Coolblue werkt tegen.
Hallo,
Namens mijn zoon typ ik dit verhaal en hoop dat ik hem een duidelijk antwoord kan gaan geven.
Hij wil het erbij laten zitten. Maar 218 euro vind ik toch wel een dotje geld.
Vorig jaar juli heeft mijn zoon een fietscomputer van Mio gekocht bij Coolblue.
Hij ging op fietsvakantie en was van plan vanuit onze woonplaats naar Duitsland te fietsen en vandaar uit verder te kijken.
Hij zou 2 weken weg zijn.
Ik kon hem op de grens in Limburg de dag erop al gaan halen.
De fietscomputer werkte niet.
Hij stuurde mijn zoon over prive terrein heen, kilometers om laten rijden en toen hij een camping in Nederland had gevonden om de nacht
daar te overnachten, stuurde de Mio hem eerst naar Duitsland en via een omweg weer terug naar Nederland. Hierop was mijn zoon het zat na 8 uur fietsen nog geen steek verder te zijn.
Na de vakantie hebben we ernstige prive omstandigheden gehad waardoor we niet meer eraan toe zijn gekomen om Coolblue te contacteren.
Uiteraad hebben we alsnog Coolblue een mail gestuurd met het verzoek tot terug betaling want een ondeuglijk product. Ik dacht dat binnen 6 maanden mijn zoon zijn geld terug kon eisen.
Dit was mijn fout. Coolblue bood aan om het te repareren.
Uiteindelijk heeft mijn zoon het naar Coolblue gestuurd. Kregen we 2 weken later een mail dat we de oplaadkabel waren vergeten mee te sturen. Dit heeft mijn zoon direct gedaan.
De Mio kwam terug, ze hadden het gerepareerd. Wat er precies is gedaan werd mijn zoon niet verteld.
Inmiddels waren we over de 6 maanden heen.
Mijn zoon heeft zijn fiets moeten laten repareren vanwege iets met tandwielen (ik heb geen verstand van hoe een fiets in elkaar zit). Toen de fiets terug was wilde mijn zoon de Mio gaan testen en bleek dat de kabel en de bevestiging aan de fiets er niet bij zat.
Mijn zoon was er toen al klaar mee en ik heb uit mijn naam Coolblue gemaild. Die wilde me niet helpen omdat mijn zoon volwassen is en ze met mij dit niet konden oppakken ivm de wet op de privacy.
Ik heb dus achter de pc van mijn zoon via zijn email een mail gestuurd met de vraag of er de kabel en het bevestigingsmateriaal terug gestuurd kon worden omdat dit niet in de doos zat.
Excuses etc etc, de kabel kwam 2 weken later, maar het bevestigingsmateriaal niet.
Ik weer via de mail van mijn zoon Coolblue een mail gestuurd dat het niet compleet was.
Komt er een mail terug van Coolblue dat het bevestigingsmateriaal er niet was. Dat hadden ze niet.
Mijn zoon kon via de website van Mio het bevestigingsmateriaal bestellen en de factuur naar Coolblue sturen.
Hier ging ik niet mee akkoord. Ik heb in de mail ook gezet dat als mijn zoon het via de website van Mio kan bestellen, dat Coolblue dat dus ook kan. Ik heb erbij gezet dat Coolblue op deze manier de verzendkosten niet hoefde te betalen als mijn zoon het zou bestellen.
Ik heb aangegeven dat mijn zoon met Coolblue een overeenkomst heeft en dat als hun spullen niet op voorraad hebben dat dat hun probleem is en niet die van mijn zoon.
Ik heb dus aangegeven dat hij er niet mee akkoord ging en dat Coolblue voor het bevestigingsmateriaal moet zorgen. En dat Coolblue zelf bij Mio het bevestigingsmateriaal kon bestellen en het dan naar ons adres kon opsturen.
Kwam er een mail terug dat ze het jammer vonden dat hij niet akkoord ging maar dat Coolblue niet bij Mio ging bestellen.
Ik heb dus hierna aangegeven dat mijn zoon niet de dupe hoeft te zijn dat Coolblue geen voorraad hiervan heeft.
Dat hij zijn geld terug wil omdat dit al lang genoeg heeft geduurd.
Coolblue reageert hierop dat ze dit niet doen en weer zeggen ze dat hij bij Mio op de website moet bestellen.
Nu is mijn zoon ernstig ziek geworden nadien en sinds het weekend weer een beetje boven jan.
Ik zou graag advies willen wat nu te doen.
Ik wil dit niet erbij laten zitten, zeker niet omdat het bedrag behoorlijk hoog is.
Mijn zoon heeft zoiets, van: Mam, we winnen het toch niet van zo'n bedrijf.
Wat kan mijn zoon nu nog doen?
Weer een mail sturen waarin hij aangeeft dat hij zijn geld terug wil?
Ik vind het te gek voor woorden dat Coolblue het bevestigingsmateriaal niet zelf bij Mio besteld maar dat de klant dat maar moet doen.
Ik ben niet altijd in de gelegenheid om snel op de antwoorden te reageren, ik doe mijn best als er nog vragen zijn.
Gr, Jacquelien.
Uw zoon moest een oplaadkabel nasturen, maar dat bevestigingsmateriaal zal toch op de fiets gezeten hebben? Daar werd toch niet om gevraagd? En dan bevestigingsmateriaal voor € 218? Ik denk dat u een beetje in de war bent.
Mijns inziens valt Coolblue niets te verwijten. U mag dat bevestigingsmateriaal zelfs op kosten van Coolblue bij Mio bestellen en de nota doorsturen, maar daar is uw zoon te beroerd voor? Nou, dan doet hij het zonder en koopt iets bij de Action of zo.
@tijger ik denk dat de Mio 218 euro kost, niet de bevestiging ervan. Zo lees ik het.
Ik ook, maar dan is dat bedrag verder niet relevant, want het ding is gerepareerd. Het gaat nu alleen nog om bevestigingsmateriaal en dat is veel goedkoper.
Tijger1, mijn zoon moest alles terug sturen, dus ook het bevestigingsmateriaal dat idd op zijn fiets zat.
Dat heeft hij eraf gehaald en opgestuurd. Ik ben niet in de war. U kunt dus blijkbaar niet lezen.
De Mio heeft 218 euro gekost.
Mijn zoon is zeker niet te beroerd. Ik heb hem gezegd dat dit niet de gang van zaken is.
En als u niet normaal kunt antwoorden en meteen oordeelt over iemand zonder dat u hem kent, antwoord dan niet.
Als Coolblue erop staat dat ze wel alles terug willen hebben en dat dit ook is gebeurd en bij het terug zenden zowel de kabel als het bevestigingsmateriaal er niet bij sturen dan kunnen ze dit alleen maar op hun eigen conto neerzetten.
Hun zijn zo stom geweest om het niet terug te sturen.
En dan moet mijn zoon het maar gaan bestellen?
Zo werkt het niet en dat weet u zelf ook wel.
Puur een principe kwestie. Ze verkopen iets maar kunnen onderdelen niet leveren. Ze hadden het zelf ook kunnen bestellen en opsturen en dat is dus teveel moeite.
Dan hoeft mijn zoon dus ook die moeite niet te doen.
Principes zijn duur. Zo lang u weigert iets te doen zal uw zoon dus niet op stap kunnen.
Ga eens naar AH en haal een blik bonen. Ga met de bonen waar een plekje aan zit terug naar de winkel en probeer 5 losse bonen mee te krijgen. Het is toch een schande dat AH wel een vol blik verkoopt maar geen losse.
Niet elke winkel verkoopt alles. Coolblue verkoopt pakketten, geen losse onderdelen van MIO. Wat niet is kunt u niet eisen. Coolblue zal ook niet rechtstreeks inkopen bij MIO, maar bij tussenpersonen. Daar worden in brede zin afspraken meegemaakt en niet alleen met 1 merk. Of denkt u dat zij duizenden fabrikanten hebben waar dagelijks afspraken mee gemaakt moeten worden? U weet schijnbaar niet hoe bedrijven werken, bepaal dan ook niet voor deze bedrijven hoe ze zouden moeten werken.
Ze bieden een oplossing waar jij, namens je zoon, geen gebruik van wenst te maken. Waarom is het zo'n probleem om dat materiaal te bestellen? Als je dat direct had gedaan, dan was je zo'n nu al aan het fietsen met z'n Mio.
Diumenge, Waarom is het voor Coolblue een probleem om te bestellen?
Hun zijn in gebreke gebleven en lossen het dus ook maar op.
Waarom is het voor jou een probleem?
Coolblue is over het algemeen 1 van de betere webshops met een goede aftersales.
Van uw hele verhaal kan het overgrote deel achterwege blijven want privé omstandigheden doen niet ter zake en de ziekte van uw zoon al helemaal niet.
U heeft 14 dagen bedenktijd en geen 6 maanden, na die 14 dagen moet u de winkel gelegengeven het produkt te (laten) repareren.
Uw zoon heeft de Mio terug gestuurd voor reparatie en vergeten de oplaadkabel erbij te doen en heeft dat op verzoek van Coolblue achteraf gedaan. Coolblue repareert niks zelf en zal het doorsturen naar Mio en dan komt het weer terug. Kabeltje wordt nagestuurd bevestigings materiaal niet. Wat Coolblue niet heeft kunnen ze niet sturen maar heel netjes dat uw zoon op kosten van Coolblue het ontbrekende bevestigings materiaal zelf mag bestellen bij Mio en de rekening wordt door Coolblue betaald. Wat wil je nog meer.
Geen service van Coolblue nou ik vind het anders uitermate netjes en de oplossing die geboden wordt dat wordt niet door veel zaken gedaan. De enige die tegen werkt bent u en zeker niet Coolblue zoals in uw titel staat.
Alleen al door zoals Coolblue zich opsteld zou ik daar vaker kopen.
Epcot, dat klopt, nog nooit iets verkeerds over Coolblue, maar nu dus wel.
En dat mijn verhaal zo is en dat prive niet ter zake doet dat is dan jouw mening.
Als ik het niet had gedaan, dan had je gezegd dat het verhaal te summier is en je meer info had gewild.
Dus links of rechtsom, maakt niet uit. Gebeurt hier wel vaker.
Dat na 14 dagen klopt niet. je hebt bij Coolblue 30 dagen de tijd om je geld terug te vragen zonder reden.
Dat een product niet werkt dan heb je gewoon een garantie van 1 jaar, en soms 2 jaar. De 6 maanden zijn ervoor dat mijn zoon dan niets had te bewijzen van hoe of wat. Wel de wet kennen he.
Hij heeft Coolblue de gelegenheid gegeven tot reperatie om het naar Mio te sturen.
Op het moment dat het retour terug komt en er ontbreken dingen dan hoort Coolblue dat na te sturen.
Ik geloof toch dat je als burger nog steeds het recht hebt om iets te weigeren.
coolblue blijft bij zijn standpunt en ik dus ook. en dat is mijn goed recht.
Ik werk zeker niet tegen, ik maak gebruik van mijn recht.
U bent een draaikont Crazyritten. U gaf aan dat u dacht dat u binnen 6 maanden iets terug kon sturen en het geld terug kon eisen. Niet ineens de wijsneus uithangen om tegen anderen te zeggen dat ze de wet zouden moeten kennen. Overigens is het ook wettelijk bepaald dat de herroepingstijd 14 dagen is. Dat winkeliers een positieve uitzondering maken is alleen maar netjes te noemen.
Dat gedraai van u is onzinnig te noemen, de MIO is gerepareerd en het heeft geen geld gekost. Anders had u dat wel gezegd.
Wie zegt dat MIO het gerepareerd heeft? Er bestaan ook reparatiebedrijven.
En ja, vooral gebruik maken van uw recht. Alleen al voor de hilariteit en het tegenwerken. Soms kan je je ook mensenlijk opstellen om gezamelijk sneller tot het gewenste resultaat te komen.
@crazyritten,
Wel de wet kennende he?
U kent de wet zelf niet, u denkt dat je binnen 6 maanden iets terug kunt sturen en nee dat klopt niet dat is 14 dagen.
Dat Coolblue 4 weken hanteert is buiten de wet om in het voordeel van de klant.
De 6 maanden is dat je als klant niet hoeft te bewijzen wat er wel of niet fout aan een product en daarna wel.
En nee het hele prive gebeuren doet niet ter zake bij een defect product, een lang verhaal wat ook duidelijk en kort kan.
Wat wel ter zake doet is dat uw zoon blijkbaar zelf weinig kan en u alles wilt regelen alsof het een klein kind is en dat u er van alles bij haalt en uw antwoorden verdraaid omdat de gegeven antwoorden u niet aanstaan.
Coolbue heeft dat gedaan wat ze moeten doen en als extra kunt u op hun kosten ook nog eens een fiets bevestiging bestellen. Uit uw eerste verhaal blijkt overigens nergens uit dat uw zoon dit ook heeft opgestuurd of nagestuurd alleen dat het ging om het laad kabeltje.
u kunt de rekening opsturen naar CB, wat is dan het probleem????
zij spreken over de rekening, hier zitten de verzendkosten bij in, deze worden vermeld op de rekening en niet apart....
Eerlijk gezegd weet ik niet wat het probleem is. Heel vervelend iets kan defect raken/zijn maar CB komt met een oplossing.
Ik zou zeggen "Take It our Leave It"{
Uw zoon kon wel met een defecte navigatie naar Limburg fietsen, maar wist niet meer de weg terug naar huis? Een vakantie afbreken omdat de navigatie niet meer werkt? U denkt 6 maanden de tijd te hebben om een aankoop terug te sturen? U denkt dat Coolblue alles maar op voorraad heeft liggen?
In de beginjaren hoorde ik wel eens verhalen dan reizigers de ANWB alarmcentrale belde omdat de navigatie niet meer werkte en ze niet wisten hoe ze moesten rijden. Ik dacht dat het een geintje was, maar gezien uw verhaal zijn er dus echt mensen die niet zonder navigatie kunnen.
6 maanden herroepingstijd is natuurlijk kolder. U denkt iets te weten, kijkt niet na of dat kloppend is en gaat daarop handelen. Ik lees dus eigenlijk alleen maar fouten aan uw kant.
Uiteindelijk is alles gerepareerd en werkt het weer. Jammer dat er iets fout gegaan is, maar dat kan opgelost worden. De tijd die u nu al kwijt bent aan online klagen en reageren hadden er al tig bevestigongsmaterialen besteld kunnen worden. U bent al zo druk, dan was dat makkelijker geweest.
Neodutchio, de weg naar huis kon hij niet omdat hij zo ontzettend moe was en er geen camping in de buurt was waardoor hij een nacht kon slapen en zelf terug naar huis kon gaan.
Ik ben mijn kind gaan ophalen idd. Is dat teveel moeite voor u als u kinderen zou hebben?
Als de navigatie niet meer werkt en hij had dus zonder navigatie door duitsland naar Zwitserland willen fietsen. Yeah right. Je brengt het leuk. Zou jij dat doen zonder navigatie. En voor dat bedrag mag je toch wel iets goeds verwachten.
Ik kan idd niet zonder navigatie. Mijn zoon heel goed, maar niet als je zover zou gaan fietsen als hij dat zou doen.
Ik heb het niet over herroepingstijd. het gaat erom dat ik wil weten hoe of wat en geen geouwehoer of ik fout zit of dat mijn kind niet zonder navigatie kan.
Hij weet niet of het werkt omdat hij het niet kan testen, dus oordeel niet meteen. Ik dacht dat dit forum was om te klagen en een oplossing te vragen. Niet om afgezeken te worden door mensen die denken het beter te weten, maar geen antwoord kunnen geven.
