Ki
door KiDo Jun 6, 2019 om 09:10
Winkels & webshops

Bestelling fortnitekleding.com niet ontvangen

 


Ik probeer het via deze weg.....zag dat Fortnitekleding.com namelijk wel een keer gereageerd heeft op een klacht via deze site van KASSA...

Op 2 april jl. kleding besteld en betaald. Echter, tot op heden nog NIETS ontvangen
Via allerlei manieren geprobeerd om met ze in contact te komen, zelfs via Facebook, maar ze reageren nergens op.
Geen kleding ontvangen en krijg mijn geld dus ook niet terug.
Hopelijk reageren ze via deze klacht .....


 



Voor fortnitekleding.com: het gaat om bestelling #9199

Heeft iemand tips hoe dit op te lossen?

2218 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jun 6, 2019 om 09:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

De site istindelijk offline. Ga er maar van uit dat u uw geld kwijt bent.

ne
door neodutchio - Jun 6, 2019 om 09:22
5265 Antwoorden / 12 Vragen
0

Heel simpel, de wettelijke termijn van 30 dagen is verstreken, dus deze amateurs in gebreke stellen. Aangeven dat, doordat ze in verzuim zijn gebleven, de order ontbonden kan worden en dat er binnen de wettelijke termijn van 14 dagen het geld terug ontvangen zal moeten zijn. Mocht dit niet gebeuren kunt u aangeven een incassobureau in te schakelen. Ook kunt u overgaan tot dekkinskoop. U kunt ergens anders dezelfde artikelen bestellen en deze verkoper aansprakelijk stellen voor de meerprijs.

Wellicht schrikt dit ze wat af. De dekkingskoop kunt u als dreigement er in zetten, ook al heeft u er recht op.

De site is ondertussen offline en het lijkt er ook op dat ze uberhaupt niet meer gaan leveren. Order annuleren en na 14 dagen een incassobureau er heen sturen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 6, 2019 om 09:23
16991 Antwoorden / 202 Vragen
1

Inderdaad op zich geen slecht plan en ik neem aan dat u re reactiue heeft gezien. Ik zie dat er over dit bedrijf al vragen zijn gesteld op 3 maart en 30 januari op deze site. Op de toen al gegeven andere reacties heb ik geen aanvulling maar geef wel de verwijzing naar www.consuwijzer.com opdat u uw melding ook daar kunt doen.

Ik zie inmiddels de reactie van @NEODUTCHIO. Ik had nog niet zover gekeken maar u zou kunnen nagaan of er inmiddels sprake is van een faillissement.
Dat kunt u via https://insolventies.rechtspraak.nl/#!/zoeken/index  en als dat inderdaad het geval is staat u ergens achter aan in een rij aangezien er dan wel preferente schuldeisers zukken zijn die voorrang hebben. Uiteraard afhankelijk van het aankoopbedrag kan het nemen van verdere actie m.b.t. invorderen etc. u veel meer geld kosten dan het verlies dat u nu leidt. Dat met uitzondering van wel het indienen van de vordering bij de alsdan aangewezen curator.

En als u zoekt: de registratie bij de Kamer van Koophandel: V.O.F Webkings Netherlands K.V.K: 73049336

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 6, 2019 om 09:25
7394 Antwoorden / 3 Vragen
0
tijger1
door tijger1 - Jun 6, 2019 om 09:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Tik bij zoek een vraag, onder het menu fortnite in, en u kunt de andere vragen lezen. Had u maar eerder onderzoek gedaan, dan had u daar niets besteld.

ho
door holy53 Jun 6, 2019 om 09:46
68 Antwoorden / 1 Vragen

Toch weer dat vingertje!

Ki
door KiDo Jun 6, 2019 om 14:51
Antwoorden / 1 Vragen

TIJGER1: Voordat u met die vinger wijst: Ik zag dat fortnitekleding.com bij de andere vraag (dus ja, ik had al gekeken bij "zoek een vraag", zoals je in mijn melding kan zien) wel gereageerd had op de klacht en die persoon uiteindelijk de spullen zou krijgen. Dus zoals ik al zei: hopelijk reageren ze via dit kanaal wel op mijn verzoek.
En als we allemaal alles vooraf wisten... wat een mooie wereld was het dan!!!

tijger1
door tijger1 Jun 6, 2019 om 15:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tja, nou stelt u hier een vraag, maar als u voordien gekeken had, had u bij dat bedrijfje niets besteld. Als u tenminste de antwoorden had gelezen. 

Dus dit had u vooraf kunnen weten. Mag hier alleen neergezet worden dat u zielig bent?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 6, 2019 om 09:32
16991 Antwoorden / 202 Vragen
1

Ook even hier: bij zoeken naar insolventies is dit de formele inschrijving: V.O.F Webkings Netherlands K.V.K: 73049336

Ik zie inmiddels al 89 andere klachten op  Ik kan zelf niets vinden m..b.t. faillissement. Als er inderdaad een overvloed van klachten is kan het ook geen kwaad een melding te doen bij www.fraudehelpdesk.nl  des te meer meldingen, des te meer aanleiding dat er actie wordt ondernomen. Echter gelet op de veelheid van klachten zal er weinig te halen zijn naar mijn mening.

ne
door neodutchio Jun 6, 2019 om 09:50
5265 Antwoorden / 12 Vragen

Waarschijnlijk een hobbiest die of de vraag niet aankon, of is terug gefloten door de merkhouder. Het was een dropshippinghobbiest en het zou best kunnen zijn dat het namaak uit China is.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jun 6, 2019 om 10:44
16991 Antwoorden / 202 Vragen

En dan is het de kunst om maar 'Chinees naar te fluiten')

Th
door Theawaalen Jun 6, 2019 om 12:31
114 Antwoorden / 5 Vragen

Als het een VOF is dan zijn ze namelijk ook persoonlijk aansprakelijk. Hierdoor kunnen ze persoonlijk failliet gaan.

marita5
door marita5 - Jun 6, 2019 om 11:04
11669 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Kido , 

Deze webshop is nergens bij aangesloten , het barst van de klachten over deze site .

Dit staat op hun site : 

Door verschillende omstandigheden met onder andere het  bedrijf TNT, en andere omstandigheden hebben verschillende mensen hun spullen (nog) niet gekregen, en kunnen wij die op dit moment niet uitleveren. Wij proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij willen niet meer mensen in de problemen brengen met hun bestelling. daarom kunt u niet meer bestellen. voor de mensen die spullen hebben besteld en nog niet hebben, gekregen, wij zullen z.s.m. contact met uw opnemen.

Probeer dit tel.nr eens :  06 31513053 

 Bij de alg voorwaarden en Kvk staan 2 verschillende adressen , zijn alle twee woonhuizen 

Dien een klacht in bij Consuwijzer , 

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer

tdmduc
door tdmduc - Jun 6, 2019 om 11:11
705 Antwoorden / 2 Vragen
1

Dus

 

 

 

Site (tijdelijk) offline.

Door verschillende omstandigheden met onder andere het  bedrijf TNT, en andere omstandigheden hebben verschillende mensen hun spullen (nog) niet gekregen, en kunnen wij die op dit moment niet uitleveren. Wij proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Wij willen niet meer mensen in de problemen brengen met hun bestelling. daarom kunt u niet meer bestellen. voor de mensen die spullen hebben besteld en nog niet hebben, gekregen, wij zullen z.s.m. contact met uw opnemen.

costnix
door costnix Jun 6, 2019 om 12:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Een bedrijf in problemen, die zijn uiterste best doet om de problemen op te lossen.

ne
door neodutchio Jun 6, 2019 om 13:25
5265 Antwoorden / 12 Vragen

Aangezien er geen donder klopte van de site heb ik er een andere mening over.

Ki
door KiDo Jun 6, 2019 om 14:55
Antwoorden / 1 Vragen

Laten we hopen dat ze "gewoon" problemen hebben en z.s.m. alsnog contact met mij opnemen. Maar heb er niet echt vertrouwen in. Heb al zo vaak gemaild en gebeld... dan hadden ze op zijn minst de moeite kunnen nemen om te reageren dat ze er mee bezig zijn.....
Het gaat gelukkig niet om een groot bedrag, maar meer om teleurgestelde kids

panter22
door panter22 Jun 6, 2019 om 19:46
6599 Antwoorden / Vragen

De problemen zullen niet gewoon zijn. Echter het bedrijf is een VOF (vennootschap onder firma)
Als het mis gaat, dan kost het de eigenaar zijn prive vermogen inclusief zijn koophuis.
Hij zal vast wel proberen een oplossing te vinden.

tijger1
door tijger1 Jun 6, 2019 om 20:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wie gaat de kosten ophoesten voor het aanvragen van een faillissement?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ee
EefjeEerlijk - Oct 31, 2024 om 23:43
Geldzaken & recht

Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen

C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.

C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze ... Lees meer

Jo
Joriend - Oct 31, 2024 om 20:26
Garantie & verzekeringen

Houtworm in TV meubel

Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing  - ... Lees meer

Ga
Gamba 1950 - Oct 30, 2024 om 20:07
Huishouden & energie
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer