@H
door @HENK@ Nov 3, 2023 om 17:29
Winkels & webshops

Eens een vraag aan de redactie van deze site

misschien zou er eens iemand de moeite kunnen nemen om de oude troep uit voorgaande jaren niet steeds te herhalen , dat b.v. wolfgang tools liegt weten we nu onderhand wel ;-)

1938 12 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Nov 3, 2023 om 18:51
2065 Antwoorden / Vragen

Hoe zie je dat voor je, dat alles eerst beoordeeld moet worden voor plaatsing? Dure grap en eigenlijk geeft je ook helemaal geen motivatie.

@H
door @HENK@ Nov 4, 2023 om 00:35
159 Antwoorden / 1 Vragen

?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Nov 6, 2023 om 12:15
2065 Antwoorden / Vragen

Ik las dat we onderwerpen steeds herhalen en dat klopt, je zou denken dat mensen het na de veertigste dropshipping en de vijftigste loodgieter wel zouden weten maar we blijven herhalen. En wil je daarvanaf dan moet je gaan screenen.
Maar blijkbaar erger je je aan oude topics, geen idee waarom, als je een onderwerp niet interessant vindt lees je het toch gewoon niet.

@H
door @HENK@ Nov 6, 2023 om 15:21
159 Antwoorden / 1 Vragen

ik bedoelde niet zozeer het herhalen maar meer de vaak erg verouderde rommel en uiteraard ook de onzin!

Dingen van soms wel 5 jaar en meer geleden zijn bijna nooit up to date dus alleen verwarrend en nutteloos!

onzin over brutale vliegjes en liegende wolfgang tools zijn altijd al nutteloos ;-) dus die nog 5 jaar herhalen is helemaal irritant!

dingen vooraf beoordelen zou erg mooi zijn maar ik realiseer me best dat dat met een forum als dit onbegonnen werk is dus daar ging mijn opmerking dus ook niet over.

marita5
door marita5 - Nov 3, 2023 om 20:56
11517 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo @henk@ ,

Heb je een vraag over de website of het forum? Mail dan naar kassa-online@bnnvara.nl.

@H
door @HENK@ - Nov 4, 2023 om 00:24
159 Antwoorden / 1 Vragen

Als toelichting:

Uiteraard begrijp ik dat hier niemand iets echt op kan lossen en alleen (meestal goedbedoeld) advies kan geven maar ik dacht dat de redactie misschien mee las en dus ook iets kan ondernemen.

Ik kom hiet niet elke dag maar wanneer ik eens iets zie wat mijn interesse wekt lees ik graag.

wat mij dan echter steeds opvalt is dat ergens onder een bepaald artikel steeds word verwezen naar "Nieuw op Vraag & Beantwoord" en b.v. naar "Populair in Winkels & Webshops"

dat laatste is waar mijn vraag / opmerking over gaat.

je ziet er verhalen aangekaart worden waarvan je soms denkt o, interessant om ook even te lezen.

Echter na dan een stukje te lezen besef je opeens dat het een wel heeeel vreselijk oud onderwerp betreft.

Zo zie je er b.v.:

Wolfgang Tools liegt! Wat te doen? uit 2018

Buurvrouw heeft heg verwijderd ook 2018

April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes

Maar 1 radiator in gebruik...2018

Hoeveel contant geld mag je belastingvrij storten op de bank? .....2017

er komt zelfs nog een verhaal over brutale vliegjes uit 2010 voorbij!!

Ik weet, wanneer je goed kijkt zie je de jaartallen en moet er een lichtje gaan branden maar ik vroeg me dus eigenlijk af wat deze verhalen en onderwerpen nog voor waarde hebben.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het gros van deze artikeltjes nog populair kunnen zijn en twijfel heel sterk of ze uberhoubt nog up to date info hebben.

Ik weet ook, ik had het aan de redactie zelf moeten sturen maar polste eigenlijk gelijk of ik nu eigenlijk de enige ben die dit opvalt, vandaar mijn vraag/ opmerking.

De opmerking van de redactie onder deze onderwerpen:

                            "Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten."

         is natuurlijk super vaag en voegt niet of nauwelijks iets toe , gewoon opruimen dus die troep!.

Wat mij betreft is dit onderwerp dus ook gelijk weer gesloten want mede gezien de opmerkingen was mijn bedoeling blijkbaar niet echt duidelijk.

Mabelle
door Mabelle Nov 4, 2023 om 02:17
427 Antwoorden / 1 Vragen

Eens hoor, max 2 jaar lijkt mij meer dan voldoende. Oudere topics gewoon opruimen.

ju
door juliomariner Nov 4, 2023 om 16:49
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Nee hoor ik erger mij er ook regelmatig aan. Zal wel ergens in de code van de site gebakken zitten of zo

sira
door sira Nov 4, 2023 om 18:34
2345 Antwoorden / 24 Vragen

Ook ik erger mij er aan.
Oude topics gewoon in een tabblad ARCHIEF plaatsen, zodat nieuwelingen naar het archief kunnen gaan als ze geïnteresseerd zijn.

@H
door @HENK@ Nov 6, 2023 om 15:07
159 Antwoorden / 1 Vragen

het doet me goed dat ik toch niet de enige ben die er zo over denkt.

ik denk dat de meeste mensen veel meer hebben aan up to date en correcte info!

ik houd het hier verder maar bij want anders word dit ook een onderwerp wat over 10 jaar nog steeds te lezen is!  ;-)

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 4, 2023 om 01:13
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Om bij het heden te blijven kan men het bij de actuele vragen houden.

De populaire vragen die ouder zijn blijven voor belangstellenden bewaard.

wi
door wilhelmina59 - Nov 4, 2023 om 08:59
516 Antwoorden / 0 Vragen

Dit forum dient ook als een database,  er wordt ook regelmatig in antwoorden geschreven dat men de zoekfunctie kan gebruiken voor vragen en antwoorden.

ro
door ronny530 - Nov 4, 2023 om 09:24
2784 Antwoorden / 41 Vragen

Die oude troep komt vaak weer naar boven als een forumlid een reactie toevoegd of een reactie met een + waardeerd.
Storend is het wel maar blijkbaar is een forumlid er toch mee geholpen en daar is vraag en antwoord voor bedoeld.

br
door brui0929 - Nov 4, 2023 om 14:00
635 Antwoorden / 10 Vragen

Het is juist goed dat antwoorden terug te vinden zijn. Bijvoorbeeld als er weer eens in het nieuws gemeld wordt over nep collectanten die aan de deur komen wanneer er geen collecte voor dat doel gehouden wordt.

ju
door juliomariner Nov 4, 2023 om 16:51
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Als dat zo is waarom komen dan met regelmaat nieuwe vragen die hier al tig keer gesteld zijn.

@H
door @HENK@ Nov 6, 2023 om 14:55
159 Antwoorden / 1 Vragen

de meeste oude troep is achterhaald en niet meer up to date!!

Mabelle
door Mabelle Nov 6, 2023 om 15:13
427 Antwoorden / 1 Vragen

@Henk: precies!

Topantwoord

Du
door Duc7 - Nov 5, 2023 om 10:48
35 Antwoorden / Vragen

En die hond die een hond dood bijt ook.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Nov 6, 2023 om 11:20
1767 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Henk,

U noemt het "oude troep"  maar voor veel forum leden is het nuttige informatie.

@H
door @HENK@ Nov 6, 2023 om 14:54
159 Antwoorden / 1 Vragen

nuttig???  dan moet je toch eens wat lezen, het grootste deel is achterhaald of niet meer van toepassing.

verder staat er gewoon ontzettend veel complete onzin tussen.

wanneer ik iets zoek of wil weten vind ik het toch best belangrijk dat dingen wat up to date en bruikbaar zijn en dat is bij veel dingen die jaren oud zijn erg twijfelachtig!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 6, 2023 om 11:29
16859 Antwoorden / 202 Vragen

M.i. is het probleem ietwat te nuanceren. Het blijkt helaas voor te komen dat er lezers/kijkers zijn die op al oude vragen reageren en de mogelijkheid om te reageren dan nog niet is afgesloten. Reactiemogelijkheid na bijv. een jaar of drie afsluiten kan in deze een oplossing zijn. Niet verwijderen omdat deze zite ook een archieffunktie vervult (als ook al door anderen gesteld).

@H
door @HENK@ Nov 6, 2023 om 14:59
159 Antwoorden / 1 Vragen

oude onzin is gewoon verwarrend, irritant, achterhaald en meestal ook niet meer up to date........opruimen ;-)

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 6, 2023 om 16:33
16859 Antwoorden / 202 Vragen

Beste @HENK@ dat mag best uw idee zijn, daarbij ga ik (gaan wij) er normalier vauit dat er geen onzinnige vragen worden gesteld doch alle vraagstellers de vraag serieus stellen. De antwoorden die u kreeg op uw vraag zijn ook serieus.

Mabelle
door Mabelle Nov 6, 2023 om 16:52
427 Antwoorden / 1 Vragen

Quote kreeft 'Reactiemogelijkheid na bijv. een jaar of drie afsluiten kan in deze een oplossing zijn." Zo'n antwoord van iemand die al 20 jaar op dit forum rond hangt?? Reactiemogelijkheid wordt namelijk al na 1 jaar!! uitgeschakeld.

1paul
door 1paul - Nov 6, 2023 om 15:54
3155 Antwoorden / 0 Vragen

TS heeft wat mij betreft gelijk, gewoon de vragen op binnenkomst selecteren, de nieuwste vragen bovenaan!!

Redacteur
door Redacteur - Nov 6, 2023 om 16:57
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Het één en ander wat betreft deze - overigens niet onterechte - kritiek wordt meegenomen in een forumupdate die eraan zit te komen. Daarover (hopelijk) binnenkort meer nieuws!