U klaagt om het klagen. De MIO is netjes gerepareerd, echter er mist een onderdeel. U zegt dat het meegestuurd is terwijl dat niet nodig zou zijn voor de reparatie. U kunt een nieuwe krijgen, maar moet daar zelf iets voor doen. Probleem dus opgelost.
Klagen mag best, maar het moet wel realistisch blijven.
"Ik heb het niet over herroepingstijd" (uw reactie hierboven)
"Ik dacht dat binnen 6 maanden mijn zoon zijn geld terug kon eisen." (uit uw eerste topic)
U hebt het dus wel degelijk over herroeping.
"en er geen camping in de buurt was" (uw reactie hierboven)
"en toen hij een camping in Nederland had gevonden om de nacht daar te overnachten" (uit uw eerste topic)
Er was dus wel een camping in de buurt. En niemand in de buurt om even te vragen?
"Hij weet niet of het werkt omdat hij het niet kan testen".
Ga een stukje wandelen of fietsen. Ik zie niet in waarom het niet getest kan worden. Een montagebeugel heeft niets met de werking te maken. En de kabel is ook universeel.
"Zou jij dat doen zonder navigatie"
In mijn jongere jaren pakte ik regelmatig de fiets, spullen achterop en gaan. Belgie, Frankrijk en Engeland. En dat zonder navigatie. Voordat je welke reis ook gaat maken ga ja plannen maken. Blind opstappen en de navigatie volgen is niet bepaald slim te noemen. Je moet altijd weten welke richting je op moet. Heb je onderweg vragen kom je altijd wel iemand tegen om het daar aan te vragen. Dat uw kind dat allemaal nagelaten heeft heeft dus niets te maken met het gebruik van de navigatie.
"Niet om afgezeken te worden door mensen die denken het beter te weten, maar geen antwoord kunnen geven."
Het antwoord hebt u al gekregen, namelijk gewoon even die onderdelen bestellen. U bent al veel meer tijd kwijt nu dan even bestellen. Je kan ook moeilijk doen om het moeilijk doen.
Het probleem is dat je zoon de verzendkosten moet betalen? Hoeveel gaat dat wel niet kosten.
Heb je het bevestigingsmateriaal wel opgestuurd toen het apparaat naar Coolblue werd gestuurd? Want je hoefde alleen de oplaadkabel na te sturen.
Coolblue vergoedt het bevestigingsmateriaal, je zoon kan de fietscomputer weer gebruiken,
Je zoon heeft recht op reparatie. Dat is gebeurd. Nu is het tijd om het apparaat te testen.
En wat doe je? Alleen maar mopperen over wat volgens jou Coolblue zou moeten doen. Verder niet,
En als je je poot stijf houdt, dan kost het je zoon €218, want dan gaat die Mio de clicko in?
panter22, alles is opgestuurd, de kabel was mijn zoon vergeten en nadat Coolblue dat per mail had gevraagd om na te zenden heeft mijn zoon dat gedaan.
dan verwacht je dat als het retour wordt gestuurd dat alles er dan ook inzit en niet 2 dingen die ontbreken.
Het gaat nu om het principe, een bedrijf wat op zijn strepen gaat staan om de kabel terug te hebben, dus ga ik nu op mijn strepen staan wat het bevestigingsmateriaal betreft.
Dat jij en meerdere hier er niet mee eens zijn, is niet mijn probleem.
Triest, echt triest. Totdat er bij jullie wat gebeurt, dan is het lijden en last en mopper je ook.
Er is helemaal niets aan de hand.
Je kunt gewoon de bevestiging kopen.Gratis verzending bij bestelling op de site.De rekening stuur je naar Coolblue. Je krijgt je geld van Coolblue terug. Prima oplossing.
Trouwens, het is Leiden in last en niet lijden en last.
Een lang onzinverhaal waar van alles aan de oren wordt bijgesleept. U heeft in het begin al geconcludeerd dat de fietscomputer niet werkte omdat er één enkele route-afwijking was. Dan kunnen we met z'n allen wel alle navigatieapparatuur gaan terugbrengen (zowel auto als fiets) want de kaarten lopen atijd iets achter en kunnen niet op allerlei actuele situaties reageren.
Ik heb géén idee hoe oud uw zoon is maar u helpt hem zeker niet door zo maar alles voor hem te willen regelen. Leer hem dat het leven imperfecties heeft, óók de producten die hij aanschaft. De rijsttafel van een pak Conimex wodt ook niet zo mooi als hij op het doosje is afgebeeld en er zitten ook géén knappe Javaanse dansdames in het pak.
Coolblue is een dijk van een zaak en heeft inmiddels wel bewezen service te kunnen en willen bieden zoals ook hier weer. Maar u zit te wachten tot de zaken voor u hapjesgewijs geregeld worden. Bij nader inzien is het gebrek aan zelfredzaamheid van uw zoon goed te verklaren, hij kijkt het bij u af. Laat dit toch gewoon en bestel dat materiaal even bij Mio, stuur de rekening naar CB of betaal die paar centen zèlf. Met dit gezuer maakt u uw leven en dat van uw zoon leuker noch beter.
newmikey, onzin verhaal??? omdat|? ik het niet eens ben met een webshop?
Er waren meerdere route afwijkingen zei mijn zoon en Coolblue heeft dat ook bevestigd.
Hoe oud mijn zoon is doet er niet toe. En ik regel dit idd, voor de rest doet hij alles zelf.
Ik ben nog steeds moeder van mijn kids en als ze hulp nodig hebben dan help ik punt.
Wat ben jij een zelfingenomen persoon zeg bah bah. Je oordeelt over iemand die je totaal niet kent. Mijn kids zijn beide zeer redzaam, zo heb ik ze ook opgevoed. Dat jij achter de meute aanloopt is jouw probleem.
Ik vroeg om eventueel advies en zit zeker niet te wachten op blijkbaar een kind zoals jij die niet weet wat het woord Antwoord betekend, maar meteen idioterie uit spuwt.
Coolblue is idd een dijk van een zaak, maar ook die maken fouten net als jij, ik en de rest.
Het is puur principe, maar denk niet dat jij dat snapt.
Zeer redzaam uw zoon inderdaad. Maar even de weg vragen is niet opgekomen?
Natuurlijk zijn er meerdere route afwijkingen, dat heb je met elke GPS en zeker met een budget apparaat als de MIO. Garmin heeft afwijkingkjes, TomTom heeft ze, zo werken GPS navigatiekaarten nu eenmaal. De zaken veranderen sneller dan de kaart kan bijhouden. Hoe met dit soort dingen rekening wordt gehouden zit in de software van het apparaat zelf. Voor deze specifieke MIO was één van de reviewers erg duidelijk:
"Als je van de route afraakt geeft de Mio een waarschuwing met 3 piepjes en een melding “Warning dir. Turn around!”. Echter tijdens het fietsen ontgaat je deze melding want deze 3 piepjes klinken ook bij iedere afslag en bovendien nog veel vaker, zie boven. Even daarna verschijnt er een nieuwe track (replan) op het scherm. Je weet daarom nooit of je wel of niet de oorspronkelijke track volgt. Dat is erg verwarrend en zeer ongewenst want je wilt niet alleen van A naar B maar ook de gewenste route volgen."
Eerlijk gezegd betwijfel ik of uw apparaat stuk was - het lijkt mij volstrekt normaal gedrag waar iedereen wel na even oefenen een oplossing op kan vinden. Uw zoon niet. Opmerkelijk dat u beiden blijkbaar slecht om kunt gaan met onvolkomenheden in het bestaan. Dat u vervolgens iedereen op dit forum maar gaat afbekken als u op onwaarheden in het verhaal wordt betrapt, is ook al uw keuze. Jammer voor u en jammer voor uw zoon.
DOOR CRAZYRITTEN 11 MEI 2020
Hij ging op fietsvakantie en was van plan vanuit onze woonplaats naar Duitsland te fietsen en vandaar uit verder te kijken.
Hij zou 2 weken weg zijn.
Ik kon hem op de grens in Limburg de dag erop al gaan halen.
De fietscomputer werkte niet.
@crazyritten,
Inderdaad een crazyritje.
"TIP" : Al gebruik je een fietscomputer, dan nog is het verstandig en aan te raden altijd een (ouderwetse) papieren fietskaart mee te nemen, voor het geval zo'n apparaat het om de e.o.a. reden laat afweten en/of gestolen wordt.
Onbegrijpelijk dat het niet werken van dat apparaatje je fietsvakantie kan verpesten of dat je daarvoor je vakantie zou onderbreken of zelfs zou afbreken.
In dit geval had bij de eerste de beste boekwinkel een Europa fietskaart kunnen worden gekocht en had hij lekker verder kunnen pedaleren.
Het probleem met Coolbleu is inmiddels ruimschoot door de anderen benoemd.
Mein33. Tip, zodra de winkels gesloten zijn gaat een kaart kopen nogal moeilijk he.
Weer zo 1 die meteen oordeelt en niet met een oplossing komt.
Een hele goede oplossing voor de volgende trip lees ik in zijn reactie hoor. En dat de winkels nu dicht zijn wil niet zeggen dat de volgende dag alles dicht is.
Gewoon een kaart meenemen dus.
Lijkt mij dat CoolBlue met een nette oplossing is gekomen en dat uw zoon daar niets mee doet is dan verder zijn probleem.
Ik wil dit niet erbij laten zitten, zeker niet omdat het bedrag behoorlijk hoog is.
De computer is gerepareerd dus wat is dan verder het probleem, of heeft uw zoon spijt van zijn aankoop en wil er weer van af. U kunt wel van alles willen maar heeft geen poot om op te staan.
Het grote probleem is de geografische kennis van uw zoon, want als je de weg naar huis via een door een computertje opgegeven omweg gaat rijden ben je niet slim bezig. Maar hij is in elk geval in Duitsland geweest wat uiteindelijk zijn doel was.
Gerbera, wat hilarisch ben jij zeg pffff.
mijn zoon heeft zeker geen spijt van zijn aankoop, integendeel. hij gaat dit jaar naar een vriend in het hoge noorden en op de fiets idd.
En is het een groot probleem dan als je de kennis niet hebt?
Of heb jij geen navigatie?
En hij was niet op weg naar huis slimpie, en duitsland was zijn eindpunt niet geweest. Hij zou eerst naar Keulen gaan en vanuit daar verder fietsen.
Als je niet kan lezen, reageer dan ook niet.
Och als u zelf al niet weet wat u schrijft en verder niet kan lezen wat ik schrijf houdt het op.
Dit schreef u;
stuurde de Mio hem eerst naar Duitsland en via een omweg weer terug naar Nederland.
Maar hij is in elk geval in Duitsland geweest wat uiteindelijk zijn doel was.
Keulen ligt toch echt in Duitsland en waar schrijf ik dat het zijn eindpunt was? Maar gezien uw overige reacties blijkt wel dat deze u niet welgevallig zijn en uw gelijk wilt halen. En ja ik heb naast mijn fietsnavigatie ook het gezond verstand en dat werkt prima samen.
@crazyritten,
mijn zoon heeft zeker geen spijt van zijn aankoop, integendeel. hij gaat dit jaar naar een vriend in het hoge noorden en op de fiets idd.
Het hoge noorden, gaat hij naar zweden of Noorwegen? Als hij verstandig is neemt hij dan wel een papieren kaart mee voor het geval de navigatie niet dat doet wat je verwacht.
Of bedoel je het noorden van Nederland, zo hoog is dat niet hoor maar ach wie ben ik, eigenwijs zoals u wel weer zult zeggen.
Welnee, als je even heel snel vanuit je woonplaats in Duitsland belandt, dan wordt met "het hoge noorden" zeker niet Scandinavië bedoeld, maar de provincie waar het gas uitgetrokken wordt en de mensen met de brokken zitten, of de provincie met de jaknikkers en hunebedden, dan wel de provincie van de elfsteden én skûtsjesilen..... Net zoals de Randstad met "het hoge noorden" bedoelt als al ze niet Noord-Holland bedoelen....
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer