Luckessen
door Luckessen Sep 17, 2019 om 15:48
Winkels & webshops
Drogisterij.net

Drogisterij.net

Hallo allemaal,

Ik heb op 29-08-2019 een order gedaan op Drogisterij.net en heb hier 6x de Dove Deoderant gekocht voor €24,54 en nog wat andere spullen.

Ze hebben me een pakketje gestuurd en hier hadden ze erbij vermeld dat de Dove Deoderant niet meer op voorraad was, op de website stond wel vermeld dat deze nog op voorraad was.

Nu proberen ze mij het volledige bedrag in rekening te brengen terwijl ik de Dove Deoderant niet heb ontvangen.

Ik heb ook al geprobeerd contact op te nemen via de telefoon en via het internet, zodra ik via de telefoon bel krijg ik een voicemail te horen waarbij ze zeggen: "Welkom bij Drogisterij.net, mocht u niemand aan de lijn krijgen stuur dan een mail naar "..."". Als ik contact probeer op te nemen via het internet reageren ze niet.

Wat zijn stappen die ik kan ondernemen?

Met vriendelijke groet,

Luc Kessen

2423 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 17, 2019 om 15:52
11521 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo LucKessen , 

Drogisterij.net is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regels . 

https://www.thuiswinkel.org/leden/drogisterij.net/certificaat 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 17, 2019 om 16:04
16870 Antwoorden / 202 Vragen
0

Zie de al gegeven reactie met de aanvullende opmerking dat het aan drogisterij.nl is om te bewijzen dat u het bestelde zou hebben ontvangen en het is m.i. zeer aannemelijk dat men dat niet kan. Contact opnemen via e-mail en/of telefoon is meestal niet zinvol of effectief genoeg. 
In dat geval is het aangetekend verzenden van een brief veel beter en dat zal men zijdens consuwijzer ook aangeven.

sj
door sjoppy - Sep 17, 2019 om 16:32
129 Antwoorden / Vragen
0

Hier kunt u enkele reviews lezen:
https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net
Hier reageert drogisterij.net dus wel

tenormin
door tenormin Sep 17, 2019 om 16:45
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Wel eerlijk dat ze al die slechte recensies laten staan @shoppy (nog steeds met y . ;-))

sj
door sjoppy Sep 17, 2019 om 16:57
129 Antwoorden / Vragen

Het blijft wat mij betreft met y @tenormin want de andere is nog steeds tijdelijk onklaar.
De technische dient buigt zich over een avatarkwestie en wordt dat opgelost. ;-)

tenormin
door tenormin Sep 17, 2019 om 17:35
16837 Antwoorden / 108 Vragen

Okay @shoppy, wel jammer.

tijger1
door tijger1 - Sep 17, 2019 om 16:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U betaalt blijkbaar achteraf. Betaal in ieder geval het bedrag voor de spullen die u wel ontvangen hebt.

edrick3
door edrick3 - Sep 17, 2019 om 17:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

hier hadden ze erbij vermeld dat de Dove Deoderant niet meer op voorraad was
Maar hebben ze dan niet vermeld dat ze die deodorant NA zullen sturen?

PS: heb een goede ervaring met deze webshop.

Klik op de site rechtsonder op het vraagteken met Support en dan opent een contactformulier.

gerbera
door gerbera - Sep 18, 2019 om 08:50
7368 Antwoorden / 14 Vragen
1

Ik zie alleen maar een lijst met uw bestellingen en geen rekening. Moet de originele rekening nog niet naar u worden toegestuurd, mogelijk dat de deo daar dan niet op vermeld staat.

Ge
door GerardVl - Sep 21, 2019 om 00:31
14 Antwoorden / Vragen
0

Beste Luc,

Heeft u de betaling m.b.t. de bestelling reeds voldaan of betaalt u pas weer wanneer u het product ontvangen heeft?

panter22
door panter22 - Sep 21, 2019 om 18:49
6599 Antwoorden / Vragen
0

Op de website staat de stick met een inhoud van 40 ml en geen 45 ml.
Een voordeelverpakking van 6 sticks kost nu maar €10,68.
Maar is tijdelijk uitverkocht.
https://www.drogisterij.net/verzorging/lichaamsverzorging/deodorant/deodorant-stick/dove-deodorant-stick-women-original-voordeelverpakking-8717644060971

Je zult de rekening al betaald hebben voordat het pakket verzonden is.
Dus moet die €24,54 nog teruggestort worden.
Je voegt bij dit bericht alleen de bestelling. In het pakket zal de pakbon zitten met de mededeling dat het product niet op voorraad is,
En verder niets?
Dus maar even een mailtje sturen. (zie Edrick3)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer