Heeft iemand ervaring met sarenza klantenservice?
Hallo, ik heb ruim een week geleden een klacht ingediend bij Sarenza, de online schoenenwebshop. De klacht betreft een defect aan een - twee maanden geleden - bij hun gekochte schoen. Hierop heb ik een automatisch gegenereerde mail gekregen met de mededeling dat mijn bericht - een ingevuld webklachtenformulier - is ontvangen. Daarna niks meer vernomen. Ik heb vele pogingen gedaan om ze via hun klantenservice telefoonnummer te bereiken, maar krijg keer op keer te horen: 'Sorry. Al onze lijnen zijn bezet. Probeer het later nog een keer.' Dit heb ik inmiddels zo vaak gehoord, dat ik vermoed dat ze geen telefonische service verlenen. Omdat ze niet reageren op mijn klacht, voel ik me gefrustreerd en wil dat ze aangesproken worden op hun slechte of misschien zelfs niet bestaande service.
Graag verneem ik van anderen die soortgelijke ervaringen hebben en/of juist een oplossing hebben om Sarenza te bereiken.
Alvast bedankt voor je moeite. Groet, Dalia
Soortgelijke ervaringen heb je zelf toch al gevonden? https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/sarenza/details;jsessionid=E0E7FCC24496B3E6415EDD16E6B131BA?companyId=0a8341b1-ad16-4f49-a29e-30742603d4d3
Hoi Carola, daar heb ik inderdaad mijn ervaring ook al gedeeld en gezien dat ik de enige niet ben. Ik ben echter op zoek naar meer aanwijzingen en een oplossing. Met alleen klagen kom je meestal niet erg ver.
Nog nooit van dat bedrijf gehoord, maar wat moet u met meer aanwijzigingen dat ze er een potje van maken?
Al een klacht op hun Facebook account geplaatst? Twitter?
Was de sandaal niet te strak vast gezet? Hij is ook niet te smal voor je voet?
Hallo Dalia ,
Het bedrijf is gevestigd in Frankrijk :
Sarenza SA
27-29 rue de Choiseul
75002 Parijs
Frankrijk .
Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .
https://www.eccnederland.nl/nl
Dankjewel, Marita5, daarmee kan ik hopelijk weer een stapje verder komen.
De sandaal is overigens van mijn dochter, vandaar dat hij er zo klein/smal uitziet :)
Ze rende buiten toen de sandaal scheurde. Het lijkt op een zwakke plek in het leer.
Het waren geen goedkope sandalen en zoals gezegd droeg ze ze nog maar een aantal keren in de afgelopen 2 maanden.
Graag gedaan , succes ., ps : plaats opnieuw een klacht op klachtenkompas met verwijzing naar ECC , ook voor de andere mensen . Hoe meer klachten er bij EEC binnen komen over dit bedrijf des te beter .
Oké, doe ik!
Je kunt ook je slechte ervaring op hun site neer zetten http://www.sarenza.nl/kickers-bombom-s131602-p0000132072
Dank je, Carola :)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Valante produkt retourneren
Wat kun je doen als je een produkt retour hebt gestuurd aan Valante en ze weigeren je het geld terug te betalen. Ik heb bewijs van retourzending. Ze reageren niet op mail en pakken al helemaal geen telefoon op. Ook een incasso bureau krijgt geen contact met ze. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Gaat toch nog wel om € 129.95.
website is valante.nl en is gevestigd in Almere.
Lees meer
Ervaringen met het NRBI
Wij hebben onlangs een bindend adviestraject en deskundigenonderzoek laten uitvoeren via het NRBI (Nederlands Register Bouwinspecteurs) in het kader van de verduurzaming van onze woning. Helaas zijn we tijdens dit proces tegen een aantal problemen aangelopen, waarover we graag jullie ervaringen willen horen. Het bindend advies dat we ontvingen was naar onze mening onvolledig, vooral bij belangr ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer