fi
door fienfloor Jul 12, 2017 om 10:31
Winkels & webshops

Ervaring met trendbeeest.nl?

Heeft iemand ervaring met de verkoopsite voor schoenen trenbeest.nl?

2050 11 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jul 12, 2017 om 10:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, gelukkig niet. Shop zit in China, je krijgt een goedkoop nepmerk, verkeerde maat, verkeerde kleur en bij retourneren ben je en de schoenen en het geld kwijt.

Als je bovenstaande allemaal geen probleem vindt, kun je er bestellen.

En wat vind je van deze tekst? Goed Nederlands of Google translate? http://www.trendbeest.nl/keer-terug-and-uitwisseling.html

ne
door neodutchio - Jul 12, 2017 om 10:45
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Vergeet vooral het gedonder bij de douane niet. Kans op inbeslagname, invoerkosten of vervolging wegens import van namaak.

Een voordeel, dankzij de geweldige vertaling op de site is de 'home' knop veranderd in 'huis'. Klik hierop en u zult geteleporteert worden naar huis.

Hoe kom je toch terecht op zo'n shop.

marita5
door marita5 - Jul 12, 2017 om 10:47
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo FienFloor ,

Deze site is niet betrouwbaar , copyright 2017 , contact alleen via e- mail geen tel nr / Kvk nr / adres niks .
Over Ons / Retourneren ( Keer Terug & Uitwisseling !!!)  is belabberd Nederlands is een Google Vertaling .
De site is gebaseerd Seychellen , maar geregistreerd Shanghai China .
Er zijn nog 6 andere sites aangekoppeld allemaal verwijzing China ., klik op de rode regels

https://www.scamadviser.com/check-website/trendbeest.nl

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

 https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

Hier iig niet bestellen ,

https://opgelicht.avrotros.nl/alerts/item/koop-niet-bij-deze-malafide-webshops/

https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html

fi
door fienfloor - Jul 12, 2017 om 11:00
2 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt voor de info. Had er al apart gevoel bij. Helaas dus niet die mooie schoenen voor een (wel heel) aantrekkelijk prijsje...

marita5
door marita5 Jul 12, 2017 om 11:02
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Aantrekkelijk prijsje voor nepschoenen , goedkoop is duurkoop , de naam van de site zegt al genoeg , u vind trendy beestjes in uw schoenen ;-))

Cookies
door Cookies Jul 12, 2017 om 11:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ook bij Nederlandse / betrouwbare shops kun je soms schoenen voor een heel aantrekkelijk prijsje scoren. Van de week Nike Air Max 90 online gekocht voor 90,- euro goedkoper. Kwestie van wat sites in de gaten houden als je naar bepaalde schoenen op zoek bent.

ne
door neodutchio Jul 12, 2017 om 11:17
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Bedankt voor uw reaktie en dat u voordat u gaat bestellen even de vraag stelt. Dankzij uw reaktie weten wij ook wer waarvoor wij het doen en dat er gelukkig ook iets mee gedaan wordt.

tenormin
door tenormin Jul 12, 2017 om 11:22
16836 Antwoorden / 108 Vragen

+10 @neodutchio

ja
door jacky2006 Jul 12, 2017 om 12:18
10 Antwoorden / 1 Vragen

Vaak kun je in een stenen outlet ook leuke schoenen vinden voor een goedkopere prijs. Daar zitten ook merkschoenen bij. Maar ook in de gewone schoenenwinkels is nu veel aanbieding. Loop er eens naar binnen en je zult zien dat je voor een leuke prijs echte schoenen zult vinden. Die je bovendien ook nog kunt passen voordat je ze koopt. Geen gedoe, geen gedonder met douanes, geen verrassingen achteraf. Gelukkig word er dit keer eerst gevraagd en dan pas gekocht. Vaak is het andersom, dat men er al ingetrapt is.

costnix
door costnix Jul 12, 2017 om 16:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Edit.

edrick3
door edrick3 - Jul 12, 2017 om 11:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gelukkig niet.
Kom nooit op dit soort nepsites terecht. ;-)

emcede
door emcede - Jul 12, 2017 om 13:13
960 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Fienfloor, misschien eens beginnen met de juiste naam te noemen: trendbeeest, trenbeest, of welke opties zijn er nog meer?

costnix
door costnix Jul 12, 2017 om 16:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zie de reactie van @Maritas om 10:47.

emcede
door emcede Jul 12, 2017 om 17:09
960 Antwoorden / 4 Vragen

En wie zegt mij dat dat nu net de juiste site is?...

costnix
door costnix - Jul 12, 2017 om 16:32
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik goedkope merkartikelen (met hoge kortingen, ga ik naar een outlet center en maak er gelijk een gezellige dag van. Twee vliegen in één klap.

gerbera
door gerbera - Jul 12, 2017 om 22:05
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft iemand ervaring met de verkoopsite voor schoenen trenbeest.nl?

Van de vaste forumleden heeft niemand ervaring met deze site, en waarom niet hoor ik u denken.
Het is hetzelfde als goedkope kleding kopen op bij voorbeeld de site "dropveter.nl"
En daar trappen we niet in.

tenormin
door tenormin - Jul 12, 2017 om 22:41
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@fienfloor, had al een tijdje een nieuwe magnetron nodig en gisteren (sites in de gaten houden): gescoord. Een, lees 1 dag, was er de Proline GS200S in de aanbieding; normaal 65€, gisteren €38,00. Je moet gewoon sites in de gaten houden, Nederlandse sites wel te verstaan; heb bij Zalando heel leuke ballerina's kunnen kopen voor een tientje. Het lijkt voor de meeste, impulsieve kopers, te gaan om direct schoenen te kopen die niet uit Nederland komen. Zou zoiets zelf nooit doen, alleen al gezien de 'vertaling' van garantie. Die er niet is, uiteraard. Ook de naam zou al een bel moeten doen rinkelen, "Trendbeest.nl". Als je al een impulsieve aankoop wilt doen: ga dan naar Wehkamp, niet goed, geld terug. Nee, geen medewerker van die toko.

pi
door pieterwolters - Jul 12, 2017 om 23:01
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ik probeer het nog maar eens: hoe ben je op deze site terecht gekomen? (geen enkele vraagsteller beantwoordt deze vraag, misschien dit keer wel)

Da
door Davine - Aug 2, 2017 om 18:09
1 Antwoorden / Vragen

Toen ik zah dat het geld naar China ging dacht ik "oh neen". De prijs ging van € 58,77 naar € 62,33 (dat was het gereserveerde bedrag) en het werd gedebiteerd aan € 64,90. Waar ik me zorgen in maak, is over de gegevens van mijn mastercard