pe
door perry_61 Feb 23, 2023 om 09:36
Winkels & webshops

Bestelling word niet uitgeleverd MyRelief

Het betreft :Neuropathie Compressie Sokken

Zijn er meer mensen die een bestelling hebben geplaatst bij MyRelief?. Ik heb sokken besteld daar ik Neuropathie heb, op 28 november 2022. Na meerdere mailtjes krijg je elke keer  hetzelfde antwoord. N.l. dat er vertraging is en je 10% van je aankoop bedrag teruggestort krijgt, dit krijg je dus ook niet.

Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die met MyRelief te maken hebben gehad en ook deze antwoorden krijgen.
Wel geld opstrijken en het enige wat je van ze krijgt is af en toe een antwoord, telefonisch zijn ze al niet te bereiken.

520 3 Rapporteer

sira
door sira - Feb 23, 2023 om 09:43
2345 Antwoorden / 24 Vragen

U heeft bij een dropshipper gekocht, ondanks de vele waarschuwingen.
De sokken komen bij AliExpress vandaan, dus u moet nog even geduld hebben. De levertijd is ca. 2 maanden.

U moet er rekening mee houden dat de sokken niet geschikt zijn voor neuropathie.

Hier de advertentie van ALiExpress. Het prijsverschil is groot.

rj
door rjw - Feb 23, 2023 om 09:44
3264 Antwoorden / 5 Vragen

1,3 op trustpilot. Adres volgens KVK gewoon huisadres, maar volgens de AV zouden ze in een bedrijfspand zitten. Red flags everywhere.