Do
door Dodo_snoeck Jun 7, 2017 om 16:07
Winkels & webshops

Geld terug 24hour deal

Ik heb iets besteld bij 24 hour deal. Moest snel en zo stom geweest niet goed naar ervaringen te zoeken. Artikel was op voorraad. Zou dag erna geleverd worden. Dag erna en mail dat het een week kon duren want artikel was er niet meer. Staat wel als voorradig op de site. Nu 4 weken verder en nog niks gehoord. Bij bellen krijg ik te horen dat ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn en word ik naar de site verwezen. Al mails gestuurd naar heb respons. Kan ik mijn geld terug krijgen.

2820 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 7, 2017 om 16:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bedoelt u de 24dealstore? U kon daar ook achteraf betalen.

gerbera
door gerbera - Jun 7, 2017 om 16:16
7367 Antwoorden / 14 Vragen

Kan ik mijn geld terug krijgen.
Geen idee, maar in elk geval niet van mij.

ru
door ruuker - Jun 7, 2017 om 17:30
10 Antwoorden / Vragen

Ik vraag mij af of de vraagsteller zit te wachten op een antwoord als van Gerbera, hoe grappig dat ook is.
Het echte antwoord in dezen is dat er veel oplichting op internet plaats vindt. De zogenaamde 'floepwinkels' (popopstores) zijn er ineens voor het weekend, incasseren bestellingen en vooral geld door voorafbetaling en..... floep, weg zijn ze weer voor het maandagmorgen is. De bank werkt niet mee (door bijvoorbeeld gewoon uw betaling te storneren (terug te boeken) onder de valse dekmantel van 'privacy')
en de politie heeft het te druk met het opsporen van opa's met blote foto's van hun kleinkinderen op de laptop (Brabants Dagblad 03-0617).

Alberto Stegeman is de enige die wel soms wat doet, bijv. met "Stegeman op de bres" .  Er wordt door de Authoriteit Consument en Markt wel pogingen gedaan om dit te stoppen maar het beste is; koop alleen bij namen die al jááren bestaan: BOL.com, Neckermann, Fonq enz. En bedenk: (te) goedkoop is meestal verdacht. Ik hoop Dodo dat je niet te veel geld kwijt bent en zie het als 'leergeld' voor de rest van je leven.

tijger1
door tijger1 - Jun 7, 2017 om 17:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ruuker

Uiteraard werkt de bank niet mee aan het storneren. Dan kan alleen met een autom atische incasso en heeft niets van doen met privacy.

En kopen bij Neckermann? die ging lekker failliet, jammer geld weg.  En de politie heeft inderdaad wel wat beters te doen. Men zou ook zelf eens kunnen nadenken, maar ja, dat is moeilijk.

marita5
door marita5 - Jun 7, 2017 om 17:55
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dodo-Snoeck ,

Als u de site 24dealstore bedoeld , ze staan ingeschreven onder Kvk nr van : Disqounts International Bv , de website daarvan is www.disqount.com .
Deze website is gesloten , er staat bij probeer een aantal dagen later , dit is foute boel , het pand van Disqount staat te huur , klik op de rode regel.

https://www.google.nl/maps/@52.0742841,5.0493945,3a,73y,297.95h,90.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssv8fSB5otEmeCU60lV7UVw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

In hun voorwaarden verwijst 24dealstore.nl naar Stichting Webshop Keurmerk , op 15-1-2017 is 24dealstore.nl geroyeerd door Stichting Webshop Keurmerk
Zie hier , klik op de rode regel en scroll naar beneden naar geschorste en geroyeerde webshops .

http://www.keurmerk.info/Leden-en-Partners/Waarschuwingen

audb
door audb - Jun 7, 2017 om 18:11
1668 Antwoorden / 5 Vragen

24Dealstore.nl is onderdeel van:
DisQounts International B.V.
BTW nr: NL851307127B01
KvK nr: 54443547

Het telefoon nummer van DisQounts is 030-7632064 welliswaar bedoeld voor zakelijke klanten maar aangezien dat er geen andere nummer op de site staat kan je die gewoon bellen.

Beter is om een aangetekende brief te sturen https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-ontbinding-overeenkomst-wegens-niet-levering

Ze zitten ook op facebook https://www.facebook.com/24dealstorenl/ stuur ze daar ook een openbaar bericht en op klachtenkompas.nl

Ik kijk zelf net op facebook en schoot wel in de lach.

Alles wat ik tot nu toe daar zag komt gewoon van Aliexpress af :)

marita5
door marita5 Jun 7, 2017 om 18:19
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Waarom een aangetekende brief sturen ? , het adres van 24dealstore is het adres van DisQounts International Bv en dit pand staat te huur , dus weggegooid geld .

Cookies
door Cookies - Jun 7, 2017 om 18:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De site van disqounts.nl is gewoon online http://www.disqounts.nl/24dealstore-nl/ en dat er iets te huur staat op dat adres is helemaal niet vreemd, want het is nl. een bedrijfsverzamelgebouw, waar allerlei units verhuurd worden.

DOOR MARITA5 - 7 JUN. 2017 OM 17:55
3894 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Hallo Dodo-Snoeck ,

Als u de site 24dealstore bedoeld , ze staan ingeschreven onder Kvk nr van : Disqounts International Bv , de website daarvan is www.disqount.com .
Deze website is gesloten , er staat bij probeer een aantal dagen later , dit is foute boel , het pand van Disqount staat te huur ,

marita5
door marita5 - Jun 7, 2017 om 18:29
11519 Antwoorden / 15 Vragen

@carola83 ,

Benedenaan staat in uw link mail naar mail@disqounts.com , domeinnaam staat te koop .

http://disqount.com/nl-nl

Cookies
door Cookies Jun 7, 2017 om 18:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat kan, misschien zijn ze overgestapt op een .nl domeinnaam. Die is iig dus bereikbaar.

marita5
door marita5 Jun 7, 2017 om 18:52
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Daar ben je vet mee als de site bereikbaar is , bij 24dealstore kun je ook nog bestellen , wel allemaal toevallig pand staat te huur , domeinnaam staat te koop en 24dealstore reageert nergens op

ha
door halex - Jun 7, 2017 om 18:39
1374 Antwoorden / 4 Vragen

@Ruuker
Ik vraag mij af of iemand zit te wachten op een antwoord als dat van u, vol met insinuaties en andere onzin. Daarbij komt u niet eens in de buurt van het beantwoorden van de vraag van TS 'kan ik mijn geld terugkrijgen'. U rept kennelijk liever over opa's met blootfoto's (of bedoelde u dat niet met blote foto's), dan over het probleem van TS. En neemt ondertussen een ander ook nog eens met dezelfde maat.

ha
door halex - Jun 7, 2017 om 18:42
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U kan uw geld terugkrijgen. Maar of dat ook daadwerkelijk gebeurt, is zeer de vraag. De verkoper blijft in gebreke. Als nederlands recht van toepassing is, dan moet u hem dat melden en nog een laatste termijn (een week of zo) geven om alsnog na te komen (het produkt te leveren). Doet hij dat niet, dan ontbindt u de overeenkomst en hebt u recht op teruggave van uw geld. Maar tussen recht hebben en recht krijgen ligt vaak een heel groot verschil.

gerbera
door gerbera - Jun 8, 2017 om 11:37
7367 Antwoorden / 14 Vragen

@ruuker,
Op uw reactie zit de Ts te wachten. Als u naar de site gaat, welke door de Ts wordt genoemd, betreft het een site waar kogels e.d. voor vuurwapens aangeboden worden. Mag aannemen dat de Ts deze site niet bedoeld dus was de eerste vraag van @tijger1 of het een andere site betrof. Als dan niet gereageerd wordt is het gissen of de Ts het geld terug krijgt. En aangezien de vraag hier op het forum is gesteld heb ik maar vast vermeld dat ik het niet betaal, zeker niet als het wel om de genoemde site gaat.