AG
door AG82 8 aug. 2018 om 23:26
Winkels & webshops

Brainwash kapper verpest haar en weigert correctie

Alweer een maand geleden heb ik mijn klacht ingestuurd (Brinwash Haarlem Schalkwijk) naar de klantenservice, maar heb tot de dag van vandaag geen reactie ontvangen.


Op 4 juli heb ik 125 EUR betaald voor het periodiek bijwerken van mijn highlights, dit was niet goed gegaan (oranje kleur bij haargrens) en ben ik genoodzaakt op 6 juli teruggekomen i.v.m. tijdgebrek.
Hier was ik natuurlijk niet blij mee aangezien ik altijd 34 uur kwijt ben aan een bezoek, dit is veel tijd die ik vrij dient te maken in mijn drukke schema. Maar aangezien het moest omdat het er niet uitzag, ben ik terug gegaan. 


Op 6 juli ben ik door kapster Edit redactie - geen persoonlijke gegevens verstrekken van derden - behandeld, de voorkant en de zijkanten werden bijgewerkt.
Op 10 juli waste ik mijn haar en zag tot mijn grote schrik dat ik weer oranje strepen vlekken heb op de behandelde plekken. Dit betekende dat ik weer tijd vrij diende te maken voor correctie!
Ik baalde enorm maar ging naar het salon op 11 juli, legde kort uit waarvoor ik kwam en nam plaats.
Vervolgens kwam er een jonge onbekende kapster naar mij toe om mij te vertellen (zonder dat ze ubehaupt naar mijn haar gekeken had) dat de verantwoordelijke er niet was, dat ik al eerder gecorrigeerd ben geweest, dat zij het wel mee vond vallen, dat dit nou eenmaal de regels zijn en het daarmee dus ophield voor mij. Er kon niks meer worden gedaan voor mij!


Mijn reactie was dat ik vandaag de tijd heb (genomen) en gecorrigeerd wenst te worden omdat ik niet met oranje vlekken in mijn haar wil lopen. Ik heb niks te maken dat de verantwoordelijk er niet is en ga niet eerder weg voordat de vlekken gecorrigeerd zijn.
Het is brutaal, ongepast en zeer onbeschoft om een dergelijke opmerking te maken. Helaas moet IK er mee rondlopen en ik vind dat het helemaal niet “mee valt”. IK moet tevreden zijn.
Het feit dat er niet eens moeite werd genomen om naar mijn haar te kijken is ongehoord.
Vervolgens zei ze dat ze nog een keer ging bellen maar kwam terug met dezelfde onvriendelijke tekst.
Ondertussen zat iedereen in salon mij aan te staren en mee te genieten (vernederend).
Ik legde nogmaals uit dat ik er niks aan kan doen dat zij hun werk niet goed hebben gedaan en wens te krijgen waarvoor ik betaald heb. Ook vermeldde ik erbij dat ik de vorige keer (23 februari) ook tot 34 keer toe kosteloos ben gecorrigeerd zonder gezeur over zogenaamde regels.
Ze bleef bij haar onvriendelijke tekst. Ze kon mij wel verder helpen als ik er gewoon voor zou betalen(!)
Toen werd ik woest en belde ik de ‘klantenservice’, maar ook daar werd ik net zo onvriendelijk behandeld.


Het is abnormaal dat ik als (vast) klant op deze manier behandeld wordt, hun personeel maakt de fout en weigert (kosteloos) hun fout te corrigeren! Ook wordt ik vernederd waar iedereen bijstaat en laat de ‘klantenservice’ mij in de kou staan. 


Het betreft hier een beroepsfout en dient kosteloos hersteld te worden binnen twee weken zodat ik 100% tevreden ben. Dit geven ze immers zelf aan online 100% tevredenheidsgarantie worden eventuele foutjes kosteloos gecorrigeerd. https:www.wiewathaar.nlbrainwash-kappers
Kappers hebben een resultaatsverplichting, dat betekent dat ze verplicht zijn om een bepaald resultaat te bereiken. Is het resultaat zoals overeengekomen niet bereikt, dan is er direct sprake van wanprestatie. 


Het is werkelijk abnormaal hoeveel moeite ik moet doen om te krijgen waarvoor ik recht op heb als consument.
Ik ga niet nog een keer betalen, ik heb recht op correctie!


Volgens de klantenservice moest ik maar een klacht indienen.
Waarom kon ik niet gewoon geholpen worden in salon of door de klantenservice aan de telefoon?
Het is al erg genoeg dat mijn haar verprutst is, nu moet ik ook nog eens mijn tijd en energie verspillen aan klagen?!
I.p.v. deze ellende had ik al lang klaar kunnen zijn met de correctie op 11 juli en als tevreden klant naar huis kunnen gaan. Echter hebben de kapsters en klantenservice er voor gezorgd gekozen dat ik onnodig woest ben geworden en mijn kostbare tijd energie ben verloren.
SCHANDALIG en ABSURD!


Gewenste Oplossing:


Aangezien er geen prijskaart gehangen kan worden aan de vernedering die ik heb moeten doorstaan en de verloren halve dag (heb speciaal vrij genomen om naar de kapper te kunnen gaan voor correctie!), vind ik het zeer schappelijk als ik z.s.m. mijn geld (125 EUR) terug ontvang zodat ik naar een goede kapper kan gaan om het prutswerk te corrigeren.
Ik zal n.l. nooit meer een stap zetten bij Brainwash!

1732 16 Rapporteer
door Theotrucker - 8 aug. 2018 om 23:30
126 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb altijd al gedacht met zo'n naam daar zul je wel gebrainwashed worden. Nu weet ik het zeker . Maar of iemand zo'n boekwerk gaat lezen?

ju
door juliomariner 8 aug. 2018 om 23:52
253 Antwoorden / 1 Vragen

Ik niet in ieder geval

door marita5 - 8 aug. 2018 om 23:40
6647 Antwoorden / 8 Vragen
1

Hallo Ag82 

Ook vermeldde ik erbij dat ik de vorige keer (23 februari) ook tot 34 keer toe kosteloos ben gecorrigeerd zonder gezeur over zogenaamde regels.

Zo 34x dat is nogal iets , en u gaat weer terug naar dezelfde salon .

Klacht melden

BrainWash wil dat je blij wordt van je haar. We vertrouwen er op dat je onze salon verlaat met een frisse look en een lach op je gezicht. Het kan natuurlijk toch gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het je salon altijd weten, dan zoeken we naar een goede oplossing. Kom je er met je salon niet uit, vul dan het contactformulier in.

Tr
door Trostomaat 8 aug. 2018 om 23:55
39 Antwoorden / Vragen

en ieder bezoek (correctie?) duurde ook nog eens 34 uur.

"Hier was ik natuurlijk niet blij mee aangezien ik altijd 34 uur kwijt ben aan een bezoek, dit is veel tijd die ik vrij dient te maken in mijn drukke schema."

door tenormin 8 aug. 2018 om 23:56
14272 Antwoorden / 82 Vragen

De TS schrijft toch echt dat ze 34! uur daar is geweest. Begrijp ook wel dat dit fout moet zijn, maar het staat er wel. Snap ook niet waarom je naar zo'n kapsalon terug gaat, maar ja: ieder mens is ander. @marita5

door tenormin - 8 aug. 2018 om 23:50
14272 Antwoorden / 82 Vragen
1

34 Uur bij een kapper geweest? Snap ik in ieder geval niets van. Voor die lengte van tijd valt €125,00 dus wel mee. Maar denkt dat u het fout heeft weergegeven. Begrijp dat u niet met oranje haar wilt lopen, (anderen voor fun dan weer wel) maar zo te lezen: ook ik zou op zijn minst woedend zijn geworden. Vreemde naam voor een kapsalon: Brainwash: is wat ze waarschijnlijk letterlijk doen!

Tr
door Trostomaat 8 aug. 2018 om 23:56
39 Antwoorden / Vragen

34 uur, inclusief reistijd etc.

door tenormin 9 aug. 2018 om 00:02
14272 Antwoorden / 82 Vragen

@trostomaat. Mijn reistijd naar USA, van huis tot huis duurt 22 uur, dus geen idee waar de TS vandaan moet komen om speciaal naar de 'verkeerde' , verweggistan kapsalon blijft teruggaan. ;-))

door tijger1 - 9 aug. 2018 om 00:13
36686 Antwoorden / 21 Vragen
1

Wat een waanzinnig verhaal. € 125,00 voor het bijwerken van highlights? 34 uur kwijt voor een bezoek? Het is niet gepast namen van personen te vermelden. 

Op de 6e weer terug en omdat het niet goed was ging u de 11e, zonder afspraak, weer terug. En dan maakt u een hoop stennis tegen een medewerkster, die er ook helemaal niets aan kon doen. 

En u zou in februari 34 keer gecorrigeerd zijn? Wat is dat voor gekkigheid?

Nou bent u onnodig woest, tijd kwijt, en ook nog zogenaamd vernederd. Wat een overdrijving.

Zoek gewoon een andere kapper. U kunt ook uw eigen kleur haar aanhouden, hebt u geen last van al die onzin.

door marita5 - 9 aug. 2018 om 00:34
6647 Antwoorden / 8 Vragen
2
Tr
door Trostomaat 9 aug. 2018 om 00:41
39 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat TS daarvan al op de hoogte is.

door marita5 9 aug. 2018 om 00:43
6647 Antwoorden / 8 Vragen

Ja en ?

ma
door marnix1 9 aug. 2018 om 09:01
213 Antwoorden / 20 Vragen

marita5, ook ik zie u heel vaak hier melden aan de TS dat hij/zij de klacht ook elders meldt,
Trostomaat heeft gelijk met de opmerking dat vraagsteller dit hoogstwaarschinlijk ook wel weet, 
naast het feit wereldkundig maken dat u zo goed zoekt op het net heeft dat toch geen enkele zin?

door marita5 9 aug. 2018 om 09:08
6647 Antwoorden / 8 Vragen

@marnix1 , naast het feit wereldkundig maken dat u zo goed zoekt op het net , slaat nergens op , volledig uit uw duim gezogen . Op klachtensites word vaak gereageerd door de ondernemer ., Ten tweede mijn reacties zijn voor Ts bedoelt en niet voor forumleden ..
Net zoals @trostomaat , waar is uw bijdrage in deze vraag / of gaat u dezelfde richting uit als @trostomaat OT reacties plaatsen ?  De klachten wat Ts vermeld kloppen niet , zie mijn laatst reactie .

ma
door marnix1 9 aug. 2018 om 09:20
213 Antwoorden / 20 Vragen

Dank voor uw reactie, uw berichten zijn dus voor Ts bedoeld, begrijp ik,
maar dan snap ik het nog minder, die weet het toch al?

door marita5 9 aug. 2018 om 09:22
6647 Antwoorden / 8 Vragen

Is ook niet erg dat u dit niet begrijpt . lezen is ook een kunst , ondernemers reageren op klachtensites , Nogmaals waar is uw bijdrage .?

ma
door marnix1 9 aug. 2018 om 09:30
213 Antwoorden / 20 Vragen

Dat ondernemers daar reageren ben ik van op de hoogte,
vraag van mij blijft aan u waarom u de dingen hier meldt,
daarop antwoordt u enkel voor TS te schrijven.
Of het moet zijn dat u TS niet in staat acht zijn/haar eigen vragen te volgen her en der?

door marita5 9 aug. 2018 om 09:34
6647 Antwoorden / 8 Vragen

Next , heeft geen enkele zin om hierop door te gaan , ik ben geen verantwoording schuldig aan forumleden .Mijn vraag aan u wat is uw bijdrage aan deze vraag , gaat u gewoon aan voorbij . dus nutteloos dicussiëren .

ma
door marnix1 9 aug. 2018 om 09:40
213 Antwoorden / 20 Vragen

Mijn vraag aan u was oprecht hoor, excuses.
En u bepaalt wat andermans bijdrage is/moet zijn?
(over verantwoording vragen gesproken)

door redacteur 9 aug. 2018 om 10:05
783 Antwoorden / 58 Vragen

tot zover graag de off topic reacties. Nu weer on topic s.v.p.

De redactie

Ge
door Genee - 9 aug. 2018 om 08:11
1290 Antwoorden / 1 Vragen
0

Vallen die oranje strepen dan op, u heeft kennelijk 4 dagen tevreden rondgelopen tot u uw haar ging wassen.

door panter22 - 9 aug. 2018 om 08:29
1921 Antwoorden / Vragen
0

Dat je je klacht schriftelijk in moest dienen, was een manier om je uit die kapperszaak te krijgen. 
Je bent niet naar een andere kapper geweest want je moet eerst je geld terug hebben om naar een andere kapper te kunnen gaan.
Hoe weet je dan dat het een beroepsfout is.
Loop je nog steeds rond met dat oranje haar?

door marita5 - 9 aug. 2018 om 08:52
6647 Antwoorden / 8 Vragen
3

@ag82 , 

Ik lees de klacht op klachtenkompas , u heeft hier op deze site behoorlijke schrijffouten gemaakt , geen 34 uur voor een bezoek maar 3/4 uur . 
Ook geen 34x gecorrigeerd de vorige keer maar 3 tot 4 x gecorrigeerd .
Is een groot verschil , had u dit 34x gedaan was u zo kaal als een luis ;-))

ne
door neodutchio - 9 aug. 2018 om 09:34
2267 Antwoorden / 11 Vragen
2

[quote="Nooit meer prijsvrij"]Op 4 juli heb ik 125 EUR betaald voor het periodiek bijwerken van mijn highlights, dit was niet goed gegaan (oranje kleur bij haargrens) en ben ik genoodzaakt op 6 juli teruggekomen i.v.m. tijdgebrek.[/quote]
Kan gebeuren, wordt dus netjes opgelost.
 
[quote="Nooit meer prijsvrij"]Op 6 juli ben ik door kapster Bianca behandeld, de voorkant en de zijkanten werden bijgewerkt.[/quote]
Opgelost dus. U bent niet gaan klagen dat het wederom verkeerd is gegaan.
 
[quote="Nooit meer prijsvrij"]Op 10 juli waste ik mijn haar en zag tot mijn grote schrik dat ik weer oranje strepen vlekken heb op de behandelde plekken.[/quote]
4 dagen lang was het goed en na het wassen niet meer. Zou er geen reactie kunnen ontstaan tussen de haarverf en uw shampoo? En waarom zou de kappen daar dan verantwoordelijk voor moeten zijn?
 
[quote="Nooit meer prijsvrij"]Mijn reactie was dat ik vandaag de tijd heb (genomen) en gecorrigeerd wenst te worden omdat ik niet met oranje vlekken in mijn haar wil lopen.[/quote]
U bent de koningin dat iedereen het werk moet laten vallen en u op stel en sprong moet gaan helpen? Na de vorige correctie was u tevreden, er zal dus iets anders aan de hand moeten zijn.
 
[quote="Nooit meer prijsvrij"]Ik legde nogmaals uit dat ik er niks aan kan doen dat zij hun werk niet goed hebben gedaan en wens te krijgen waarvoor ik betaald heb.[/quote]
Dat is maar de vraag. U was tevreden en na het wassen niet meer.
 
[quote="Nooit meer prijsvrij"]Het betreft hier een beroepsfout en dient kosteloos hersteld te worden binnen twee weken zodat ik 100% tevreden ben.[/quote]
Omdat?
 
[quote="Nooit meer prijsvrij"]Dit geven ze immers zelf aan online 100% tevredenheidsgarantie worden eventuele foutjes kosteloos gecorrigeerd. https:www.wiewathaar.nlbrainwash-kappers[/quote]
Dit is niet de site van de kapper zelf.
 
[quote="Nooit meer prijsvrij"]Kappers hebben een resultaatsverplichting, dat betekent dat ze verplicht zijn om een bepaald resultaat te bereiken. Is het resultaat zoals overeengekomen niet bereikt, dan is er direct sprake van wanprestatie.[/quote]
Het ene haar is het andere niet. Elk type haar zal anders reageren op een chemisch goedje in het haar,
 
[quote="Nooit meer prijsvrij"]Gewenste Oplossing:
Aangezien er geen prijskaart gehangen kan worden aan de vernedering die ik heb moeten doorstaan en de verloren halve dag (heb speciaal vrij genomen om naar de kapper te kunnen gaan voor correctie!), vind ik het zeer schappelijk als ik z.s.m. mijn geld (125 EUR) terug ontvang zodat ik naar een goede kapper kan gaan om het prutswerk te corrigeren.[/quote]
De vernedering heeft u, zo te lezen, aan uzelf te danken. U bent tekeer gegaan in de kapperszaak, niemand anders. U had beter met een andere insteek terug kunnen gaan. De tweede keer is de oranje kleur namelijk gekomen NA het wassen. U had beter kunnen navragen welke shampoo u het beste kunt gebruiken.
Als het echt prutswerk was geweest was u na de eerste correctie niet tevreden weg gegaan.

door marita5 9 aug. 2018 om 09:39
6647 Antwoorden / 8 Vragen

En dit was de klacht op Radar, ook daar dezelfde schrijffout ..

door gerbera - 9 aug. 2018 om 13:52
4301 Antwoorden / 6 Vragen
1

Sorry hoor maar als ik dit relaas geheel moet lezen ben ik bang dat mijn haarzakjes het begeven en ik spontaan kaal wordt.
Maar wat is nu feitelijk uw vraag of gebruikt u ook deze site alleen maar om uw gal te spuwen.

door panter22 - 14 aug. 2018 om 08:21
1921 Antwoorden / Vragen
0
door marita5 14 aug. 2018 om 08:43
6647 Antwoorden / 8 Vragen

@panter22 , had ik gelezen , de manier hoe Ts reageert zegt al genoeg . Op klacht.nl is de klacht ingekort . Op Radar is de gebruikersnaam nooit meer prijsvrij , dit verwijst naar een klacht die Ts heeft ingediend over prijsvrij.nl .https://www.klacht.nl/author/sandroes/ iedereen is volgens Ts verantwoordelijk voor ontstane problemen, behalve zij niet .

door tijger1 14 aug. 2018 om 12:07
36686 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, die Ts heeft het verschrikkelijk zwaar, ook nog met haar auto zonder cruisecontrol. Maar gelukkig heeft zij een advocaat die zegt dat zij gelijk heeft. Oftewel “kassa”.:-))

door panter22 14 aug. 2018 om 14:21
1921 Antwoorden / Vragen

Die jurist van Rechtswinkel.nl, bedoel je? Die is geen advocaat en geeft haar gelijk als het gaat om een beroepsfout.  Maar de oorzaak is tot op heden nog niet bekend.

door simon55 - 14 aug. 2018 om 09:43
1347 Antwoorden / 4 Vragen
1

Heeft u nou 34 UUR bij de kapper gezeten , of mot t zijn 34 GECORRIGEERD ????......En......als t Nederlands Elftal toevallig mee had gedaan met voetbal , en had gewonnen , had U maar al te graag met ORANJE haar rondgelopen !!!

Le
door Lenovo - 14 aug. 2018 om 10:53
81 Antwoorden / 1 Vragen
5

Ik krijg het idee (dit topic en bij Radar gelezen te hebben) dat mevrouw een regel heeft: 1: Ik heb altijd gelijk, mocht ik toch ongelijk hebben dan heb ik toch gelijk. Op herhaaldelijk gestelde vragen komt of geen antwoord of je zit wat klachten sites. Wellicht zou mevrouw een in de spiegel naar zichzelf kunnen kijken. Zo ik het nu zie heeft mevrouw "geen poot" om op te staan. Sorry mevrouw.

door marita5 14 aug. 2018 om 11:07
6647 Antwoorden / 8 Vragen

@lenovo , bij deze mevrouw is iedereen verantwoordelijk voor ontstane problemen behalve zij zelf niet , als je zo denkt kom je niet ver in het leven .

door gerbera 14 aug. 2018 om 11:47
4301 Antwoorden / 6 Vragen

Vreemd genoeg was uw reactie niet te zien toen ik mijn (gelijke) reactie schreef. Maar 2 zielen 1 gedachte;-))

door gerbera - 14 aug. 2018 om 11:01
4301 Antwoorden / 6 Vragen
4

Als ik al uw reacties lees kom ik maar tot één conclusie;
punt 1, ik heb altijd gelijk.
punt 2, als ik geen gelijk heb treed automatisch punt 1 in werking.

 En om met de woorden van Barry Hughens te spreken, "vooral doorgaan".

ep
door epcot 14 aug. 2018 om 12:26
618 Antwoorden / 15 Vragen

Je vergeet punt 3.

punt 3, alle reacties die mij geen gelijk geven melden als ongepast en beledigend bij de redactie.

door gerbera 14 aug. 2018 om 15:47
4301 Antwoorden / 6 Vragen

Foutje mijnerzijds, een terechte aanvulling. En die Barry moet natuurlijk Stevens zijn;-))

door gerbera - 14 aug. 2018 om 15:50
4301 Antwoorden / 6 Vragen
1

Barry Hughens moet natuurlijk zijn Barry Stevens. Alhoewel Barry Hughens het als voetbaltrainer ook vaak riep tegen zijn spelers.

Tr
door Trostomaat 15 aug. 2018 om 02:39
39 Antwoorden / Vragen

Dat was Barry Hughes ;)

door gerbera 15 aug. 2018 om 11:58
4301 Antwoorden / 6 Vragen

@trostomaat, helaas voor u maar u zit er weer naast. Het is Barry Stevens (spreek uit Berrie Stievens) die met zijn Engels accent roept; "vooral doorgaan". Barry Hughes was voetbaltrainer en is inmiddels al overleden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Cd
Cdgroot - 12 nov. 2018 om 15:53
Garantie & verzekeringen

Ik heb een geschil met PostNL betreffende schade aan de brievenbus, kunnen jullie mij helpen?

PostNL heeft de brievenbus beschadigd door een te groot brievenbuspakketje door de brievenbus te duwen. De schade is erkend door de postbezorger. Er is zelfs iemand komen kijken van PostNL die de schade geconstateerd heeft. Helaas erkent PostNL insurance, de heer/mevrouw Achterkamp, geen aansprakelijkheid. De schade is veroorzaakt eind maart 2018. Ik heb diverse keren telefonisch contact gehad met ... Lees meer

in

Een bestelling bij een Nederlandse webshop word geleverd vanuit China

Op een Nederlandse website ( Wiepress ) worden schoenen aangeboden voor een actieprijs. Eenmaal besteld en na enkele weken wachten contact gezocht maar geen reactie op mail, telefoon en Whatsapp. Na ruim 3 weken krijg ik een pakket binnen vanuit China met invoerkosten á € 33,99. Het blijken de schoenen te zijn van Wiepress. Wat blijkt nu, je besteld schoenen bij een in Nederland ingeschreven, e ... Lees meer

Ge
Geboren Amsterdammer - 12 nov. 2018 om 19:49
Geldzaken & recht

Kunnen we Sinterklaas en Kerst combineren?

Ieder jaar is er discussie en commotie over het Sinterklaasfeest.
Een oplossing zou zijn om Sinterklaas en Kerst samen te voegen tot 1 groot feest.

Dus mijn vraag is: 

Kunnen we Sinterklaas en Kerst combineren? Lees meer