Brainwash kapper verpest haar en weigert correctie
Alweer een maand geleden heb ik mijn klacht ingestuurd (Brinwash Haarlem Schalkwijk) naar de klantenservice, maar heb tot de dag van vandaag geen reactie ontvangen.
Op 4 juli heb ik 125 EUR betaald voor het periodiek bijwerken van mijn highlights, dit was niet goed gegaan (oranje kleur bij haargrens) en ben ik genoodzaakt op 6 juli teruggekomen i.v.m. tijdgebrek.
Hier was ik natuurlijk niet blij mee aangezien ik altijd 34 uur kwijt ben aan een bezoek, dit is veel tijd die ik vrij dient te maken in mijn drukke schema. Maar aangezien het moest omdat het er niet uitzag, ben ik terug gegaan.
Op 6 juli ben ik door kapster Edit redactie - geen persoonlijke gegevens verstrekken van derden - behandeld, de voorkant en de zijkanten werden bijgewerkt.
Op 10 juli waste ik mijn haar en zag tot mijn grote schrik dat ik weer oranje strepen vlekken heb op de behandelde plekken. Dit betekende dat ik weer tijd vrij diende te maken voor correctie!
Ik baalde enorm maar ging naar het salon op 11 juli, legde kort uit waarvoor ik kwam en nam plaats.
Vervolgens kwam er een jonge onbekende kapster naar mij toe om mij te vertellen (zonder dat ze ubehaupt naar mijn haar gekeken had) dat de verantwoordelijke er niet was, dat ik al eerder gecorrigeerd ben geweest, dat zij het wel mee vond vallen, dat dit nou eenmaal de regels zijn en het daarmee dus ophield voor mij. Er kon niks meer worden gedaan voor mij!
Mijn reactie was dat ik vandaag de tijd heb (genomen) en gecorrigeerd wenst te worden omdat ik niet met oranje vlekken in mijn haar wil lopen. Ik heb niks te maken dat de verantwoordelijk er niet is en ga niet eerder weg voordat de vlekken gecorrigeerd zijn.
Het is brutaal, ongepast en zeer onbeschoft om een dergelijke opmerking te maken. Helaas moet IK er mee rondlopen en ik vind dat het helemaal niet “mee valt”. IK moet tevreden zijn.
Het feit dat er niet eens moeite werd genomen om naar mijn haar te kijken is ongehoord.
Vervolgens zei ze dat ze nog een keer ging bellen maar kwam terug met dezelfde onvriendelijke tekst.
Ondertussen zat iedereen in salon mij aan te staren en mee te genieten (vernederend).
Ik legde nogmaals uit dat ik er niks aan kan doen dat zij hun werk niet goed hebben gedaan en wens te krijgen waarvoor ik betaald heb. Ook vermeldde ik erbij dat ik de vorige keer (23 februari) ook tot 34 keer toe kosteloos ben gecorrigeerd zonder gezeur over zogenaamde regels.
Ze bleef bij haar onvriendelijke tekst. Ze kon mij wel verder helpen als ik er gewoon voor zou betalen(!)
Toen werd ik woest en belde ik de ‘klantenservice’, maar ook daar werd ik net zo onvriendelijk behandeld.
Het is abnormaal dat ik als (vast) klant op deze manier behandeld wordt, hun personeel maakt de fout en weigert (kosteloos) hun fout te corrigeren! Ook wordt ik vernederd waar iedereen bijstaat en laat de ‘klantenservice’ mij in de kou staan.
Het betreft hier een beroepsfout en dient kosteloos hersteld te worden binnen twee weken zodat ik 100% tevreden ben. Dit geven ze immers zelf aan online 100% tevredenheidsgarantie worden eventuele foutjes kosteloos gecorrigeerd. https:www.wiewathaar.nlbrainwash-kappers
Kappers hebben een resultaatsverplichting, dat betekent dat ze verplicht zijn om een bepaald resultaat te bereiken. Is het resultaat zoals overeengekomen niet bereikt, dan is er direct sprake van wanprestatie.
Het is werkelijk abnormaal hoeveel moeite ik moet doen om te krijgen waarvoor ik recht op heb als consument.
Ik ga niet nog een keer betalen, ik heb recht op correctie!
Volgens de klantenservice moest ik maar een klacht indienen.
Waarom kon ik niet gewoon geholpen worden in salon of door de klantenservice aan de telefoon?
Het is al erg genoeg dat mijn haar verprutst is, nu moet ik ook nog eens mijn tijd en energie verspillen aan klagen?!
I.p.v. deze ellende had ik al lang klaar kunnen zijn met de correctie op 11 juli en als tevreden klant naar huis kunnen gaan. Echter hebben de kapsters en klantenservice er voor gezorgd gekozen dat ik onnodig woest ben geworden en mijn kostbare tijd energie ben verloren.
SCHANDALIG en ABSURD!
Gewenste Oplossing:
Aangezien er geen prijskaart gehangen kan worden aan de vernedering die ik heb moeten doorstaan en de verloren halve dag (heb speciaal vrij genomen om naar de kapper te kunnen gaan voor correctie!), vind ik het zeer schappelijk als ik z.s.m. mijn geld (125 EUR) terug ontvang zodat ik naar een goede kapper kan gaan om het prutswerk te corrigeren.
Ik zal n.l. nooit meer een stap zetten bij Brainwash!
Ik heb altijd al gedacht met zo'n naam daar zul je wel gebrainwashed worden. Nu weet ik het zeker . Maar of iemand zo'n boekwerk gaat lezen?
Ik niet in ieder geval
Hallo Ag82
Ook vermeldde ik erbij dat ik de vorige keer (23 februari) ook tot 34 keer toe kosteloos ben gecorrigeerd zonder gezeur over zogenaamde regels.
Zo 34x dat is nogal iets , en u gaat weer terug naar dezelfde salon .
Klacht melden
BrainWash wil dat je blij wordt van je haar. We vertrouwen er op dat je onze salon verlaat met een frisse look en een lach op je gezicht. Het kan natuurlijk toch gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het je salon altijd weten, dan zoeken we naar een goede oplossing. Kom je er met je salon niet uit, vul dan het contactformulier in.
en ieder bezoek (correctie?) duurde ook nog eens 34 uur.
"Hier was ik natuurlijk niet blij mee aangezien ik altijd 34 uur kwijt ben aan een bezoek, dit is veel tijd die ik vrij dient te maken in mijn drukke schema."
De TS schrijft toch echt dat ze 34! uur daar is geweest. Begrijp ook wel dat dit fout moet zijn, maar het staat er wel. Snap ook niet waarom je naar zo'n kapsalon terug gaat, maar ja: ieder mens is ander. @marita5
34 Uur bij een kapper geweest? Snap ik in ieder geval niets van. Voor die lengte van tijd valt €125,00 dus wel mee. Maar denkt dat u het fout heeft weergegeven. Begrijp dat u niet met oranje haar wilt lopen, (anderen voor fun dan weer wel) maar zo te lezen: ook ik zou op zijn minst woedend zijn geworden. Vreemde naam voor een kapsalon: Brainwash: is wat ze waarschijnlijk letterlijk doen!
34 uur, inclusief reistijd etc.
@trostomaat. Mijn reistijd naar USA, van huis tot huis duurt 22 uur, dus geen idee waar de TS vandaan moet komen om speciaal naar de 'verkeerde' , verweggistan kapsalon blijft teruggaan. ;-))
Wat een waanzinnig verhaal. € 125,00 voor het bijwerken van highlights? 34 uur kwijt voor een bezoek? Het is niet gepast namen van personen te vermelden.
Op de 6e weer terug en omdat het niet goed was ging u de 11e, zonder afspraak, weer terug. En dan maakt u een hoop stennis tegen een medewerkster, die er ook helemaal niets aan kon doen.
En u zou in februari 34 keer gecorrigeerd zijn? Wat is dat voor gekkigheid?
Nou bent u onnodig woest, tijd kwijt, en ook nog zogenaamd vernederd. Wat een overdrijving.
Zoek gewoon een andere kapper. U kunt ook uw eigen kleur haar aanhouden, hebt u geen last van al die onzin.
@Ag82 ,
U heeft inmiddels een revieuw geplaatst , klik op de rode regels .
https://www.wiewathaar.nl/salons/brainwash-117/#reviews
U heeft het maar druk met overal een klacht te plaatsen .
https://www.klacht.nl/brainwash-kapper/klacht/verpesten-je-haar-en-weigeren-correctie/
https://opiness.nl/review/brainwash-12
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/brainwash/klachten/verpesten-je-haar-en-weigeren-correctie%21/details?complaintId=696d46fd-8808-40f7-b78f-5c85834a9c12
Ik denk dat TS daarvan al op de hoogte is.
Ja en ?
marita5, ook ik zie u heel vaak hier melden aan de TS dat hij/zij de klacht ook elders meldt,
Trostomaat heeft gelijk met de opmerking dat vraagsteller dit hoogstwaarschinlijk ook wel weet,
naast het feit wereldkundig maken dat u zo goed zoekt op het net heeft dat toch geen enkele zin?
@marnix1 , naast het feit wereldkundig maken dat u zo goed zoekt op het net , slaat nergens op , volledig uit uw duim gezogen . Op klachtensites word vaak gereageerd door de ondernemer ., Ten tweede mijn reacties zijn voor Ts bedoelt en niet voor forumleden ..
Net zoals @trostomaat , waar is uw bijdrage in deze vraag / of gaat u dezelfde richting uit als @trostomaat OT reacties plaatsen ? De klachten wat Ts vermeld kloppen niet , zie mijn laatst reactie .
Dank voor uw reactie, uw berichten zijn dus voor Ts bedoeld, begrijp ik,
maar dan snap ik het nog minder, die weet het toch al?
Is ook niet erg dat u dit niet begrijpt . lezen is ook een kunst , ondernemers reageren op klachtensites , Nogmaals waar is uw bijdrage .?
Dat ondernemers daar reageren ben ik van op de hoogte,
vraag van mij blijft aan u waarom u de dingen hier meldt,
daarop antwoordt u enkel voor TS te schrijven.
Of het moet zijn dat u TS niet in staat acht zijn/haar eigen vragen te volgen her en der?
Next , heeft geen enkele zin om hierop door te gaan , ik ben geen verantwoording schuldig aan forumleden .Mijn vraag aan u wat is uw bijdrage aan deze vraag , gaat u gewoon aan voorbij . dus nutteloos dicussiëren .
Mijn vraag aan u was oprecht hoor, excuses.
En u bepaalt wat andermans bijdrage is/moet zijn?
(over verantwoording vragen gesproken)
tot zover graag de off topic reacties. Nu weer on topic s.v.p.
De redactie
Vallen die oranje strepen dan op, u heeft kennelijk 4 dagen tevreden rondgelopen tot u uw haar ging wassen.
Dat je je klacht schriftelijk in moest dienen, was een manier om je uit die kapperszaak te krijgen.
Je bent niet naar een andere kapper geweest want je moet eerst je geld terug hebben om naar een andere kapper te kunnen gaan.
Hoe weet je dan dat het een beroepsfout is.
Loop je nog steeds rond met dat oranje haar?
@ag82 ,
Ik lees de klacht op klachtenkompas , u heeft hier op deze site behoorlijke schrijffouten gemaakt , geen 34 uur voor een bezoek maar 3/4 uur .
Ook geen 34x gecorrigeerd de vorige keer maar 3 tot 4 x gecorrigeerd .
Is een groot verschil , had u dit 34x gedaan was u zo kaal als een luis ;-))
En dit was de klacht op Radar, ook daar dezelfde schrijffout ..
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer