C1000
Structureel heeft mijn C1000(Vlissingen) al ruim een jaar de aanbiedingen uit de folder niet in de winkel staan. Niet geleverd, heet dat dan. En van de wel geleverde reclameartikelen worden er zo weinig geleverd, dat ze vrijwel direct uitverkocht zijn. Veel mensen uit mijn buurt klagen hier ook al over. Nu blijkt bij mijn moeder's C1000 ditzelfde probleem zich voor te doen. Is dit in heel Nederland het geval, of hebben alleen wij hier in Zeeland het slecht getroffen? Mij zijn ze nu in elk geval kwijt als klant.
Nou ik ben vanmorgen naar de C1000 in Delfzijl, geweest, ja er stonden wat minder van de aanbiedingen , maar alles was nog voorradig, gister stond er nog meer als genoeg, terwijl de aktie tot vandaag liep.
Heb er zowel in Delfzijl als in Appingedam nog nooit problemen gehad, ja het enige is dat sommige mensen er direct zo veel van meenemen dat sommige producten vrij snel zijn uitverkocht, mar daar kun je de C1000 niet de schuld van geven
ik ga altijd naar de c1000 in alkmaar{{{daalmeer}}}..en daar zijn de aanbiedingen ruim aanwezig...nog nooit problemen gehad maar is wel een flinke winkel misschien is dat het probleem dat de c1000 bij jullie een stuk kleiner is maar dat moet eigelijk niks uit maken want als ze reclamen maken voor bepaalde producten dan moeten die in elke c1000 aanwezig zijn...
Over mijn C1000 (Westpolder Papendrecht) mag ik wat betreft de voorraad van aanbiedingen niet klagen. Bijna al de aanbiedingen op voorraad, op welk tijdstip je ook komt. Het is wel een grote C1000. Wel is de service de laatste 2 jaar achteruit gegaan, maar dat heeft te maken met overname van eigenaar. Ik heb altijd last van dat de aanbiedingen van de Lidl en Bas vd Heijden op zijn. Op zich zijn het allebei fijne winkels, maar voor de aanbiedingen hoef je daar niet naar toe te gaan.
ook bij c1000 in den haag is het precies hetzelfde ging voor de kippen 2 voor 4.98 s`maandag`s om 2uur , werd er veteld ze zijn nog niet geleverd ,en dat is elke keer zo, mag ook gauw jumbo worden ,want met klanten houden ze geen rekening meer mee koop er ook niks meer
TS: ik kom ook geregeld bij de C1000 in Vlissingen en ervaar het probleem van aanbiedingen die niet op voorraad zijn helaas ook.
Een paar jaar geleden ben ik een week lang elke ochtend naar C1000 gegaan voor een aantal aanbiedingen. Telkens zou het morgen komen, was de vracht nog niet binnen, lag het aan de leverancier of werd er een ander vaag excuus gegeven. Pas na de zoveelste keer was een medewerker zo eerlijk om te zeggen dat ze van bepaalde producten gewoon geen levering meer zouden krijgen.
Misschien een idee om collectief het hoofdkantoor aan te schrijven over de praktijken bij C1000 Vlissingen?
Ik woon in Zeist, en de aanbiedingen hier zijn echt NOOIT voorradig. Steeds denk ik, ik probeer het nog eens. Maar kom dan weer met lege handen thuis. niet geleverd... het moet nog binnen komen... al uitverkocht (ook al is het maandagochtend).....Dit is bij de c1000 een chronisch probleem!
ik kom er ook nooit meer.
De appie kent zoiets als een reclamecheck. Die kun je afhalen bij de balie en als artikel weer binnen in maar buitende reclame krijg je m toch voor minder mee.
Wij hebben hier geen C1000 dus weet niet of ze zoiets ook hebben.
Bij C1000 Dokkum geen problemen met de aanbiedingen.Altijd ruimschoots aanwezig.Mocht het echter eens voorkomen dat enkele artikelen er niet meer zijn dan zijn ze de volgende dag wel weer in de winkel. Niks mis mee dus.Service altijd top.Is een grote winkel van ca 1400m2.
Ook hier waar ik woon zij 2 C1000 winkels nooit een probleem, als ze iets niet meer hebben krijg ik een mededeling op schrift dat als ze weer binnen komen ik de ze voor de aanbiedings prijs alsnog kan komen halen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer