Heeft iemand (ook) oslechte ervaringen met Lazaru.nl?
Geachte mevrouw/meneer,
Vanmorgen heb ik twee paar slippers besteld bij Lazaru. Helaas had ik de site niet goed bestudeerd. Toen ik achteraf het retourneerbeleid wilde lezen, bleek er sprake van een vreemde gang van zaken. Gealarmeerd belde ik het genoemde telefoonnummer. Eerst werd ik verbonden met een onduidelijke voice mailoptie. De tweede keer sprak ik iemand die vaker voor Lazaru was gebeld en die mij waarschuwde dat het leek dat het bedrijf niet graag gevonden werd. Ik heb onmiddellijk mijn bestelling geannuleerd. Gelukkig had ik voor achteraf betalen gekozen via Klarna. Heeft u nog raadgevingen voor mij? Ik wil bij deze voor dit bedrijf waarschuwen.
Met vriendelijke groet,
M.H. Putters
Heel goed dat je voor achteraf betalen met Klarna hebt gekozen. Vergeet je niet om in hun app ook aan te geven, desnoods via een chat met de klantenservice, dat de bestellling geannuleerd is? Ook erbij vertellen waarom je geannuleerd hebt.
Je zou kunnen kijken, maar ik denk niet dat het zo is, of je ergens een review over dit bedrijf kan posten.
Juist. Goed advies, ik kan er niets aan toevoegen :-))
Topantwoord
Hallo Mhp ,
Beter controleren vooraf i.p.v achteraf .
Is een Dropshipper , spullen komen uit China , adres is een woonhuis .
Geregistreerd op 8 - 10 - 2021 , IP Locatie : Ontario - Ottawa - Shopify INC
Kvk.nr , klik op de rode regels .
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=75377608&start=0&site=kvk2014
Heeft u nog raadgevingen voor mij?
Controleren of een site betrouwbaar is ,
https://www.eccnederland.nl/nl/nieuws/shoppen-bij-een-shopify-webwinkel-let-op-frauduleuze-verkopers
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/dropshipping-check-goed-waar-je-bestelt
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraag-antwoord/artikel/dropshipping-hoe-werkt-het-en-is-dit-oplichting/
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraag-antwoord/artikel/dropshipping-via-aliexpress-hoe-herken-je-deze-webshops-en-is-er-sprake-van-oplichting/
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html
Lees deze klachten ,
https://nl.trustpilot.com/review/lazaru.nl
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/lazaru.nl/details?companyId=8f69f87a-ed8e-4c34-821b-2f131ebc0339
https://radar.avrotros.nl/forum/overige-producten-f40/be-lazaru-t198334.html
Ja ik heb een product besteld en ontvangen.
Op de site staat werkt het product niet zoals omschreven geld terug. Ik heb achteraf betalen gedaan.
Ik probeer het product werkt niet helemaal niks lijkt water. Moest een filmpje maken en versturen gedaan.
Nu zeggen ze geteste producten of geopent kunnen niet worden terug gestuurd staat wel op hun site.
Dus nu al weken in discussie.
Oftewel een wijze les om niet zomaar ergens te gaan kopen. Een zogenaamde Amerikaanse dropshipper en een site die schreeuwt om niet te kopen. Neem uw verlies, lees de bovenstaande punten waar op te letten bij het online kopen en vooral eerst kijken.
Hallo,
ik heb een lederlook Jack met bloemen voor €79.95 gekocht en niet betaald.
wilden het retourneren, en heb gevraagd om een retour etiket! Kreeg een aanbieding op het Jack. Verschillende keren tot ik zelf nog maar €34,95 hoefde te betalen! Ik vond het Jack niet mooi en wilde het terug sturen en een retouretiket. Uiteindelijk gekregen, jas terug gestuurd. Maar hun haalde de jas niet had het Klara systeem en kreeg dus herinneren om te betalen. Bedrijf lazaru gebeld niemand neemt op. Uiteindelijk heb ik betaald om extra kosten te voorkomen. (Heel dom achteraf). Uiteindelijk antwoord gekregen via mail dat ik te laat was met routeneren. Geen geld terug en heb dus ook geen jas! Klara gebeld en hun kunnen ook niks betekenen, krijgen hetzelfde antwoord. Ik ben te laat met routeneren maar moet van hun een etiket krijgen!!!! Hoe kan zo'n bedrijf dit doen?
mvg Mevr de Man.
Vergelijk het met kopen op straat van een louche persoon. Daar hoef je achteraf ook niet meer terug te komen om te ruilen of voor garantie.
Je kunt deze webwinkel beter vergelijken met winkels die zich wel houden aan de rechtsbescherming van consumenten.
Hallo, niet opgeven hoor maar aankloppen bij Klarna en kijken of u een beroep kunt doen op de kopersbescherming.
U hebt immers het recht om uw product te retourneren.
Chatverkeer en mailverkeer zou ik bewaren.
Succes.
Besteld bij Lazaru.
terugsturen is geen optie.
geld teruugkrijgen ook niet.
doen vage toezeggingen als: houdt het product maar. En bieden 25% van de kostprijs als vergoeding aan.
Ze bestellen rechtstreeks in China zelf en laten het naar toe je zenden. Dat verklaart al veel. Hun inkoop is fractie van hun verkoop. Hebben geen aftersale.
Het nijgt naar oplichting daar ze wet niet uitvoeren t a v ontbinden koop.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer