niet op mail en pakken al helemaal geen telefoon op. Ook een incasso bureau krijgt geen contact met ze. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Gaat toch nog wel om € 129.95.
website is valante.nl en is gevestigd in Almere.
Lees meer
Ervaringen met het NRBI
Wij hebben onlangs een bindend adviestraject en deskundigenonderzoek laten uitvoeren via het NRBI (Nederlands Register Bouwinspecteurs) in het kader van de verduurzaming van onze woning. Helaas zijn we tijdens dit proces tegen een aantal problemen aangelopen, waarover we graag jullie ervaringen willen horen. Het bindend advies dat we ontvingen was naar onze mening onvolledig, vooral bij belangr ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer