Bi
door Bikkeltje79 May 22, 2020 om 20:51
Winkels & webshops

Hoe krijg ik contact met rituals cosmetics?

Ik ben niet tevreden over een product. Wil graag contact met rituals cosmetics. Heb geappt en bericht gestuurd via messenger. Automatische berichtje krijg je terug en na een aantal dagen een vraag of het nog steeds nodig is om contact te hebben. Bellen is geen optie. Je staat minimaal 45 minuten in de wacht.
Reviews zijn erg slecht op internet. Met mij zijn er nog meer mensen die hiertegen aan lopen.
En dat voor toch wel producten die aardig wat kosten.

8300 21 Rapporteer

getty
door getty - May 22, 2020 om 20:53
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Mailen?

Bi
door Bikkeltje79 May 23, 2020 om 00:01
Antwoorden / 1 Vragen

Ook geen reactie.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 22, 2020 om 21:12
16858 Antwoorden / 202 Vragen

Is het gen beter idee om uw klacht hier neer te leggen: https://ictrecht.nl/2011/06/20/een-klacht-over-een-webwinkel-ga-naar-consuwijzer/ indien u de aankoop via de webshop heeft gedaan. U zou ook eens kunne kijken of er een winkel bij u in de buurt is. Het valt mij op dat bij de p[ogiongen om de site's te bekijken er steeds wordt gevraagd accoord te gaan met cookies en ik m.b.t. de webshop geen keurmerk zie. Dat zegt m.i. in feite ook al wel genoeg.

tenormin
door tenormin - May 22, 2020 om 21:33
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Bikkeltje79, kan niet van uw omstandigheden uitgaan, want die weet ik niet: maar gewoon naar een Ritual winkel gaan? In 'mijn' winkelcentrum Leidsenhage is er hun winkel; ikzelf kan het niet meer bereiken maar de 'buurtgemeenschap' helpt me altijd. Is dat in de toekomst geen mogelijkheid voor u. Want de producten zijn wel lekker, toch? ;-)

Bi
door Bikkeltje79 May 23, 2020 om 00:03
Antwoorden / 1 Vragen

Ze zijn over het algemeen heerlijk. Maar ik vind als je het online koopt je dit dan ook online moet oplossen en niet in een winkel. Die wij niet in het dorp hebben.

ne
door neodutchio - May 22, 2020 om 21:41
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Even voor de duidelijkheid, bedoeld u de landelijke keten Rituals? Als ik zoek op Rituals Cosmetics krijg ik enkel een facebookhit.

Bi
door Bikkeltje79 May 23, 2020 om 00:04
Antwoorden / 1 Vragen

Ja die bedoel ik. De online shop.

tijger1
door tijger1 - May 22, 2020 om 21:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dure overbodige producten. Maar wat is uw klacht? En waar hebt u dat spul gekocht? Daar moet u eventueel klagen.

tenormin
door tenormin May 22, 2020 om 22:49
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Gewoon niet waar tijger. Geen overbodige dure producten, de douche schuim is verukkelijk en maa onder de € 7,00. Plus dat ik een beetje trost ben, nou ja, plaatsvervangend, dat dit een Nederlands product is dat het goed doet in buitenlanden.

Bi
door Bikkeltje79 May 23, 2020 om 00:08
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het gekregen van mijn kinderen voor moederdag. Mijn oudste dochter had het voor mij besteld online van haar 1e loon. Super lief!
Ik heb er alleen 1 product tussen zitten die naar braaksel ruikt. Dit lijkt mij niet de bedoeling.

aurora1
door aurora1 May 23, 2020 om 01:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan moet u toch bij die online verkopers zijn?
Overigens kan dat wat u smerig vindt ruiken een ander lekker vinden, immers smaken verschillen.

sjjoppy
door sjjoppy - May 22, 2020 om 22:29
7193 Antwoorden / 3 Vragen
justmeagain
door justmeagain May 22, 2020 om 23:50
623 Antwoorden / 8 Vragen

Maar dit gaat niet over Douglas, dat is gewoon een wederverkoper van Rituals

sjjoppy
door sjjoppy May 23, 2020 om 06:59
7193 Antwoorden / 3 Vragen

Het was een extraatje, ts hoeft er niets mee te doen en zal dat ook wel begrijpen.
De hoofdmoot is het contactformulier die jammer genoeg alleen in het Engels was te vinden.

marita5
door marita5 - May 22, 2020 om 22:40
11516 Antwoorden / 15 Vragen

hallo Bikkeltje79 ,

Plaats een klacht op FB ,

https://www.facebook.com/pg/RitualsCosmetics/community/?ref=page_internal

Om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen kun je ons via e-mail, WhatsApp, (Facebook) Messenger en Twitter bereiken. Wij streven ernaar jouw bericht binnen één dag te beantwoorden, ook in het weekend. Mocht jouw klacht gaan over een online bestelling, stuur ons dan ook direct je bestelnummer mee. Dan kunnen we direct voor je aan de slag.

Staat jouw vraag niet in de lijst? Neem dan contact op met onze klantenservice en houd je ordernummer gereed!

E-MAIL
+31 (0)202415948
Maandag - Zondag 09:00 - 21:00

Topantwoord

Iv
door Ivo W - May 22, 2020 om 22:44
729 Antwoorden / Vragen

Als het om de Rituals verzorgingsproducten gaat, kunt u wellicht gewoon even een winkel van de keten binnen wandelen en daar op fatsoenlijke wijze uw teleurstelling of de tekortkomingen melden.

Ja het zijn prijzige producten, maar ik ben wel fan van de douche foam. Is heerlijk spul.

tenormin
door tenormin May 22, 2020 om 22:56
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Ben ook fan van de douche foam maar de prijs van de foam vind ik best meevallen: nog geen € 7,00. Ik kan er niet meer zelf naar toe maar buurvrouw koopt voor mij een paar foams tegelijkertijd. En, zittend op de douchestoel: lekker hoor. En, net als ik het niet kan, misschien kan de TS ook niet naar de winkel gaan.

tijger1
door tijger1 May 22, 2020 om 23:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Werkelijk een koopje. Douchefoam voor nog geen zeven euro.

tenormin
door tenormin May 23, 2020 om 00:49
16835 Antwoorden / 108 Vragen

Is het ook. Al begrijp ik dat je het sarcastisch bedoelt. Maar zeep/foam moet men zo min mogelijk gebruiken, is slecht voor de huid. Echter, (lijk Mr. Frank Visser wel ;-)  ) 1 keer per week jezelf lekker "soppen" is heerlijk en beter dan een bar of soap. Zoals ook iedere dag douchen (ook achteraf) niet je van het te zijn als men zeep etc. gebruikt.

aurora1
door aurora1 - May 22, 2020 om 22:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bent u al met uw klacht(en) in een winkel van Rituals geweest? Bijv. daar waar u het gekocht hebt?
Waar bent u niet tevreden over? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Bi
door Bikkeltje79 May 23, 2020 om 00:09
Antwoorden / 1 Vragen

Online besteld. En wij hebben geen rituals winkel in ons dorp

Iv
door Ivo W May 23, 2020 om 07:25
729 Antwoorden / Vragen

Pfoeh hee... Er is ook nog een wereld buiten 'ons dorp' hoor. De mensen aldaar eten je echt niet op.

Juist voor een klacht over de geur kun je het beste even langs gaan bij een winkel, met het product waar je niet tevreden over bent. Dan kan een medewerker direct beoordelen of de geur afwijkt van hoe het zou moeten zijn of niet. En waarschijnlijk krijgt u direct een vervangend product mee indien uw klacht terecht is.

tenormin
door tenormin - May 23, 2020 om 00:37
16835 Antwoorden / 108 Vragen

@bikkeltje79, naar braaksel ruikt? Holy Mozes, dat is niet "lekker". Even op Google zoeken: ik krijg, zoals gewoonlijk, geen link.

koekeloer
door koekeloer - May 25, 2020 om 11:05
562 Antwoorden / 18 Vragen

stap eens een winkel binnen, meestal zeer behulpzame medewerkers

In
door IneS-H - May 25, 2020 om 11:42
4 Antwoorden / Vragen

Gewoon via rituals.com.
Heb zelf vorige maand een klacht ingediend, wel lang moeten wachten op antwoord, maar kreeg daarvoor excuses. Het was op dat moment erg druk vanwege coronamaatregelen en de winkels waren toen ook nog gesloten. De klacht is buitengewoon netjes afgehandeld. Ik ben bijzonder tevreden!

maffy1948
door maffy1948 - May 25, 2020 om 12:01
45 Antwoorden / 0 Vragen

Ik snap je fustratie, maar waar woon je en in grote plaatsen zijn meestal rituals winkels. Is dat te verweg voor je bel naar Unilever daar hoort het thuis en staan je vriendelijk te woord. Dan kan je uitleggen wat er is. Neem van mij aan dat Unilever dat heel goed oplost.

maffy1948
door maffy1948 - May 25, 2020 om 12:06
45 Antwoorden / 0 Vragen

Ik snap je frustratie, Waar woon je dan, maar in grote plaatsen zijn Rituals winkels ga daar heen, als dat te ver is bel naar Unilever, leg het uit. Ik weet zeker dat je netjes te woord word gestaan en dat het heel netjes opgelost word. In Rotterdam Alexandrium daar is zeker een Rituals winkel.

tdmduc
door tdmduc - May 25, 2020 om 19:12
704 Antwoorden / 2 Vragen

Al jaren klant, online en in de winkel op de hoek. Nooit problemen. Ze hebben voor mij DE perfecte scheerzeep waar ik tenminste geen last van schrale huid en dergelijke krijg. Duur? Och 1 potje doe ik zeer lang mee, beter dan die schuimbussen van de kruidvat of Gillette. En ik kan hem navullen, heel duurzaam.

Gewoon langsgaan of het nummer op het plaatje bellen.(zelfs op Zondag)

Misschien e-mailen naar service@rituals.com?

ko
door korenbloem2000 May 26, 2020 om 09:40
33 Antwoorden / Vragen

Tja TDMDUC, daar  om gaat het juist! Kijk mijn reactie.

mo
door mof - May 25, 2020 om 20:54
3619 Antwoorden / 3 Vragen

En in de winkel waar je het hebt gekocht? OF heb je het in een webshop gekocht? Als je niet tevreden bent nadat je iets heb t gekocht en het heeft te maken met de technische kwaliteit dan heb je een putn, maar met cosmetica, als het niet lekker ruikt of zo, dat is persoonlijk.

ko
door korenbloem2000 - May 26, 2020 om 09:38
33 Antwoorden / Vragen

Heb het per mail geprobeerd, eerst een mail dat het bericht was aangekomen, maar vanwege corona drukte kon het ff duren.
Ja, weken! Toen een nietszeggend antwoord en gelijk terug gemaild, met weer een nietszeggend antwoord.
Is i.d.d. een duur merk en aanbiedingen kloppen vaak niet.
Ben naar de winkel in de buurt geweest, want boven de dertig Euro worden verzendkosen vergoedt.
Tja, heb niet voor dertig Euro nodig.
Maar kom tijdens deze corona maatregelen er niet weer.
Is een kleine winkel, dus weinig bezoekers tegelijk binnen, anderhalve meter afstand, per item is het opgesteld, niet rustig ff kijken welk item je wilt in welke geur. Tja, staan er klanten ongeduldig achter mij, die willen ook verder.
Jammer.

Marsikees
door Marsikees - Jun 11, 2020 om 00:26
2 Antwoorden / Vragen

Bekend probleem, ben al vanaf 16 mei aan het mailen waar de bestelling blijft. Bellen lukt helemaal niet, na een uur sta je nog in de wacht.
Na plaatsing van mijn klacht op Facebook, kreeg ik echter wel een reactie. Mijn pakket zou kwijtgeraakt zijn bij Postnl. en er werd direct een nieuwe bestelling verzonden. Dit was op 30 mei, echter nog steeds heb ik mijn producten niet ontvangen. Reageren wederom niet op mails en als ze reageren krijg je een standaard antwoorden van steeds een andere medewerkster. Er wordt niet inhoudelijk op je mails ingegaan.

Marsikees
door Marsikees - Jun 11, 2020 om 00:42
2 Antwoorden / Vragen

Bekend probleem: heb een bestelling geplaats op 16 mei maar die werd niet geleverd. Geen reacties op mails die je stuurt, Klantenservice niet bereikbaar, na een uur sta je nog in de wacht. Klacht op Facebook geplaatst en binnen 10 minuten reactie. Pakket was kwijtgeraakt bij post.nl. 30 mei is de bestelling opnieuw verzonden en tot op heden niets ontvangen. Reageren niet inhoudelijk op mails, krijgt standaard mails als antwoord en de opmerking geduld te hebben want door het Coronavirus doet Post.nl langer over het bezorgen.