Ma
door MariëlleJanssen Dec 20, 2016 om 19:41
Winkels & webshops

Heeft er iemand ervaring met Kedma verzorgingsproducten?

Ik lees op internet negatieve ervaringen mbt Kedma producten. Iemand ervaring hiermee?

21845 6 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 20, 2016 om 19:49
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ja, degene die hun negatieve verhalen schrijven.

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2016 om 19:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen
tenormin
door tenormin Dec 20, 2016 om 19:53
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Dat was de site @tijger1, had geen zin om link te leggen.

tenormin
door tenormin - Dec 20, 2016 om 19:52
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, ik niet maar als ik overal lees fraud ( Engelse site) ☼ zou ik me er ook maar niet mee inlaten.

aurora1
door aurora1 - Dec 20, 2016 om 22:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik niet. Ik zou ook niet weten hoe ik daarbij zou belanden en zou dat beslist ook niet hoeven.

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2016 om 23:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Neem een pot Nivea. Volkomen vertrouwd.

Ma
door Mariadg - Jan 6, 2017 om 20:40
1 Antwoorden / Vragen

Zeker niets kopen, pure oplichters. Gladde snelle verkoop. Marketing hebben ze perfect op orde. Ze lokken je met een zeepje of ieen nagelvijlblokje en dan begint het spel om je te verleiden iets te kopen.  Helaas ben ik er ook ingetrapt en met de snelle verkooppraatjes heb ik me murw laten praten en wat gekocht. De producten die ik meekreeg waren echter niet nieuw. Bij het openen van de verpakking zat er creme aan de buitenkant van het potje. Ook het pompje met creme was niet ok. Normaal bij een nieuw product moet je een aantal keer pompen voor je voor de eerste keer de creme eruit krijgt dat was nu niet zo, de gel kwam er direct uit. Ik vertrouw het product niet en vraag me toch echt af of hetgeen erin zit wat op de verpakking staat. Ik zou het graag willen laten testen om te kijken wat er echt inzit. lees ook de Engelstalige reviews met daarin ook verhelderende  commentaren. Jammer dat ik niet gegoogled heb alvorens mijn aankoop dan was ik beslist niet met ze in zee gegaan. Wees gewaarschuwd!!!.