Da
door Dalia Jul 4, 2017 om 13:18
Winkels & webshops
Heeft iemand ervaring met sarenza klantenservice?

Hallo, ik heb ruim een week geleden een klacht ingediend bij Sarenza, de online schoenenwebshop. De klacht betreft een defect aan een - twee maanden geleden - bij hun gekochte schoen. Hierop heb ik een automatisch gegenereerde mail gekregen met de mededeling dat mijn bericht - een ingevuld webklachtenformulier - is ontvangen. Daarna niks meer vernomen. Ik heb vele pogingen gedaan om ze via hun klantenservice telefoonnummer te bereiken, maar krijg keer op keer te horen: 'Sorry. Al onze lijnen zijn bezet. Probeer het later nog een keer.' Dit heb ik inmiddels zo vaak gehoord, dat ik vermoed dat ze geen telefonische service verlenen. Omdat ze niet reageren op mijn klacht, voel ik me gefrustreerd en wil dat ze aangesproken worden op hun slechte of misschien zelfs niet bestaande service.

Graag verneem ik van anderen die soortgelijke ervaringen hebben en/of juist een oplossing hebben om Sarenza te bereiken.

Alvast bedankt voor je moeite. Groet, Dalia

12287 7 Rapporteer

Da
door Dalia - Jul 4, 2017 om 13:24
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Carola, daar heb ik inderdaad mijn ervaring ook al gedeeld en gezien dat ik de enige niet ben. Ik ben echter op zoek naar meer aanwijzingen en een oplossing. Met alleen klagen kom je meestal niet erg ver.

tijger1
door tijger1 - Jul 4, 2017 om 13:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog nooit van dat bedrijf gehoord, maar wat moet u met meer aanwijzigingen dat ze er een potje van maken?

Cookies
door Cookies - Jul 4, 2017 om 13:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Al een klacht op hun Facebook account geplaatst? Twitter?

Was de sandaal niet te strak vast gezet? Hij is ook niet te smal voor je voet?

marita5
door marita5 - Jul 4, 2017 om 13:30
11638 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dalia ,

Het bedrijf is gevestigd in Frankrijk :

Sarenza SA
27-29 rue de Choiseul
75002 Parijs
Frankrijk .

Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .

https://www.eccnederland.nl/nl

Da
door Dalia - Jul 4, 2017 om 13:39
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel, Marita5, daarmee kan ik hopelijk weer een stapje verder komen.

De sandaal is overigens van mijn dochter, vandaar dat hij er zo klein/smal uitziet :)
Ze rende buiten toen de sandaal scheurde. Het lijkt op een zwakke plek in het leer.
Het waren geen goedkope sandalen en zoals gezegd droeg ze ze nog maar een aantal keren in de afgelopen 2 maanden.

marita5
door marita5 Jul 4, 2017 om 13:44
11638 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , succes ., ps : plaats opnieuw een klacht op klachtenkompas met verwijzing naar ECC , ook voor de andere mensen . Hoe meer klachten er bij EEC binnen komen over dit bedrijf des te beter .

Da
door Dalia Jul 4, 2017 om 13:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

Oké, doe ik!

Cookies
door Cookies - Jul 4, 2017 om 14:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je kunt ook je slechte ervaring op hun site neer zetten http://www.sarenza.nl/kickers-bombom-s131602-p0000132072

Da
door Dalia Jul 4, 2017 om 14:05
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je, Carola :)