Drogisterij.net
Hallo allemaal,
Ik heb op 29-08-2019 een order gedaan op Drogisterij.net en heb hier 6x de Dove Deoderant gekocht voor €24,54 en nog wat andere spullen.
Ze hebben me een pakketje gestuurd en hier hadden ze erbij vermeld dat de Dove Deoderant niet meer op voorraad was, op de website stond wel vermeld dat deze nog op voorraad was.
Nu proberen ze mij het volledige bedrag in rekening te brengen terwijl ik de Dove Deoderant niet heb ontvangen.
Ik heb ook al geprobeerd contact op te nemen via de telefoon en via het internet, zodra ik via de telefoon bel krijg ik een voicemail te horen waarbij ze zeggen: "Welkom bij Drogisterij.net, mocht u niemand aan de lijn krijgen stuur dan een mail naar "..."". Als ik contact probeer op te nemen via het internet reageren ze niet.
Wat zijn stappen die ik kan ondernemen?
Met vriendelijke groet,
Luc Kessen
Hallo LucKessen ,
Drogisterij.net is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/drogisterij.net/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Zie de al gegeven reactie met de aanvullende opmerking dat het aan drogisterij.nl is om te bewijzen dat u het bestelde zou hebben ontvangen en het is m.i. zeer aannemelijk dat men dat niet kan. Contact opnemen via e-mail en/of telefoon is meestal niet zinvol of effectief genoeg.
In dat geval is het aangetekend verzenden van een brief veel beter en dat zal men zijdens consuwijzer ook aangeven.
Hier kunt u enkele reviews lezen:
https://nl.trustpilot.com/review/www.drogisterij.net
Hier reageert drogisterij.net dus wel
Wel eerlijk dat ze al die slechte recensies laten staan @shoppy (nog steeds met y . ;-))
Het blijft wat mij betreft met y @tenormin want de andere is nog steeds tijdelijk onklaar.
De technische dient buigt zich over een avatarkwestie en wordt dat opgelost. ;-)
Okay @shoppy, wel jammer.
U betaalt blijkbaar achteraf. Betaal in ieder geval het bedrag voor de spullen die u wel ontvangen hebt.
hier hadden ze erbij vermeld dat de Dove Deoderant niet meer op voorraad was
Maar hebben ze dan niet vermeld dat ze die deodorant NA zullen sturen?
PS: heb een goede ervaring met deze webshop.
Klik op de site rechtsonder op het vraagteken met Support en dan opent een contactformulier.
Ik zie alleen maar een lijst met uw bestellingen en geen rekening. Moet de originele rekening nog niet naar u worden toegestuurd, mogelijk dat de deo daar dan niet op vermeld staat.
Beste Luc,
Heeft u de betaling m.b.t. de bestelling reeds voldaan of betaalt u pas weer wanneer u het product ontvangen heeft?
Op de website staat de stick met een inhoud van 40 ml en geen 45 ml.
Een voordeelverpakking van 6 sticks kost nu maar €10,68.
Maar is tijdelijk uitverkocht.
https://www.drogisterij.net/verzorging/lichaamsverzorging/deodorant/deodorant-stick/dove-deodorant-stick-women-original-voordeelverpakking-8717644060971
Je zult de rekening al betaald hebben voordat het pakket verzonden is.
Dus moet die €24,54 nog teruggestort worden.
Je voegt bij dit bericht alleen de bestelling. In het pakket zal de pakbon zitten met de mededeling dat het product niet op voorraad is,
En verder niets?
Dus maar even een mailtje sturen. (zie Edrick3)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer