Treuren
door Treuren Feb 23, 2020 om 18:59
Winkels & webshops

Folder AH omo,niet te leveren

In de folder aanbieding,Omo.
Twee winkels geweest,internet niet leverbaar.
Klacht,gestuurd.
Niet leverbaar.

1080 11 Rapporteer

Thijs12
door Thijs12 - Feb 23, 2020 om 19:04
538 Antwoorden / Vragen

Internet dan maar via KPN of Ziggo. Zeep via Aldi of Lidl.

ma
door malty - Feb 23, 2020 om 19:11
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Een reclamecheque vragen en elke week laten verlengen tot Omo weer voorradig is.

tijger1
door tijger1 - Feb 23, 2020 om 19:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar niet is, verliest de keizer zijn recht. Koop wat anders.

marita5
door marita5 - Feb 23, 2020 om 19:19
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Treuren ,

Dit was de aanbieding tot vandaag , Bonusknaller , klik op de rode regels .

https://www.ah.nl/bonus/folder/bonus-week-8

Lees ook deze informatie eens door ,

https://www.ah.nl/klantenservice/vraag/kA00Y000000Mu3ASAS

ne
door neodutchio - Feb 23, 2020 om 19:51
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Tja, folders worden altijd ver in het voren samengesteld. Het kan zomaar zijn dat een artikel tijdelijk niet leverbaar is of een leverancier een bepaalde aktie toch niet maakt. Vaak gaat het goed, en soms gaat het wel eens mis.

Van één keten weet ik dat nu al de artikelen voor de folder van het voorjaar 2021 bekend is. De groente en fruit moet nog gezaaid worden, maar toch staat die dan in de folder.

tenormin
door tenormin - Feb 23, 2020 om 23:13
16829 Antwoorden / 108 Vragen

De naam van de TS is natuurlijk ook aangepast. Het lijkt me echt verschrikkelijk om geen OMO aanbieding te kunnen kopen. Misschien maar eerst tissues bestellen/kopen, (Kleenex of zo); misschien verzacht dit iets van de pijn. Andere wasmerken zijn er natuurlijk niet?

tijger1
door tijger1 Feb 24, 2020 om 09:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik las uw reactie bij dat gedoe over de belbus. Nu weg. Als ik u was zou ik het gewoon eens vriendelijk vragen aan Radar. U had toch helemaal niets fout gedaan?

tenormin
door tenormin Feb 24, 2020 om 13:00
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Dat heb ik jaren geleden al gedaan, om precies te zijn 16 Mei 2016. Zat toen in de USA en ineens was ik een Robot. Geschreven maar nooit antwoord gehad. Anderen hebben voor mij ook nog geprobeerd, maar niets. Nee, ik had zelfs geen waarschuwing gehad (ook niet daarvoor), het was gewoon: in één klap: foetsie.

Redacteur
door Redacteur - Feb 24, 2020 om 10:17
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Graag gewoon ingaan op het aan de orde gestelde, daar zijn topicstarters en bezoekers van de vraag het meest mee geholpen. Leuke bedoelde of snerende opmerkingen voegen niets toe.

De redactie

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 24, 2020 om 10:34
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Soms is het nog vervelender indien in een AH filiaal iets van de aangeboden speciale bonus niet aanwezig is. Maar dan kan een ander filiaal uitkomst bieden of wordt een ander soortgelijk artikel met dezelfde bonus  korting aangeboden. En als het onverhoopt helemaal niet leverbaar is kan er normaliter, dat is al gemeld, om een bon worden gevraagd en wordt het gevraagde op basis van de bon daarna toch ook met korting geleverd. Op = op al is dat dan bij een bonus aabieding wel (ietwat) slordig.