mi
door mistiek1 May 19, 2016 om 21:20
Winkels & webshops

Betrouwbaar

Ik was een tijdje op zoek naar werk tot ik een oproep deed op Marktplaats voor een bijbaan.
Ik kreeg daarop het volgende emailtje. Ik heb mijn twijfels of het wel zo betrouwbaar is. Een bedrijf van een wildvreemde op je KVK bijschrijven dat lijkt me niet legaal. Althans financieel riskant. Klopt dit?

Waar ik je mogelijk aan kan koppelen indien jou situatie dat toelaat is de mogelijkheid om 1 van een reeks onlineshops te ondersteunen middels inschrijving als zzp-er of als een éénmanszaak bij de kamer van koophandel in jou regio. Onze partners zijn dropshippers die vanuit hun magazijnen in Europa goederen aan huis levert. Jou verdiensten varieert van minimaal 500 t/m 2000 euro per week. gegarandeerd en transparant! Je hoeft fysiek geen werk te verrichten enkel controle uitvoeren vanuit huis wanneer nodig. Nader info zal plaatsvinden tijdens een persoonlijk sollicitatiegesprek met 1 van onze consultants in jou regio. interessant? Graag je telefoonnummer en email ivm een afspraak inplannen.Alvast gefeliciteerd! Mvg, Simon van Schipperen Consultant Delta-W group

1709 8 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 19, 2016 om 21:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nooit aan beginnen. Mijns inziens wordt u dan "katvanger"met alle ellendige consequenties van dien.

Ma
door Mat Matheij - May 19, 2016 om 21:27
986 Antwoorden / 3 Vragen

Wanneer het bovenstaande de letterlijke tekst is dan mag deze wel eens worden geredigeerd. Het lijkt te mooi om waar te zijn en dan is het meestal ook zo. Dat is overigens ook de waarschuwing van Marktplaats zelf. Zoek vooraleer hiermee in zee te gaan zoveel mogelijk informatie over dit bedrijf. En solliciteren op Marktplaats?

mi
door mistiek1 May 19, 2016 om 21:38
1 Antwoorden / 1 Vragen

Er staan genoeg functies meestal op Marktplaats zoals oppasbaantjes etc, hulp in huishouding. Ik was op zoek naar een dergelijke bijbaan. Heb namelijk de kans gekregen om via All Road mijn groot rijbewijs (Goederen chauffeurs diploma) te gaan halen. Echter word het traject vergoed met leren en werken maar heb ik 15 weken geen inkomsten. En mijn vrije tijd ligt zometeen alleen in de avond en weekenden, welke ik kan spenderen om geld te verdienen om rond te komen.

mi
door mistiek1 - May 19, 2016 om 21:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk dank, ik ga er ook niks mee doen. Ik had er al zo m'n twijfels bij.
Was alleen benieuwd of diverse mensen ook wellicht eerder ervaringen met dit bedrijf hebben gehad. Kan namelijk helemaal niks vinden overeen Delta W Group in Nederland althans. Ik denk dat ik mijn inkomen voor de komende 15 weken gewoon hard bij elkaar ga verdienen met een krantenwijk. Heb namelijk een opleiding aangeboden gekregen alleen in die tijd geen inkomsten. Maar gelukkig wel verzekerd van een baangarantie voor een jaar. Dat is het lastige van werken en leren, je houd alleen het weekend en avond over om bij te verdienen. En met mijn leeftijd 25 ben je al blij iets gevonden te hebben.

Ma
door Mat Matheij May 19, 2016 om 21:43
986 Antwoorden / 3 Vragen

Op jouw leeftijd lijkt het minder moeilijk. Ben blij dat je in ieder geval een trajectvergoeding krijgt. Maar zijn er tijdens dat leer en werk traject geen inkomsten -zo begrijp ik dat.

Ma
door Mat Matheij - May 19, 2016 om 21:38
986 Antwoorden / 3 Vragen

@MISTIEK1 Gegoogled op Delta-W en kom dan een softwareontwikkelaar tegen voor garagebedrijven waarvan hier kennelijk geen sprake is. Vervelend voor dit naar het zich laat aanzien betrouwbare bedrijf. (DELTA/W)

zoekster1
door zoekster1 - May 19, 2016 om 21:39
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zou ook nog kunnen dat Simon van Schipperen een 'kleine' investering van u verlangt, die u 'natuurlijk met groot gemak'  terug zult verdienen. Eenmaal de investering gedaan blijkt het verdienmodel toch wat minder lucratief voor u. Wel voor Simon die er garen bij spint.

Maar geen idee. Misschien krijgen we het nog te horen van mensen die wel toehappen.

ja
door jackyh - May 19, 2016 om 21:43
953 Antwoorden / 4 Vragen

Stikt van de taalfouten. Niet aan beginnen.

diumenge
door diumenge - May 19, 2016 om 21:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens mij staat er nergens dat er iets ergens bijgeschreven moet worden, maar wel dat je zelf als zzp'er of eenmanszaak ingeschreven moet staan. Dropshipping lijkt een hele mooie manier om gemakkelijk geld te verdienen, maar ik ben bang dat er toch een addertje onder het gras zit. Bijvoorbeeld dat de facturen via jou verlopen, maar de betalingen/ontvangsten niet.

tenormin
door tenormin - May 19, 2016 om 22:08
16872 Antwoorden / 108 Vragen

Toch zijn er mensen die alleen maar lezen: € 500 tot € 2000 per week! Ben blij dat @mistiek1 een gezonde achterdocht heeft. Houden zo!