Ik ben benaarderd door Crown card heeft ieman hier ervaring mee,
crown card heeft ons telefonisch benaderd, wij hebben gevraagd of ze informatie wilden sturen. Nu hebben ze meteen een welkoms mail gestuurd en je moet dan binnen 14 dagen afzien als je de kaart niet wilt. Deze mail hebben wij helaas niet gezien. Nu hebben wij daarna meteen een factuur ontvangen van 99 euro, die we binnen 7 dagen dan moeten betalen, ik heb op deze mail gereageerd dat we de 1e mail niet hebben gezien en de kaart helemaal niet willen. wij wilde immers eerst informatie. nu hebben ze een mail verzonden met de bandopname, maar niet de hele bandopname. heel vervellend.
hierop hebben wij weer gereageerd en nogmaal gezegd dat wij van de kaart afzien.
nu een aanmaning ontvangen, mijn man heeft gebeld (boos) en de man aan de telefoon zegt dat we moeten betalen en anders een incasso buro mogen verwachten, duidelijk aangegeven dat wij eerst informatie wilden, mijn man heeft boos opgehangen, de medewerker wil het niet begrijpen. Nu hebben ze alsnog de 1e welkomsmail doorgezonden ( die van 3 mei die wij niet hebben gezien) Wat nu? heeft iemand ervaring?
U heeft de mail niet gezien wil dat ook zeggen dat u de mail niet hebt ontvangen? Staat er in de desbetreffende mail dat u binnen zoveel dagen moet reageren? Het lijkt me niet zo simpel. Hoezo een deel van het bandje, heeft u dan het hele gesprek op band, en welk deel dan.
Topantwoord
Nooit van Crown Card gehoord. Maar wat u hiemee moet? Helemaal niets, niet meer bellen niet meer mailen, niks.
Als er iets van een incassobureau komt, één mail sturen, met daarin vermeld dat u niets besteld hebt, dus niet gaat betalen en dat u verdere rechtshandelingen met vertrouwen tegemoet zien.
En dan helemaal klaar met die club.
In het vervolg zulke telefoontjes afkappen. Geen gegevens verstrekken, zeggen: geen interesse, dank u wel. Hoorn op de haak.
Ze begrijpen het best, maar dit zijn hun verkooppraktijken. Voor een incassobureau hoeft men niets te kunnen, dat kan iedereen beginnen en stelt verder ook niets voor.
@Tijger1
Zou u dit ook adviseren in mijn situatie?
Btw ik heb net een mail verzonden naar consuwijzer.nl en ik ga morgen even naar de juridische loket ;)
Ik heb u al geantwoord bij uw eigen vraag.
ben ook benadert en heb ook geen mail ontvangen alleen een factuur gevolgd door een aanmaning, ben wel ingeschreven bij "BELMIJNIET" maar smoesje was dat ik online een vragenlijst had ingevuld en dat dit voorrang had op belmijniet ben niet van plan te betalen wacht het maar af is wel triest om op deze manier benaderd te worden
Nee geen ervaring. Ik doe geen zaken met onbetrouwbare, malafide en achterbakse ***'bedrijfjes'.
Maar laat hen maar eens bewijzen dat u een rechtsgeldige overeenkomst hebt afgesloten met dat clubje. Dus het hele gesprek van A tot Z.
ik ben ook benaderd met een incasso voor weken terug een tel van hun gehad daarna niks meer gehoord en nu een aan manning
Hallo ,
ik ben vandaag benaderd... En ben akkoord gegaan... Zo dom.
kan iemand mij het mailadres geven en link van hun site?
Wil hem zo snel mogelijk opzeggen!
Alvast bedankt!
@Tijger1 geeft een goed advies. Een gesprek monteren is met een beetje handigheid "om te bouwen" van een info aanvraag naar een vervalste accoord op een abo. Dit "bedrijfje" of tillers zo je wilt, stuurt nooit die info mailtjes, dus kan je nooit reageren. En al zeker niet op tijd. En als je wel reageerd, hebben zij dat dan weer niet ontvangen. Wel dreigen met incassoburo's, maar als u het tot een rechter laat komen, staan ze in hun hemd. Maar er zijn natuurlijk vele dombo's die wel betalen ........
@merel
U krijgt zo goed als zeker geen mail waarmee u zou kunnen opzeggen. Dus verder gewoon helemaal negeren en in het vervolg zulk soort telefoontjes meteen afkappen.
mailadres Crown card
In het midden bovenaan staat hun mailadres. Één mail sturen dat u geen gebruik wil maken van de aanbieding. Met in CC uw eigen adres. Goed bewaren en dan verder nergens meer op reageren.
@merel, en stuur bij voorkeur ook een ontvangstbevestiging mee. Als de ontvangst bevestigd wordt (mogelijk zelfs automatisch) dan ook die bevestiging goed bewaren.
Zo'n ontvangstbevestiging is heel makkelijk uit te schakelen in de mail-client van de ontvanger :-(
Er werd dan gewoon geen bevestiging verstuurd. Hij geeft alleen maar aan, dat een mail geopend is.
Er staat daarom dan ook ALS de ontvangst bevestigd wordt.... etc.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?
onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken
Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali
...
Lees meer
Problemen met zichtgarantie bril
Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.
Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge
...
Lees meer
Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen
Ik heb eenderde van in de tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw
Ze zeiden dit
Goedemiddag,
Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer