Pa
door Paula Knops Dec 15, 2015 om 16:32
Winkels & webshops

Gehoord van belmenooitregister

Ben vanmiddag gebeld door het belmenooitregister, voor eenmalig 14,95 euro zou je dan nooit meer door verkopers etc. gebeld worden. Is iemand hiermee bekend?

10622 23 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 15, 2015 om 16:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

O, hebben ze weer een manier gevonden om mensen geld uit de zak te kloppen?? Oplichterij van de bovenste plank. Op deze site (helemaal GRATIS) kun je je inderdaad registreren (er van uitgaande dat je particulier bent) https://www.bel-me-niet.nl/

En op deze site https://www.postfilter.nl/ kun je je registreren om reclamezooi in je brievenbus tegen te gaan.

door 14peter - Dec 15, 2015 om 16:57
567 Antwoorden / 2 Vragen

Het bel me NIET register is gratis en heeft een wettelijke status. Dat lijkt me zinvoller.

hutch
door hutch - Dec 15, 2015 om 17:41
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Het 'bel-me-nooit' register is heel wat anders dan 'bel-me-niet' register.

Zoals de anderen ook al schrijven: trap er niet in. Het 'bel-me-nooit' register is een pure vorm van oplichting.

Zal wel weer zo'n zielige nietsnut zijn, die te lui is om te werken. Goed dat u dit hier ter sprake brengt.

me
door mein33 - Dec 15, 2015 om 17:52
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@paula knops,

Nooit van gehoord en u moet zeker niet verder reageren op deze geldklopprij, waar u niets voor terug krijgt.

U kunt zich "gratis"  bij het bel-me-niet register aanmelden zoals hiervoor reeds is gemeld.

Cookies
door Cookies - Dec 15, 2015 om 17:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@@@: en nu maar afwachten of onze antwoorden ooit worden teruggevonden;-)

Jo
door JokeSk55 - Dec 15, 2015 om 18:21
20 Antwoorden / 2 Vragen

Net (15-13-2015 om 18.00uur) ben ik telefonisch benaderd.
Ze  claimen dat ze van het "Bel me noot register" te zijn.

Ze zijn beter dan het "bel me niet register" want daar zou je tekens je opnieuw moeten melden en na een jaar ook weer anders zou je er uit gegooid worden.

Kletspraat volgens mij.

Ze vragen namelijk €14,95 aan je en dan garanderen ze dat je nooit meer ongewenst telefonisch benaderd zult worden.

Volgens mij is het oplichterij en ben ik er maar niet op in gegaan.

Op internet vind ik trouwens ook niets over deze 'Bel me nooit register'

mahadma
door mahadma - Dec 15, 2015 om 19:47
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Dit bedrijf is of gevestigd  Klik HIER of Klik HIER. Dit het echt oplichting!

jeanleeke
door jeanleeke - Dec 16, 2015 om 11:54
24 Antwoorden / 0 Vragen

..krijg ander gasten soms...met +880 en +307....als je dan terugbelt...betaal je 2,50 euro/minuut...was goe voor 1ne keer..!

ka
door kassajo - Dec 16, 2015 om 12:18
21 Antwoorden / 1 Vragen

Laat je niet oplichten. Het belmeNIETregister is kosteloos. Hier probeert iemand je een poot uit te draaien.

da
door davelubeck - Dec 16, 2015 om 13:03
9 Antwoorden / 0 Vragen

Opassen !!!! Belmenooitregister bestaat niet . Het is www.bel-me-niet.nl !!! En ze zullen je nooit bellen !! deze bel-me-niet register is helemaal gratis . Dus niet reageren op dit soort telefoontjes !!!

ma
door martendi - Dec 16, 2015 om 13:10
9 Antwoorden / 0 Vragen
carolyn
door carolyn - Dec 16, 2015 om 13:26
39 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo

Gewoon bij ( Bel me niet ) regisrteren kost niets werkt goed , heb het al jaren , de andere is weer gewoon geld binnenhalen en waarschijnlijk ook niet bertouwbaar.

ho
door honza23 - Dec 16, 2015 om 15:32
261 Antwoorden / 3 Vragen

het is het belmenietregister. belmenooit is dus gewoon een oplichter

kkruidentuin
door kkruidentuin - Dec 16, 2015 om 15:37
22 Antwoorden / 4 Vragen

Ik ken wel belmijnietregister. Dit lijkt mij dus een poging tot oplochting met een bijna identieke naam. Je trapt er makkelijk in. Belmijnietregister is trouwens kostenloos!

op6wieltjes
door op6wieltjes - Dec 16, 2015 om 15:49
40 Antwoorden / 15 Vragen

Het feit dat u, ongevraagd, wordt gebeld zou al een alarmbel moeten laten rinkelen. Mijn voorgangers in de beantwoording hebben het bij het juiste eind. Het is wel goed om het bel-me-niet register even na te lopen, als u zich ooit via de telefoon heeft gemeld voor dit register. Bij het nakijken op het register via het internet bleek ik nog veel meer instanties te kunnen blokkeren dan alleen via de telefoon. Succes, ook ik ben blij dat u melding maakt van deze misstand, blijkbaar zijn er meerdere mensen lastig vevallen. De kost gaat immers voor de baat uit, een paar centen betalen om vervolgens dik te incasseren.

hi
door hipppo - Dec 16, 2015 om 16:30
303 Antwoorden / 2 Vragen

Het bel me niet register functioneert niet goed, d.w.z. vele bellers trekken zich er niets van aan. Ik heb me ooit opgegeven, maar dat helpt dus niet, ik word toch regelmatig gebeld.

marita567
door marita567 - Dec 16, 2015 om 16:51
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@hippo ,

als u toch nog word gebeld ondanks dat u geregistreert staat , lees dit dan eens klik hier

rf
door rfrijhoff - Dec 16, 2015 om 17:34
41 Antwoorden / Vragen

Dit is oplichting. Het is namelijk 'bel-me-niet' register en niet 'belmenooitregister' en dat is gratis: https://www.bel-me-niet.nl/
Helaas is mijn ervaring dat redelijk wat bedrijven het 'bel me niet' register' niet raadplegen en/of negeren.

rufus194600
door rufus194600 - Dec 17, 2015 om 15:17
7 Antwoorden / 10 Vragen

dit is oplichting, er is er maar 1 en dat is het:  bel me niet register en dit kosteloos, groeten Rufus

sw
door swat1500 - Dec 17, 2015 om 22:21
3789 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk wordt u voor die 14,95 door belmenooitregister geregistreerd bij het bel me niet register.

to
door toos gu - Dec 18, 2015 om 19:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

volgens mij flauwekul, je kan online gratis aanmelden

door 1953 - Dec 19, 2015 om 10:17
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Dat is kosteloos en kunt u zelf regelen. Kost geen € 14,95!  Elk bedrijf moet na een call, als zij u iets willen aanbieden, doorgeleiden naar het bel-mij-niet-register.

pv
door pvanbaak - Dec 21, 2015 om 13:29
17 Antwoorden / 1 Vragen

Weet dat je altijd de mogelijk krijgt van een bedrijf om in het register opgenomen te worden , kosteloos.
Echter zodra je hun site weer online benaderd , en daar zijn nu cookies voor , dan kunnen ze je weer bellen.
Het is dus vaak water naar de zee dragen , maar hiervoor betalen is dus zakkenvullerij.