Ko
door Kootenton Feb 24, 2020 om 13:59
Winkels & webshops

Bestelling nooit ontvangen, contact onmogelijk

Ik heb op 29-12-2019 een bestelling gedaan en betaald bij Trendx, maar tot heden niets ontvangen. Wel via email contact met verhaal dat door foutje bestelling was misgegaan,  extra tijd gegeven masr nu 24-02-2020 nog niets ontvangen of gehoord, verder contact blikt onmogelijk en als je email stuurt krijg je automatisch berichtje terug. Reviews via  webwinkel-keur zijn ook allemaal slecht behalve 1 maar die is van de eigenaar zelf. Dit is weer een voorbeeld van keiharde oplichting via het web, en heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep, waar moet je als consument nog op vertrouwen.

6618 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

redfloor
door redfloor - Feb 24, 2020 om 14:38
166 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik neem aan dat je eerst de voorwaarden van het bedrijf hebt gelezen voor je bestelde? Dan zie je dat het een dropshipper is. Spullen komen direct uit China en zijn wellicht vertraagd ivm Coronavirus?

marita5
door marita5 - Feb 24, 2020 om 14:40
11519 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo KootenTon ,
 
heeft wel een keurmerk dus dat is ook al nep

Trendx is wel degelijk aangesloten bij webwinkelkeur , niks nep ,  dien daar een klacht in , klik op de rode regels . 

https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511 

https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/1207511?l=nld 

Zie hier de voorwaarden : 

https://www.trendx.nl/pages/algemene-voorwaarden

Contact , 

Telefoonnummer: 06 - 105 19903

Bereikbaarheid: ma - vr.  09:00 - 17:00

E-mailadres: klantenservice@trendx.nl 

redfloor
door redfloor Feb 24, 2020 om 14:44
166 Antwoorden / 21 Vragen

Oh, en daar staat ook een nummer wat je kan bellen!

marita5
door marita5 Feb 24, 2020 om 14:45
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Precies , staat ook in de voorwaarden , die Ts waarschijnlijk niet gelezen heeft .

tijger1
door tijger1 - Feb 24, 2020 om 14:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Waar u als consument op moet vertrouwen? Dat is op uw gezonde verstand. In China zijn op dit moment wat probleempjes, en daarom duurt het wat langer voordat uw spulletjes komen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 24, 2020 om 14:45
16867 Antwoorden / 202 Vragen
2

Helaas bent u niet de eerst en zeker niet de enige die dit vraagt.
Ik geef u een aantal verwijzingen waarvan de eerste wat u kunt doen: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu en ook deze: https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-in-china-let-op-de-valkuilen?mt=2e743c0d124aedd6883b788b4e7aa1cb985f34e03700cf6143bdefd5cc7a478c&utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=POL-2019-11-21&utm_content=POL-2019-11-21&utm_term=  Ik zie inmiddels dat deze webshop een keurmerk voert https://www.webwinkelkeur.nl/ en hoewel ik dan wel heel veel positieve reviews zie en dan ??? Mogelijk heeft men daar een klachtregeling en ik ga even verder zoeken.
Zie deze: https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/eisen-gedragscode/controleer-je-webwinkel/ (Ik teken aan dat nu ik mijn reactie bewerkt dat er inmiddels ook al meer dan 1 andere reactie is) Er is dus een klachtregeling.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 24, 2020 om 15:27
7195 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt hier ook nog een klacht bijzetten.
https://www.klacht.nl/trendx-nl/

aurora1
door aurora1 - Feb 24, 2020 om 17:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Jammer dat u niet vooraf gecontroleerd heeft en dus toen uw verstand gebruikt.
Lees de klachten via de link van @shoppie eens door (en huiver...).

sl
door sl chan - Apr 7, 2020 om 23:58
1 Antwoorden / Vragen
0

heb verscheidene emails gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen. Telefonisch niet bereikbaar op nr van de site  085 112 4942 die niet bestaat  of het mob nr vermeld op facebook nr 06 10519903.  Wat houd 90dagen  bedenk tijd in??  CUSTOMER SERVICE DOESN’T EXIST Ik wil mijn geld terug

Je kunt de  mondkapjes  nog gewoon nog bestellen via de site. er staat niet bij dat het is uitverkocht DON’T  BUY ANYTHING FROM THIS WEBSITE

marita5
door marita5 Apr 8, 2020 om 11:02
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sl Chan , Trendx valt onder Trendx BV , is een woonhuis . Was aangesloten bij webwinkelkeur , per 31-3-2020 is het lidmaatschap ingetrokken https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/TRENDX_1207511 ook bij de politie zijn meldingen over deze verkoper https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html Dien een klacht in bij ACM https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer

Pe
Pedro Harmsen - May 3, 2024 om 17:16
Garantie & verzekeringen

Niet geïndexeerde begrafenisverzekering

Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer