Ev
door Evi.S Apr 2, 2018 om 13:41
Winkels & webshops

Bladcadeau levert niet het beloofde blad..

1 gratis blad van Bladcadeau ontvangen bij het geven van een cadeaukaart aan iemand anders. Bevestigingsmail ontvangen van aangevraagde blad met tevens een tijdsaanduidingen wanneer ik het blad mag ontvangen. Echter ruim een jaar later en 3 mails verder, nog geen blad. Tevens ook geen reactie op mijn mails. Iemand ervaring mee?

2533 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Apr 2, 2018 om 13:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nee, maar zet uw klacht dan maar overal neer. Facebook, Klacht.nl, Klachtenkompas, Radar forum. 

Misschien wordt er dan gereageerd.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 2, 2018 om 13:51
7206 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hier kunt u wat ervaringen lezen en tevens een klacht achterlaten:
https://www.klacht.nl/bladcadeau/

Ev
door Evi.S Apr 2, 2018 om 14:07
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt!

marita567
door marita567 - Apr 2, 2018 om 13:53
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Hallo Evi S , 

Veelgestelde vragen bladcadeau.nl , klik op de rode regels .

Bij andere vragen of klachten kunt u contact opnemen met de klantenservice van Sanoma Media Netherlands B.V.. Sanoma Media Netherlands B.V. streeft ernaar om vragen of klachten uiterlijk binnen 10 werkdagen te behandelen. Wanneer er geen oplossing wordt bereikt, kunt u voor de buitengerechtelijke bemiddeling bij een geschil gebruik maken van het ODR platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie via http://ec.europa.eu/consumers/odr  

https://www.bladcadeau.nl/Home/faq_geven

Sanoma  Media Netherlands BV. , Tel nr 088 - 556 5560

Ev
door Evi.S Apr 2, 2018 om 14:09
Antwoorden / 1 Vragen

Al contact opgenomen met bovenstaande. 

De site die u toevoegt doet het helaas niet. Ook niet als ik gia Bladcadeau op dezelfde link druk.

marita567
door marita567 Apr 2, 2018 om 14:10
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Heeft u al contact opgenomen met Sanoma ? De links werken bij mij , verander eens van browser .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer

Vp
Vpk75 - May 12, 2024 om 14:33
Geldzaken & recht

BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?

Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora ... Lees meer