an
door annelies1963 Mar 19, 2012 om 17:36
Winkels & webshops

Coop heeft een leuke stickeractie, of toch niet?

De coop heeft een leuke stickeractie. Elke klant mag 6 stickers per week plakken, om per product 20% korting te krijgen. Maar waar zijn die stickers dan toch?
Niet in de brievenbus, niet in de winkelrekken..
Navraag gedaan bij de kassiere. Die las de actievoorwaarden voor zoals zij ze van haar baas gekregen heeft "Stickers alleen geven als de klant er zelf om vraagt."
Het lieve meisje kon zowaar een stickervel ergens uit een duister hoekje tevoorschijn toveren. Deze week vroeg ik haar weer om stickers maar nu krijg ik ze niet meer. Omdat de stickers van de week met de post komen!! Ik hoop maar dat coop mijn adres heeft :) Heeft u al stickers gekregen? Laat het weten!!

4837 24 Rapporteer

agaat77
door agaat77 - Mar 19, 2012 om 18:16
82 Antwoorden / 7 Vragen

Hahaha als je nu eens bij de Hema/ Action zo vel blanco stickers koopt, hierop COOP schrijft en vervolgens gaat plakken? Mochten ze melden bij de Coop, dat deze stickers niet de stickers zijn zoals uitgeven, dan zeg je gewoon: Nou, ze zijn naar mij verzonden, maar niemand wanneer en waarna ze zijn verzonden, dus deze dienen net zo goed.

an
door annelies1963 - Mar 19, 2012 om 18:20
12 Antwoorden / 3 Vragen

hahaha, ik lach me een breuk, dat ga ik doen!!

agaat77
door agaat77 - Mar 19, 2012 om 21:45
82 Antwoorden / 7 Vragen

Hahaha laat je ons weten, wat ze ervan vonden? Nou je zou op zijn minst al korting moeten verkrijgen vanwege de originaliteit toch!?

valerius-2
door valerius-2 - Mar 19, 2012 om 23:38
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik heb ook een vermoeden dat ze niet graag die korting geven, dus maken ze het moeilijk.

eva369
door eva369 - Mar 20, 2012 om 08:31
308 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb de stickers al 3 weken op rij gekregen, zaten om het foldertje heen.

tdehond
door tdehond - Mar 20, 2012 om 11:52
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ook stickers gekregen, maar ja. Ik doe liever iets verder weg de boodschappen waar ik op een plezierige manier behandeld wordt.

an
door annelies1963 - Mar 20, 2012 om 17:38
12 Antwoorden / 3 Vragen

Blij te horen dat er toch stickers worden uitgedeeld. Aan de Meewerderweg in Groningen zijn ze misschien niet zo snel, maar ik heb goede moed dat de postbode nu iedere dag kan komen met mijn stickers. Ik wacht dus nog even met zelf stickers maken. Maar intussen heb ik wel honger dus toch maar even boodschappen gedaan. We eten prei vanavond. De meeste stelen hebben slijmerige gaten maar gelukkig vind ik er nog 2 met alleen droge bruine plekken. Als ik daar de buitenste schil vanaf haal kan ik daar nog wel van maken. Daar betaal ik graag 3 euro per kilo voor. Van de hamburgers zie ik deze keer maar af, de vorige keer zat er gemalen kraakbeen doorheen, en dat zit je je de hele maaltijd af te vragen of je op je eigen vullingen zit te kauwen. We gaan voor de vegaburgers, want die zijn in ieder geval niet van het huismerk.

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 20, 2012 om 19:39
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Als ze moeilijk doen lopen klanten weg dus gewoon juist niet in deze periode komen en dan moeten ze wel aanpassen....

eva369
door eva369 - Mar 21, 2012 om 08:25
308 Antwoorden / 2 Vragen

heb je wel het reclame foldertje gekregen? want daar zaten ze bij mij om heen. misschien heeft de bezorger ze er vanaf gejat.

aa
door aart1951 - Mar 22, 2012 om 14:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik krijg iedere week met de reclame van Coop de stickers.
Dus niet te klagen.

gr
door grrecha - Mar 22, 2012 om 14:10
5 Antwoorden / 0 Vragen

zitten gewoon om de reclamefolder in Nijmegen

di
door dirk1035 - Mar 22, 2012 om 15:18
5 Antwoorden / 0 Vragen

De stickers worden hier al 3 weken netjes op tijd bezorgd.... dus GEEN klagen.... BEDANKT COOP....

ja
door jank - Mar 22, 2012 om 15:49
168 Antwoorden / 8 Vragen

Annelies1963 heeft volgens mij een antipathie tegen COOP. Opmerkelijk, dat er toch veel reacties zijn van klanten, die gewoon hun stickervel hebben gekregen via de post
Volgende keer gaan we hierover discussieren:
AH deelt prijsstickers uit. In deze periode verschijnen opeens opvallend veel klanten aan de servicebalie met de mededeling, geen stickervel te hebben ontvangen. Terwijl ze voordien nooit hebben geklaagd over niet ontvangen folders.
Frappant zou je toch zeggen, vooral als het doorgaans dezelfde mensen zijn en ook opvallend veel stickers kunnen plakken.

Ik mag aannemen, dat Annelies1963 het voortouw zal gaan nemen in deze discussie en het geweten zal blijken te zijn van het Kassaforum.

fa
door fammool - Mar 22, 2012 om 15:58
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik woon in Delft en krijg geen COOP folder. Mijn vriendin woont zelfs om de hoek van onze coop en krijgt ook geen folder. In de winkel kan je een folder pakken maar daar zitten geen stickers meer bij.

an
door annelies1963 - Mar 22, 2012 om 17:01
12 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zat al te wachten op een reactie van iemand van het coop webcareteam, en kassa, daar is Jank. Heeft je baas je niet verteld dat je geen andere merknamen mag gebruiken in je postings?

ma
door marianne99 - Mar 22, 2012 om 17:17
9 Antwoorden / 1 Vragen

Kreeg altijd op zaterdag (voor de folders ingingen) de folder van de COOP en de PLUS. Nu er stickers bij zitten heb ik opeens geen folders meer ontvangen in Spijkenisse

ja
door jank - Mar 22, 2012 om 18:05
168 Antwoorden / 8 Vragen

[edit redactie: off-topic bijdrage verwijderd]

spouky
door spouky - Mar 22, 2012 om 19:08
22 Antwoorden / 0 Vragen

Annelies ik woon ook in Groningen, Lewenborg en krijg korting stickers,volgens mij is dit de 2 de week.
En woon vlak bij de supercoop,

diumenge
door diumenge - Mar 22, 2012 om 19:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waar je je druk om kan maken zeg.

bl
door blackshadow - Mar 22, 2012 om 23:34
3 Antwoorden / 2 Vragen

aan deze kant in delft netjes elke week de stikkers ontvangen en je kan ze ook nog in de suppermarkt meenemen
en ook bij ons zit de coop om de hoek ( vestiging in wippolder )
om dat je ze zo kan pakken en met de reclame krijgt kan je er een hoop gebruiken
bijna dagelijks hahaha

an
door annelies1963 - Mar 23, 2012 om 09:07
12 Antwoorden / 3 Vragen

Nou zeg, iedereen heeft stickers behalve ik. Zelfs de astronaut Andre Kuipers heeft ze gehad, op dit moment worden zijn boodschappen per raket bezorgd, met 20% korting!

van leyden
door van leyden - Mar 23, 2012 om 12:40
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[edit redactie: off-topic bijdrage verwijderd]

van leyden
door van leyden - Mar 23, 2012 om 12:44
1289 Antwoorden / 17 Vragen
muzicaro
door muzicaro - Mar 23, 2012 om 13:05
53 Antwoorden / 15 Vragen

Ik krijg de stickers bij de wekelijkse Coopreclamefolder die samen met een zondagskrant ingegooid wordt. Waarschijnlijk is dit de enige manier om ze te krijgen.
Maar je mist niet zo veel hoor. Je mag alleen stickers plakken op verschillende produkten. Stel, je wil graag 3 dezelfde potten jam kopen, dan mag je maar op 1 pot een sticker plakken.
Veel beter nog is om naar een goedkopere winkel te gaan, want Coop is gewoon duur.