Bestelling fortnitekleding.com niet ontvangen
Ik probeer het via deze weg.....zag dat Fortnitekleding.com namelijk wel een keer gereageerd heeft op een klacht via deze site van KASSA...
Op 2 april jl. kleding besteld en betaald. Echter, tot op heden nog NIETS ontvangen
Via allerlei manieren geprobeerd om met ze in contact te komen, zelfs via Facebook, maar ze reageren nergens op.
Geen kleding ontvangen en krijg mijn geld dus ook niet terug.
Hopelijk reageren ze via deze klacht .....
Voor fortnitekleding.com: het gaat om bestelling #9199
Heeft iemand tips hoe dit op te lossen?
Heel simpel, de wettelijke termijn van 30 dagen is verstreken, dus deze amateurs in gebreke stellen. Aangeven dat, doordat ze in verzuim zijn gebleven, de order ontbonden kan worden en dat er binnen de wettelijke termijn van 14 dagen het geld terug ontvangen zal moeten zijn. Mocht dit niet gebeuren kunt u aangeven een incassobureau in te schakelen. Ook kunt u overgaan tot dekkinskoop. U kunt ergens anders dezelfde artikelen bestellen en deze verkoper aansprakelijk stellen voor de meerprijs.
Wellicht schrikt dit ze wat af. De dekkingskoop kunt u als dreigement er in zetten, ook al heeft u er recht op.
De site is ondertussen offline en het lijkt er ook op dat ze uberhaupt niet meer gaan leveren. Order annuleren en na 14 dagen een incassobureau er heen sturen.
Inderdaad op zich geen slecht plan en ik neem aan dat u re reactiue heeft gezien. Ik zie dat er over dit bedrijf al vragen zijn gesteld op 3 maart en 30 januari op deze site. Op de toen al gegeven andere reacties heb ik geen aanvulling maar geef wel de verwijzing naar www.consuwijzer.com opdat u uw melding ook daar kunt doen.
Ik zie inmiddels de reactie van @NEODUTCHIO. Ik had nog niet zover gekeken maar u zou kunnen nagaan of er inmiddels sprake is van een faillissement.
Dat kunt u via https://insolventies.rechtspraak.nl/#!/zoeken/index en als dat inderdaad het geval is staat u ergens achter aan in een rij aangezien er dan wel preferente schuldeisers zukken zijn die voorrang hebben. Uiteraard afhankelijk van het aankoopbedrag kan het nemen van verdere actie m.b.t. invorderen etc. u veel meer geld kosten dan het verlies dat u nu leidt. Dat met uitzondering van wel het indienen van de vordering bij de alsdan aangewezen curator.
En als u zoekt: de registratie bij de Kamer van Koophandel: V.O.F Webkings Netherlands K.V.K: 73049336
Tik bij zoek een vraag, onder het menu fortnite in, en u kunt de andere vragen lezen. Had u maar eerder onderzoek gedaan, dan had u daar niets besteld.
Toch weer dat vingertje!
TIJGER1: Voordat u met die vinger wijst: Ik zag dat fortnitekleding.com bij de andere vraag (dus ja, ik had al gekeken bij "zoek een vraag", zoals je in mijn melding kan zien) wel gereageerd had op de klacht en die persoon uiteindelijk de spullen zou krijgen. Dus zoals ik al zei: hopelijk reageren ze via dit kanaal wel op mijn verzoek.
En als we allemaal alles vooraf wisten... wat een mooie wereld was het dan!!!
Tja, nou stelt u hier een vraag, maar als u voordien gekeken had, had u bij dat bedrijfje niets besteld. Als u tenminste de antwoorden had gelezen.
Dus dit had u vooraf kunnen weten. Mag hier alleen neergezet worden dat u zielig bent?
Ook even hier: bij zoeken naar insolventies is dit de formele inschrijving: V.O.F Webkings Netherlands K.V.K: 73049336
Ik zie inmiddels al 89 andere klachten op Ik kan zelf niets vinden m..b.t. faillissement. Als er inderdaad een overvloed van klachten is kan het ook geen kwaad een melding te doen bij www.fraudehelpdesk.nl des te meer meldingen, des te meer aanleiding dat er actie wordt ondernomen. Echter gelet op de veelheid van klachten zal er weinig te halen zijn naar mijn mening.
Waarschijnlijk een hobbiest die of de vraag niet aankon, of is terug gefloten door de merkhouder. Het was een dropshippinghobbiest en het zou best kunnen zijn dat het namaak uit China is.
En dan is het de kunst om maar 'Chinees naar te fluiten')
Als het een VOF is dan zijn ze namelijk ook persoonlijk aansprakelijk. Hierdoor kunnen ze persoonlijk failliet gaan.
Hallo Kido ,
Deze webshop is nergens bij aangesloten , het barst van de klachten over deze site .
Dit staat op hun site :
Door verschillende omstandigheden met onder andere het bedrijf TNT, en andere omstandigheden hebben verschillende mensen hun spullen (nog) niet gekregen, en kunnen wij die op dit moment niet uitleveren. Wij proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij willen niet meer mensen in de problemen brengen met hun bestelling. daarom kunt u niet meer bestellen. voor de mensen die spullen hebben besteld en nog niet hebben, gekregen, wij zullen z.s.m. contact met uw opnemen.
Probeer dit tel.nr eens : 06 31513053
Bij de alg voorwaarden en Kvk staan 2 verschillende adressen , zijn alle twee woonhuizen
Dien een klacht in bij Consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer
Dus
Een bedrijf in problemen, die zijn uiterste best doet om de problemen op te lossen.
Aangezien er geen donder klopte van de site heb ik er een andere mening over.
Laten we hopen dat ze "gewoon" problemen hebben en z.s.m. alsnog contact met mij opnemen. Maar heb er niet echt vertrouwen in. Heb al zo vaak gemaild en gebeld... dan hadden ze op zijn minst de moeite kunnen nemen om te reageren dat ze er mee bezig zijn.....
Het gaat gelukkig niet om een groot bedrag, maar meer om teleurgestelde kids
De problemen zullen niet gewoon zijn. Echter het bedrijf is een VOF (vennootschap onder firma)
Als het mis gaat, dan kost het de eigenaar zijn prive vermogen inclusief zijn koophuis.
Hij zal vast wel proberen een oplossing te vinden.
En wie gaat de kosten ophoesten voor het aanvragen van een faillissement?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer