Bestelling nooit ontvangen, contact onmogelijk
Ik heb op 29-12-2019 een bestelling gedaan en betaald bij Trendx, maar tot heden niets ontvangen. Wel via email contact met verhaal dat door foutje bestelling was misgegaan, extra tijd gegeven masr nu 24-02-2020 nog niets ontvangen of gehoord, verder contact blikt onmogelijk en als je email stuurt krijg je automatisch berichtje terug. Reviews via webwinkel-keur zijn ook allemaal slecht behalve 1 maar die is van de eigenaar zelf. Dit is weer een voorbeeld van keiharde oplichting via het web, en heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep, waar moet je als consument nog op vertrouwen.
Ik neem aan dat je eerst de voorwaarden van het bedrijf hebt gelezen voor je bestelde? Dan zie je dat het een dropshipper is. Spullen komen direct uit China en zijn wellicht vertraagd ivm Coronavirus?
Hallo KootenTon ,
heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep
Trendx is wel degelijk aangesloten bij webwinkelkeur , niks nep , dien daar een klacht in , klik op de rode regels .
https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511
https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1207511?l=nld
Zie hier de voorwaarden :
https://www.trendx.nl/pages/algemene-voorwaarden
Contact ,
Telefoonnummer: 06 - 105 19903
Bereikbaarheid: ma - vr. 09:00 - 17:00
E-mailadres: klantenservice@trendx.nl
Oh, en daar staat ook een nummer wat je kan bellen!
Precies , staat ook in de voorwaarden , die Ts waarschijnlijk niet gelezen heeft .
Waar u als consument op moet vertrouwen? Dat is op uw gezonde verstand. In China zijn op dit moment wat probleempjes, en daarom duurt het wat langer voordat uw spulletjes komen.
Helaas bent u niet de eerst en zeker niet de enige die dit vraagt.
Ik geef u een aantal verwijzingen waarvan de eerste wat u kunt doen: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu en ook deze: https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-in-china-let-op-de-valkuilen?mt=2e743c0d124aedd6883b788b4e7aa1cb985f34e03700cf6143bdefd5cc7a478c&utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=POL-2019-11-21&utm_content=POL-2019-11-21&utm_term= Ik zie inmiddels dat deze webshop een keurmerk voert https://www.webwinkelkeur.nl/ en hoewel ik dan wel heel veel positieve reviews zie en dan ??? Mogelijk heeft men daar een klachtregeling en ik ga even verder zoeken.
Zie deze: https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/eisen-gedragscode/controleer-je-webwinkel/ (Ik teken aan dat nu ik mijn reactie bewerkt dat er inmiddels ook al meer dan 1 andere reactie is) Er is dus een klachtregeling.
Jammer dat u niet vooraf gecontroleerd heeft en dus toen uw verstand gebruikt.
Lees de klachten via de link van @shoppie eens door (en huiver...).
heb verscheidene emails gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen. Telefonisch niet bereikbaar op nr van de site 085 112 4942 die niet bestaat of het mob nr vermeld op facebook nr 06 10519903. Wat houd 90dagen bedenk tijd in?? CUSTOMER SERVICE DOESN’T EXIST Ik wil mijn geld terug
Je kunt de mondkapjes nog gewoon nog bestellen via de site. er staat niet bij dat het is uitverkocht DON’T BUY ANYTHING FROM THIS WEBSITE
Hallo Sl Chan , Trendx valt onder Trendx BV , is een woonhuis . Was aangesloten bij webwinkelkeur , per 31-3-2020 is het lidmaatschap ingetrokken https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511 ook bij de politie zijn meldingen over deze verkoper https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html Dien een klacht in bij ACM https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer