co
door corine verschoor Jun 16, 2017 om 12:45
Winkels & webshops

Flory day

Ik heb een jurk besteld die niet voldeed aan de verwachtingen. Dus teruggestuurd op 19-5-2017. Maar ondanks vele berichtjes geen geld teruggekregen. (€70,-) iet mogelijk om contact met ze te krijgen.

80091 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 16, 2017 om 12:55
7356 Antwoorden / 3 Vragen
0
so
door socialeraadslieden Jul 1, 2017 om 21:11
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zie artikel 01 juli 2017 misschien werkt het voor je

pe
door pebk - Jun 16, 2017 om 13:06
596 Antwoorden / 0 Vragen
1

Waarschijnlijk alleen uithuilen en volgende keer voorzichtiger zijn met waar je iets bestelt.

Check vooraf klacht.nl en klachtenkompas.nl
De klachten en de reacties (geen) zouden al een belletje moeten laten rinkelen.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/floryday/details?companyId=40a4d0e8-38f1-4f88-b8c3-3f17da5019fb

Waarschijnlijk bent u uw geld en de jurk kwijt.

tijger1
door tijger1 Jun 16, 2017 om 13:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ach ja, in Nederland zijn geen jurken te koop.:-((

marita5
door marita5 - Jun 16, 2017 om 13:17
11648 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Corine Verschoor , 

Deze site heeft een hoog risico , de werkelijke locatie is verborgen ,  klik op de rode regel .

https://www.scamadviser.com/check-website/floryday.com 

Hier ervaringen : 

Google vertaling : 

Ik heb geprobeerd om producten te retourneren en blijf gewoon een muur raken. Geen telefoonnummer om te bellen en geen adres om terug te keren. Verschrikkelijk bedrijf. BLIJF WEG 

Verschrikkelijke ervaring. Probeer de items terug te keren en je slaat de muur op. De extra's die u betaalt voor het retourbedrag is gelijk aan 60% van de oorspronkelijke prijs. Geen klantenservice hoegenaamd. Lijkt op een echte oplichterij.

so
door socialeraadslieden Jul 1, 2017 om 21:10
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zie artikel onder jouw vraag   succes!

marita5
door marita5 Jul 1, 2017 om 23:25
11648 Antwoorden / 15 Vragen

@socialeraadslieden , is niet mijn vraag , lezen is ook een kunst , lees hieronder uw reactie met adresvermelding , is mosterd na de maaltijd .

so
door socialeraadslieden - Jul 1, 2017 om 20:45
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Return Address

Name: Floryday Return Center

Address: RD9

Self Storage Tameside

150 holland street

Denton

Manchester

Country: United Kingdom

Postal Code: M34 3GG

Als je de kleding naar dit adres zend met de bon erin en natuurlijk kleding en barcode in dezelfde plastic zak en een note met je bankrekeningnummer, vergeet je BIC code er niet bij te vermelden, is mijn ervaring dat je een groot deel van de kosten terug krijgt. Nadeel de verzendkosten a 11 euro  brievenbus grootte mag je zelf betalen.  Firma zit in Hong Kong   warehouse in Manchester.

sjjoppy
door sjjoppy Jul 1, 2017 om 21:26
7356 Antwoorden / 3 Vragen

De jurk is in Mei door vraagstelster teruggestuurd en het wachten was  op het contact met Floryday om het geld terug te krijgen. Is misschien al geregeld.

ma
door maritvk Aug 29, 2017 om 17:41
Antwoorden / Vragen

Heb twee jurken teruggestuurd en geld op de rekening terug ontvangen. Allemaal via contactformulier en met veel heen en weer mailen. Was wat huiverig door de berichtgeving hier en wil dit toch even melden.

sjjoppy
door sjjoppy Aug 29, 2017 om 17:49
7356 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is goed nieuws, zo kan het dus ook.
Bedankt voor het melden daarvan.

tijger1
door tijger1 Aug 29, 2017 om 18:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@maritvk .

li
door lily ortmans - Jul 6, 2017 om 17:40
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik betaal op dit soort sites altijd met paypal. Mocht er iets mis gaan, dan geven zij meteen het geld terug, en zoeken het verder uit met de leverancier.

tijger1
door tijger1 - Aug 29, 2017 om 18:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

@maritvk.

En om dat te melden registreert u zich hier en plaatst een reactie bij een topic van juni? Beetje ongeloofwaardig.

ma
door maritvk Sep 19, 2017 om 18:44
Antwoorden / Vragen

Geen idee waarom mijn reactie ongeloofwaardig wordt genoemd. Heb gemaild naar service@floryday.com.  Zij hebben me het retouradres gestuurd. Het is me te omslachtig, kost me te veel tijd en mails maar ik heb mijn geld wel terug ontvangen. Dus raad ik mensen toch aan door te zetten.

tenormin
door tenormin - Aug 29, 2017 om 18:49
16933 Antwoorden / 108 Vragen
2

@maritvk, even een dagje Nederland doen om Floryday in het zonnetje te zetten? Malle meid... ☻

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer