he
door henkvanhees May 28, 2020 om 10:44
Winkels & webshops

Bestelling 100 geleverd 10

Ik bestel via de website van BOL.com 100 mondkapjes.
10 dagen later worden er 10 geleverd.
Ik doe mijn beklag bij de leverancier. Die zegt dat het een fout is op de website van BOL.com, en dat ze er al over hebben geklaagd.

Wat kan ik doen?

3977 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 28, 2020 om 10:53
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo HenkVanHees ,

Ik zie op de site van Bol.com staan : niet meer leverbaar .
Als u bij een externe verkoper heeft gekocht , dien daar een klacht .

Ik doe mijn beklag bij de leverancier. Die zegt dat het een fout is op de website van BOL.com, en dat ze er al over hebben geklaagd.

Dat is uw probleem niet , de verkoper moet het oplossen .

Welke verkoper is dit ?

panter22
door panter22 - May 28, 2020 om 11:02
6599 Antwoorden / Vragen

50 mondkapjes kosten €14. Als 100 mondkapjes van betere kwaliteit goedkoper zijn, dan kun je wel aanvoelen dat er iets mis is.
Je kreeg maar 10.
Wat zei de leverancier? Stuur ze maar terug?
Bol al gebeld?

Gr
door Grunn1 May 28, 2020 om 11:50
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Bij de Makro kosten 50 stuks 3 laags mondkapjes inclusief btw 3 euro dus 100 stuks voor 15 euro kan best. Het klopt natuurlijk van geen kant als er 100 aangeboden worden en je krijgt er maar 10

panter22
door panter22 May 28, 2020 om 12:21
6599 Antwoorden / Vragen

Dat is mooi van die Makro, maar als je geen pas hebt, dan kun je daar niet terecht. Bij de Action, kosten ze 10 voor €4,99, alleen ze zijn er niet.

ha
door harrybre Jun 1, 2020 om 11:20
240 Antwoorden / Vragen

50 3-laags mondkapjes voor € 3,- = € 0,06/stuk ?  Lever maar een paar honderd 40-ft containers. De hele wereld wil ze hebben, ondanks een huidige Chinese productie van 260 MILJOEN per DAG !  ( Alleen in Nederland een tekort, de rest zie Australie, stel containers overboord gevallen oa. met die mondkapjes: dik-ruim-zat-voldoene)
Zelfs direct vanuit China krijg ik die "bouwmarkt" dingen niet onder de US$ 0,18/stuk. Transport erbij ( per luchtvracht heel erg duur, US$ 13-15 per kg, want nauwelijks transport, zeevracht € 1000/20 ft tot voor op de stoep) , 6.5% invoerrechten ( en sinds 28 mei BTW = 0)

tdmduc
door tdmduc - May 28, 2020 om 11:03
704 Antwoorden / 2 Vragen

Bol is deze week een beetje in de war.

Kreeg een review-verzoek voor een heggenschaar die ik bij een computerbedrijf gekocht zou hebben....tuurlijk.

.....Dat van de heggen-schaar klopt.

"We zijn benieuwd naar je ervaring met Informatique computers. Geef je mening over deze verkoper en maak iedere maand kans op bol.com cadeaubonnen t.w.v. 100,- euro!"

edrick3
door edrick3 - May 28, 2020 om 11:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Terugsturen en je geld laten retourneren.

ne
door neodutchio - May 28, 2020 om 12:02
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Op Radar heeft u ook al antwoorden kunnen lezen. De prijs is veel te laag te noemen om het voor waar aan te kunnen nemen. Daarbij besteld u bij een bedrijf vanuit een woonhuis met diverse KVK nummers waarvan geen enkele KVK inschrijving iets met online verkoop te maken heeft.

Gevalletje proberen en als u uw gelijk op forum 1 niet krijgt probeert u het op een ander. Gewoon herroepen en het geld terug ontvangen. Dergelijke mondkapjes kosten ronde de één euro per stuk. 100 kapjes voor €25,- kan dus gewoon niet. 10 stuks voor €25,- is dan weer belachelijk duur te noemen, maar gezien de verkoper lijkt mij dit een hobbiest die inspringt op een vraag. Genoeg gekken die het er voor uit willen geven.

ma
door manwijf Jun 3, 2020 om 09:16
574 Antwoorden / 1 Vragen

Een euro per stuk is natuurlijk een gekkenprijs. Mn man heeft er net een paar duizend besteld bij een Chinese relatie. Ze kosten bijna niets en dan heb je ook nog de beste kwaliteit. Het is niet wat je weet, maar wie je kent. De overheid zeurt maar wat met z'n tekorten. Diverse ondernemer's hebben op internet al aangeboden het voor de overheid te regelen. Die overheid is gewoon een ambtenaar die niets weet van handel.

ne
door neodutchio Jun 3, 2020 om 11:16
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Een euro per stuk is op dit moment de prijs die betaald wordt in Nederland. Ook al zal de inkoop bijna niets kosten in China, met transport, btw en invoerkosten wordt dat bijna niets al een stuk duurder. Personeels- en verkoopkosten moeten ook meegerekend worden.

ka
door kaartendraak - Jun 1, 2020 om 09:20
180 Antwoorden / 2 Vragen

Gewoon retour sturen, is toch niet zo moeilijk? En klagen bij Bol, maakt niet uit bij wie de fout ligt, Bol moet dat met de verkoper regelen en als het goed is kan jij het gewoon gratis retourneren.

MJ
door MJ - Jun 1, 2020 om 09:40
1 Antwoorden / Vragen

Ik zie in de reacties dat men vindt dat u het had kunnen weten omdat ze "te goedkoop"waren.

Toch raar want ik heb al 3x een pakket besteld en gekregen ( niet via BOL) en die waren allemaal onder de 10 euro per 50 stuks.

En 2x een pakket met 100 stuks voor €19,50. Voor het Corona-tijdperk kocht ik een pakket met 50 stuks voor nog geen 5 euro. Het is dus niet zo verwonderlijk dat je dit een normale prijs vindt, het verbaasd mij meer dat mensen die 1 euro per stuk een normale prijs vinden.

Ik heb ze de gehele Corona crisis gewoon kunnen bestellen en ook iedere keer binnen 10 dagen binnen gehad.

ne
door neodutchio Jun 1, 2020 om 09:54
5152 Antwoorden / 12 Vragen

En waar heeft u ze dan besteld?

audb
door audb - Jun 1, 2020 om 09:48
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Janken om dat ze bij de Lidl goedkoper zijn ?

Maar Bol is in dit geval wel degene die dit moet oplossen of dit nou marktplaats is of niet hun zijn op dat moment wel de aanbieder.

mo
door mof - Jun 1, 2020 om 15:09
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Bij bol.com klagen en uw geld retour. Dit is geen zakendoen.

rj
door rjw - Jun 1, 2020 om 18:08
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Een beetje onzin dat zij gaan klagen bij Bol.com. De wederverkopers die gebruik maken van de Bol.com site voeren toch echt zelf de verkooptekst in.

janvink1947
door janvink1947 Jun 1, 2020 om 21:07
5 Antwoorden / Vragen

je betaald echt wel aan bol